Autor |
Wiadomość
|
halcik
|
Wysłany: Śro 0:54, 03 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Jest możliwe, choć jeszcze nie wiem na jak długo. Testowane 3 miesiące temu i tylko 30km, ale za to nie na drugie a na obejmie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Patafil65
|
Wysłany: Śro 20:49, 03 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Torunia
|
Szczepan_dg napisał: |
Znalazłem klamki z mocowaniami, natomiast mocowanie przy rollgazie do naprawy. Jak jest ze spawaniem tego stopu?
|
To jest na szczęście alu, pewnie jakieś AK-9, ale dobrze spawalne, pospawasz bez problemu twardym stopem AlMg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MGrzegorz
|
Wysłany: Nie 22:50, 07 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Wrz 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawiercie
|
Mogę się mylić. Zabrałem do speca (co to nie jedno już u niego robiłem),odprężnik od junaka pęknięty w miejscu wejścia linki ,myślę zaspawa nawiercę będzie git.A tu zonk Spec mówi że materiał nie spawliwy. Macie kogoś kto to zrobi? Odpowiedzialnego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczepan_dg
|
Wysłany: Nie 23:45, 07 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Mam już załatwionego spawacza do tego, ale zobaczymy jak to wszystko wyjdzie. Klamek jeszcze nie mam, w tym tygodniu powinny do mnie dotrzeć. Dam znać jak się SPAWY mają Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczepan_dg
|
Wysłany: Pon 20:07, 30 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Hej, dłuższy czas mnie nie było. Udało mi się na ebayu kupić za grosze uchwyt który miałem pęknięty
Dzisiaj natomiast zwracam się do Was z 2 pytaniami, a mianowicie:
1. Czy w M11W lewa klamka i mocowanie również były tak sygnowane jak komplet prawy? (M11-mocowanie/logo SHL - klamka)? Lewą stronę mam bez oznaczeń.
2. Drugie pytanie już mniej bzdurne, a mianowicie chodzi o zapłon.
Jak już wcześniej pisałem, mam silnik Wiatr 060. Silnik ma dobrą kompresję i do czasu aż nie kupię i wyremontuję docelowego silnika czyli W2A, chciałbym go uruchomić i w końcu przejechać się moją SHL-ką. Brakuje mi jednak zapłonu.
Do silnika dołożony jest dystans z SHL i sprawa wygląda tak:
Jaki zapłon będzie tutaj pasował? Czy na tą podstawę dopasuję zapłon od WSK 175, 125 czy może zwykły z SHL? Ew. Jaki zestaw CDI można byłoby tutaj podpasować?
Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 21:17, 30 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Zapłon od wsk 125 i tak samo cdi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczepan_dg
|
Wysłany: Pon 23:11, 30 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Dzięki za odpowiedź!
Dla pewności jeszcze zapytam, czy to ta prądnica?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 2:25, 01 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Zmierz średnicę wewnętrzna zapłonu, te 3 wypusty je ograniczają i porównaj z średnicą czopu na silniku. Zapłon w shl ma w tym miejscu wytłoczenie. Ale i tak najłatwiej jest sprawdzić numer części w katalogu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczepan_dg
|
Wysłany: Wto 12:49, 01 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Ok, dzięki za podpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Pią 10:51, 04 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Od wsk 125 w innym miejscu ma przykrecany kondensator , wiec jest problem żeby przykleić do tego trzeciego kartery.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 16:01, 04 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Wiertarka i gwintownik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Pią 22:27, 04 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Czyli bez modyfikacji nie podejdzie wiec lepiej go odrazu uświadomić. Skoro masz nie org silnik to załóż cdi a i później przełożysz sobie do w2a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczepan_dg
|
Wysłany: Pon 10:15, 07 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Obawiałem się o średnice i wymiary iskrownika. Przeniesienie kondensatorka nie będzie problemem. Zapłon CDI powinienem wtedy wziąć do 175ccm?
Moje pytania są pewnie banalne ale pierwszy raz mam do czynienia z polskimi sprzętami. Silnik nie orginalny, zmodyfikowany i do tego z brakami. Wolę się upewnić przed zakupem
Co do samego CDI mam lekko mieszane odczucia. Z jednej strony motocykl straci przez to na orginalności, a z drugiej strony pozwoli to na usunięcie chyba najczęstszych przyczyn usterek w tych motocyklach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 11:04, 07 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Jak już CDI to od WSK 125. Znam osoby które na zapłonie od wsk125/shl m11 robią dystanse 1200 km rocznie bez dotykania zapłonu. Dobre platyny, smarowanie filcu i jazda. U siebie mam i tak i tak, niestety na CDI silnik traci na momencie obrotowym. Odczuwam to szczególnie przy ruszaniu, ale już podczas jazdy mi nie przeszkadza, a pod strome górki nie podjeżdżam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczepan_dg
|
Wysłany: Pon 12:20, 07 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Gru 2017
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Rozumiem. Pewnie wiąże się to z lżejszym kołem zamachowym. Miałem już upatrzoną aukcję iskrownika ale zwiał mi sprzed nosa. Jak jest z jakością nowych cewek/kondensatorów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|