Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[M11W] 1968 Szept z sali.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następny
[M11W] 1968 Szept z sali. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
szept z sali
PostWysłany: Pią 18:30, 21 Gru 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Wołti napisał:
Czy linka hamulca nie ociera Ci o błotnik?

Juz nie- dalem pare opasek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Pią 20:06, 21 Gru 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

U mnie nawet opaski nie pomogły. Mam poprowadzoną linkę jak u Ciebie i błotnik wytarty do żywego. Chciałem poprowadzić linkę po zewnętrznej stronie wahacza, jednak okazało się to niemożliwe, bo linka (kupiona w skuter dębica) jest nieco za krótka. Wiem, że tak się da bo widziałem to w znajomego Elce, jednak nie wiem gdzie kupował linki, a na pewno ma dłuższe.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rojek dnia Pią 20:07, 21 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Pią 20:28, 21 Gru 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Ja mam normalnie- po wewnetrznej stronie widelca. Opaski 2 plastikowe przytrzymuja linke elegancko przy widelcu i jeszcze mam z pol centymetra do blotnika. Na blotniku widac otarcie farby, ale to jeszcze stalo sie wczesniej, gdy orginalna kremowa opaska sie zsunela za nisko i wtedy linka (stara, bo teraz mam wszystkie juz wymienione na nowe) ocierala o blotnik. Potem ta opaska mi pekla, wiec zalozylem tymczasowo te opaski, ale szukam czegos bardziej zblizonego do orginalu. Wiem, ze w SD maja, ale cena jest za duza jak na taka prosta czesc. Z czasem je znajde.

Edit:
Wlasnie po 17 latach znalazlem zdjecie jednego z moich Junakow. Kupilem go w 1995. Mam jeszcze gdzies zdjecia na Pannoni kiedy mialem 19 lat- poszukam i jak znajde, to sie pochwale. Ciekaw jestem, czy Junakmaniacy zauwaza ciekawostke na tym zdjeciu. Mruga


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szept z sali dnia Pią 20:53, 21 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Pią 21:32, 21 Gru 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Ja mam takie opaski, tylko czarne:
[link widoczny dla zalogowanych]
w miarę zgodne z oryginalem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Pią 21:44, 21 Gru 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Ja mam takie dziurkowane z takim malym kutaskiem- z mozliwoscia regulacji. Znajde sobie takich pare- jestem pewien, ze gdzies je widzialem w piwnicy.
Znalazlem zdjecie z Pannonia. Niestety kiepskiej jakosci, ale jest. Rok 1989.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jorgo
PostWysłany: Pią 23:12, 21 Gru 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

Ciekawostką ma byc obciety tył ramy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Pią 23:14, 21 Gru 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Zgadles. Sztywny tyl. Do tej pory mam nocne mary. Wstyd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jorgo
PostWysłany: Sob 15:15, 22 Gru 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

Siedzenie miałes takie jak w ruskach ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Wto 22:00, 25 Gru 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Mialo byc, ale nie doszedlem do tego etapu w tym konkretnym motocyklu, bo wyjechalem, a ojciec sprzedal go, jak i pare innych.

Dzisiaj kozystajac z wolnego czasu, oraz znudzony siedzeniem za stolem wbrew starej tradycji opuszczania domu w pierwszy dzien swiat, poszedlem do garazu przepalic maszyne. Przy okazji rozebralem caly przod i sprawdzilem tuleje na wahaczu. Wymienilem 2 smarowniczki na nowe, bo te starego typu strasznie ciezko sie smaruje, ze wzgledu na to, ze nie mialy wglebienia na zakleszczenie towotnicy. Jutro wszystko skladam do kupy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Nie 9:51, 30 Gru 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Uporalem sie z kolejnym malym klopotem.
Po przejechaniu kilku kilometrow po remoncie silnika, zaczela mi SHL-ka przerywac i dusic sie. Do tego stopnia, ze w trasie mi zgasla i musialem ja pchac do domu.
Na drugi dzien wstalem i na trzezwo podszedlem do tematu.
Rozebralem kolo magnesowe i sprawdzilem zaplon- w porzadku. Swieca- niby OK, ale raz jest slaba, a raz mocniejsza. A-ha- tu lezy problem. Pojechalem do sklepu po nowe swiece i kupilem Championa- odpowiednik Iskra F-95.
Dalej nic.
Przycmilem swiatlo na megnecie i odpalilem ja- okazalo sie, ze blaszka przerywacza jest za blisko krzywki i przebija iskra przy wyzszych obrotach na krzywke. Metoda prob i bledow wygialem blaszke i odizolowalem przewody z cewek. Tym razem wszystko gra- pali pieknie i jezdzi jak trzeba.
Zadowolony z siebie zrobilem okolo 20 km. Powoli ja docieram. Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Nie 12:50, 30 Gru 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Noo to gratuluję podejścia Jezyk Ja znając życie wkurzyłbym się i zostawił jak jest Wesoly
A na świecy Champion jeździłeś? Bo ja kupowałem odpowiednik iskry, ale NGK , ale wtedy długo nie pojeździłem, bo świeca przebicia dostawała po krótkim czasie, więc ciekaw jestem jak to z Champion'ami jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZWIERZU
PostWysłany: Nie 15:05, 30 Gru 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin

Ja np testowałem dwie świece: NGK i Iskrę F75S, muszę powiedzieć, że ta druga jest lepsza. Zrobiłem na jednej Iskrze 4 tysiące km w tym roku i ani razu mi jej nie zarzucilo nagarem, oczywiście gaźnik ustawiłem tak, że jej kolor był lekko beżowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Nie 16:38, 30 Gru 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Mialem zalozone NGK i zmienilem na Iskry 75S. Kiedy jednak wyremontowalem silnik, spec zalecil mi- przynajmniej na dotarciu, abym uzywal swiec 95, albo setek. Zakupilem wiec odpowiednik 95 z Championa. Nie mieli Iskry w sklepie, wiec sie zdecydowlem na tego Championa. Narazie pojezdzilem na niej malo, tak, ze nie wiem sam co o niej myslec. Pali jak narazie dobrze. Tak samo ciezko mi jest porownac Championke, do Iskry i NGK- Kiedy uzywalem NGK i Iskry, to mialem zajechany silnik, wiec nie ma porownania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Wto 18:03, 01 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Pierwszy dzien nowego roku, wiec i pierwsza jazda na motocyklu.
Pogoda dopisala, sloneczko swiecilo, choc jeszcze chlodno.
Zapraszam na krotki film z wycieczki: http://youtu.be/0lIbZKou7r4


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Wto 18:16, 01 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Przyjemnie popatrzeć i posłuchać dźwięku tego silnika, pozdrawiam!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następny Strona 11 z 14

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[M11W] 1968 Szept z sali.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group