Autor |
Wiadomość
|
Savier
|
Wysłany: Nie 15:58, 22 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Jak tam kolego, udało się ustawić zapłon? Też miałem M11W, miło ją wspominam .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Pon 22:31, 30 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Nie wiem jak to się stało, ale dopiero dzisiaj zauważyłem Twój wpis, a jest na forum często. Ustawiłem, lampa dobrze się sprawdziła, moto wchodzi na obroty pięknie. Co prawda jeszcze sporo trzeba poświęcić mu czasu, ale z racji pory roku i braku czasu, na razie musi poczekać. Może przez zimę chociaż uda się motor zarejestrować, będzie już gotowe na sezon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Czw 20:15, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam po dłuższej przerwie, dzisiaj zabrałem się znowu za SHL-ke. Wziąłem się za silnik, chce powymieniać uszczelniacze i łożyska. Częściowo już rozebrałem silnik, ale mam problem ze ściągnięciem kosza sprzęgłowego, ale myślę, że raczej sobie poradzę dzisiaj brakło czasu. Mam pytanie co do kompletu uszczelek, czy takie z allegro będą dobre?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli nie, to czy może ktoś podrzucić jakiś komplet który można zamówić i za jednym razem kupić wszystkie potrzebne uszczelki.
Do wymiany będę miał jeszcze łańcuch sprzęgłowy bo wisi bardzo luźno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bromba111
|
Wysłany: Czw 20:43, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: kraków
|
Łańcuch masz tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Rolka ma mieć 6mm średnicy. Jeśli chodzi o uszczelki to ja robiłem sam z preszpanu, a kartery składałem na kleju do misek olejowych. To dla tego że miałem ubytki powierzchni uszczelniającej w karterach i bałem się że uszczelka ni będzie trzymać. simeringi i łożyska możesz kupić w każdym sklepie z łożyskami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seba101626
|
Wysłany: Czw 21:11, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 434
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
@marcin14_m4 - powstawiaj jakieś fotki swojego motocykla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Czw 23:08, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Dzięki za podpowiedź, dodam tylko, że ja mam silnik wiatra, ten łańcuch będzie pasował na pewno? Mam trochę małe doświadczenie w takich pracach więc wolę dopytać. Co do zdjęć motoru to wstawiałem na samym początku, jak przerzucę zdjęcia z tel to wstawię z rozbierania silnika. Małe zaskoczenie dla mnie bo pod głowicą nie było w ogóle uszczelki, pewnie m.in. dlatego miałem takie problemy z jego regulacją.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bromba111
|
Wysłany: Czw 23:28, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: kraków
|
Właśnie o to chodzi że wiatr ma rolkę 6 mm a S32 ma 5mm. I obawiam się ze to jest jedyny taki łańcuch na rynku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bromba111 dnia Czw 23:28, 17 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
benicjanin738
|
Wysłany: Pią 12:12, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Benice; zachodniopomorskie
|
W oryginale Wiatr nie ma uszczelki pod glowica?
Pozdrawiam ...i czekamy na fotki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Pią 13:55, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
O widzisz nawet nie wiedziałem, człowiek cały czas się czegoś uczy. Dzięki za pomoc przy tym łańcuchu. Zdjęcia niebawem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Pią 22:34, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Silnik rozebrany, czas kompletować części. Nie obyło się bez wpadek, złamałem jeden pierścień. Luz na pierścieniu to 0,30 mm, prawidłowy? Jakie pierścienie kupić?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Rama do małych poprawek spawalniczych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nasi tu byli, zaspawana nakrętka centralna, nie wiem po co bo gwint nie jest zerwany.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Czw 21:59, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Silnik już częściowo złożony, spore opóźnienie przez czekanie na części. Mam pytanie odnośnie łańcucha sprzęgłowego, kupiłem ten:
[link widoczny dla zalogowanych]
jeszcze go nie założyłem, ale jak tak go przymierzałem to jest bardzo krótki, zdaję sobie sprawę, że mój stary łańcuch jest rozciągnięty, ale ten nowy wydaję się za krótki. Może ktoś się wypowiedzieć w tym temacie, poradzić jak go założyć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 7:38, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Przelicz ile masz zębów w zębatce na wale i tej na koszu, może się coś nie zgadza. Ogólnie obie zębatki z łańcuchem trzeba zakładać równocześnie żeby je w ogóle założyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Pią 16:32, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Na wale 15, na koszu 35. Z tego co liczyłem łańcuch ma o 2 ogniwa mniej od starego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marcin14_m4 dnia Pią 16:33, 08 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bromba111
|
Wysłany: Pią 17:52, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: kraków
|
Z opisu aukcji to łańcuch jest prawidłowy (48 ogniw) powinieneś mieć koła 15 do 35. Policz te ogniwa i zęby, czy wszystko gra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin14_m4
|
Wysłany: Pon 17:34, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Złożyłem na starym łańcuchu, bo znowu bym musiał czekać ze trzy tygodnie na nowy łańcuch. Z jednego się cieszę, silnik odpalił Kłopot w tym, że za nic nie mogę ustawić wolnych obrotów. Na odkręconej manetce silnik pracuje ładnie równo, jak puszcze to równomiernie spada z obrotów i gaśnie. Odpala za którymś tam kopnięciem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|