Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Sob 14:28, 08 Maj 2010 Temat postu: [M11W] - 1967 - Projekt Waldas |
|
|
|
Tak więc zaczynamy...
Kilka miesięcy temu w powitalni z grubsza zaprezentowałem część stajni, czy raczej stajenki. Tragiczne wydarzenie, praca, i przygotowania do poprawy matury na długi czas odwlekły wszelkie prace przy mojej Eli, ale w końcu po długim czasie zabrałem się za robotę, a raczej za jej kontynuację.
Przed zimą wymontowałem silnik, rozebrałem go na części, posegregowałem i pozamykałem w kartonach. W między czasie wysłałem wał z cylindrem w celu regeneracji do forumowego kolegi golot'a, wszystko wróciło w najlepszym porządku. Obecnie po otwarciu zajechało olejem i benzyną, ach ten przepiękny zapach... Zabrałem się za czyszczenie, wszystko jest obecnie odtłuszczone, odhermetyzowane (ach ten czerwony kolor) poukładane i czeka na kolejne kroki, których szczegóły będę rozpisywał po różnych działach.
Niżej mała dokumentacja obecnego stanu rzeczy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy okazji dokumentacji, jak wspomniałem w jednym dziale, staram się pisać poradnik, w którym krok po kroku pokażę jak zmontować M11W. Każdy pierdół mam zamiar przedyskutować na forum więc trzmajcie się i miejcie cierpliwość
Gwoli wyjaśnienia, odnośnie tematu:
Całą renowację poświęcam tragicznie zmarłemu 26 Listopada 2009 koledze Waldasowi, który pozostanie w mojej pamięci jako ten co: "zabytek zabytkiem, ale Japonia w domu musi być"
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
drix1994
|
Wysłany: Sob 18:39, 08 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
No to większość pracy masz za sobą.. To magneto jest oryginalne ? A co do poradnika to genialny pomysł Mam nadzieje, że nim ja się zabiorę za remont Eli, to Ty już napiszesz wszystko co i jak Pozdrawiam i powodzonka podczas remontu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Sob 18:41, 08 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 20:04, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
|
Wydaje mi się, że jest oryginalne, nie sprawdzałem jeszcze jakie powinno być ale chyba wszystko jest ok, w silniku oprócz hermetyka żadnych czarów nie było, ale rozbierany wcześniej na pewno był.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 15:30, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
|
w kooońcu....
jakieś postępy, silnik rozmontowany dawno, skompletowane części, łożyska włożone, skrzynia poskładana, zdystansowana, wał prawie też (okaże się jak włożę, ale pomierzone jest) niestety utknąłem, nie pamiętam którą stroną włożyć uszczelniacz na podporę wału ten pomiędzy łożyskami czy sprężynką do środka czy do zewnątrz silnika...
edit: chyba mam, ciśnienie w komorze korbowej dodatkowo uszczelnia więc sprężynka odzie od strony wału korbowego, w drugim układzie smarowania od skrzyni ciśnienia być nie powinno
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 15:41, 26 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|