Autor |
Wiadomość
|
szept z sali
|
Wysłany: Pią 18:30, 21 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zyrardow
|
Wołti napisał: |
Czy linka hamulca nie ociera Ci o błotnik? |
Juz nie- dalem pare opasek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rojek
|
Wysłany: Pią 20:06, 21 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
U mnie nawet opaski nie pomogły. Mam poprowadzoną linkę jak u Ciebie i błotnik wytarty do żywego. Chciałem poprowadzić linkę po zewnętrznej stronie wahacza, jednak okazało się to niemożliwe, bo linka (kupiona w skuter dębica) jest nieco za krótka. Wiem, że tak się da bo widziałem to w znajomego Elce, jednak nie wiem gdzie kupował linki, a na pewno ma dłuższe.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rojek dnia Pią 20:07, 21 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
szept z sali
|
Wysłany: Pią 20:28, 21 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zyrardow
|
Ja mam normalnie- po wewnetrznej stronie widelca. Opaski 2 plastikowe przytrzymuja linke elegancko przy widelcu i jeszcze mam z pol centymetra do blotnika. Na blotniku widac otarcie farby, ale to jeszcze stalo sie wczesniej, gdy orginalna kremowa opaska sie zsunela za nisko i wtedy linka (stara, bo teraz mam wszystkie juz wymienione na nowe) ocierala o blotnik. Potem ta opaska mi pekla, wiec zalozylem tymczasowo te opaski, ale szukam czegos bardziej zblizonego do orginalu. Wiem, ze w SD maja, ale cena jest za duza jak na taka prosta czesc. Z czasem je znajde.
Edit:
Wlasnie po 17 latach znalazlem zdjecie jednego z moich Junakow. Kupilem go w 1995. Mam jeszcze gdzies zdjecia na Pannoni kiedy mialem 19 lat- poszukam i jak znajde, to sie pochwale. Ciekaw jestem, czy Junakmaniacy zauwaza ciekawostke na tym zdjeciu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szept z sali dnia Pią 20:53, 21 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rojek
|
Wysłany: Pią 21:32, 21 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Ja mam takie opaski, tylko czarne:
[link widoczny dla zalogowanych]
w miarę zgodne z oryginalem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szept z sali
|
Wysłany: Pią 21:44, 21 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zyrardow
|
Ja mam takie dziurkowane z takim malym kutaskiem- z mozliwoscia regulacji. Znajde sobie takich pare- jestem pewien, ze gdzies je widzialem w piwnicy.
Znalazlem zdjecie z Pannonia. Niestety kiepskiej jakosci, ale jest. Rok 1989.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jorgo
|
Wysłany: Pią 23:12, 21 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lublin
|
Ciekawostką ma byc obciety tył ramy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szept z sali
|
Wysłany: Pią 23:14, 21 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zyrardow
|
Zgadles. Sztywny tyl. Do tej pory mam nocne mary.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jorgo
|
Wysłany: Sob 15:15, 22 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lublin
|
Siedzenie miałes takie jak w ruskach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szept z sali
|
Wysłany: Wto 22:00, 25 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zyrardow
|
Mialo byc, ale nie doszedlem do tego etapu w tym konkretnym motocyklu, bo wyjechalem, a ojciec sprzedal go, jak i pare innych.
Dzisiaj kozystajac z wolnego czasu, oraz znudzony siedzeniem za stolem wbrew starej tradycji opuszczania domu w pierwszy dzien swiat, poszedlem do garazu przepalic maszyne. Przy okazji rozebralem caly przod i sprawdzilem tuleje na wahaczu. Wymienilem 2 smarowniczki na nowe, bo te starego typu strasznie ciezko sie smaruje, ze wzgledu na to, ze nie mialy wglebienia na zakleszczenie towotnicy. Jutro wszystko skladam do kupy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szept z sali
|
Wysłany: Nie 9:51, 30 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zyrardow
|
Uporalem sie z kolejnym malym klopotem.
Po przejechaniu kilku kilometrow po remoncie silnika, zaczela mi SHL-ka przerywac i dusic sie. Do tego stopnia, ze w trasie mi zgasla i musialem ja pchac do domu.
Na drugi dzien wstalem i na trzezwo podszedlem do tematu.
Rozebralem kolo magnesowe i sprawdzilem zaplon- w porzadku. Swieca- niby OK, ale raz jest slaba, a raz mocniejsza. A-ha- tu lezy problem. Pojechalem do sklepu po nowe swiece i kupilem Championa- odpowiednik Iskra F-95.
Dalej nic.
Przycmilem swiatlo na megnecie i odpalilem ja- okazalo sie, ze blaszka przerywacza jest za blisko krzywki i przebija iskra przy wyzszych obrotach na krzywke. Metoda prob i bledow wygialem blaszke i odizolowalem przewody z cewek. Tym razem wszystko gra- pali pieknie i jezdzi jak trzeba.
Zadowolony z siebie zrobilem okolo 20 km. Powoli ja docieram.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 12:50, 30 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Noo to gratuluję podejścia Ja znając życie wkurzyłbym się i zostawił jak jest
A na świecy Champion jeździłeś? Bo ja kupowałem odpowiednik iskry, ale NGK , ale wtedy długo nie pojeździłem, bo świeca przebicia dostawała po krótkim czasie, więc ciekaw jestem jak to z Champion'ami jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Nie 15:05, 30 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
Ja np testowałem dwie świece: NGK i Iskrę F75S, muszę powiedzieć, że ta druga jest lepsza. Zrobiłem na jednej Iskrze 4 tysiące km w tym roku i ani razu mi jej nie zarzucilo nagarem, oczywiście gaźnik ustawiłem tak, że jej kolor był lekko beżowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szept z sali
|
Wysłany: Nie 16:38, 30 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zyrardow
|
Mialem zalozone NGK i zmienilem na Iskry 75S. Kiedy jednak wyremontowalem silnik, spec zalecil mi- przynajmniej na dotarciu, abym uzywal swiec 95, albo setek. Zakupilem wiec odpowiednik 95 z Championa. Nie mieli Iskry w sklepie, wiec sie zdecydowlem na tego Championa. Narazie pojezdzilem na niej malo, tak, ze nie wiem sam co o niej myslec. Pali jak narazie dobrze. Tak samo ciezko mi jest porownac Championke, do Iskry i NGK- Kiedy uzywalem NGK i Iskry, to mialem zajechany silnik, wiec nie ma porownania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szept z sali
|
Wysłany: Wto 18:03, 01 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zyrardow
|
Pierwszy dzien nowego roku, wiec i pierwsza jazda na motocyklu.
Pogoda dopisala, sloneczko swiecilo, choc jeszcze chlodno.
Zapraszam na krotki film z wycieczki: http://youtu.be/0lIbZKou7r4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Wto 18:16, 01 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Przyjemnie popatrzeć i posłuchać dźwięku tego silnika, pozdrawiam!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|