Autor |
Wiadomość
|
szept z sali
|
Wysłany: Pon 20:24, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zyrardow
|
Oczywiscie, ze tak, najlepiej przyklejony, coby nikt nie szukal.
Bardzo by sie taki poradnik przydal krok po kroku, dla takich laikow jak ja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mruty
|
Wysłany: Wto 20:26, 04 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Masz na myśli który zapłon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szept z sali
|
Wysłany: Wto 20:30, 04 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zyrardow
|
CDI, modul, bez znaczenia. Cokolwiek, co zastapi ten wynalazek z krecacym sie plastikiem po krzywym walku. Cos, co zastapi wiecznie psujace sie kondensatory, topiace sie platynki, cos co nam da odpowiedni kat wyprzedzenia zaplonu na wolnych, jak i wysokich obrotach. Wiem, ze zahacza o utopie, ale moze jest cos takiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szept z sali
|
Wysłany: Sob 13:59, 03 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zyrardow
|
Ostatnia jazda sezonu zakonczyla sie rozpieprzeniem pierscionkow, zniszczeniem tloka i porysowaniem cylindra. Aktualnie w trakcie remontu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Sob 15:51, 03 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
szept z sali napisał: |
Ostatnia jazda sezonu zakonczyla sie rozpieprzeniem pierscionkow, zniszczeniem tloka i porysowaniem cylindra. Aktualnie w
|
Standard jednostki w2a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Sob 18:16, 03 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Tylko współczuć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Omen
|
Wysłany: Sob 18:22, 03 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Uuuuu.. Współczuje! Chociaż tyle że po sezonie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szept z sali
|
Wysłany: Sob 18:30, 03 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zyrardow
|
I tak mialem sie za niego zabrac zima. Planowalem go otworzyc i porobic wszystko na tip top, wiec wielkiego zalu nie mam. Mysle, ze jezeli cos, to tylko mnie zmotywowalo do dzialania. Dodatkowo mam chyba namiary na kolesia, ktory ma zapasy tlokow i cylindrow z epoki, wiec szczescie w nieszczesciu. Prosze, tylko mnie nie pytajcie co tyo za gosc, bo sam narazie nie wiem, kolega go zna i ma z nim zlapac kontakt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
scorpi
|
Wysłany: Sob 18:57, 03 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jaca
|
Wysłany: Wto 11:28, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
scorpi napisał: |
echh niema to jak s32:D |
Możesz mi wyjaśnić co to ma do rzeczy?
Szept, daj znać jak będziesz szukał porządnych pierścieni bo te „Wiadomo Jakiej Firmy” to dyskwalifikacja na starcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szept z sali
|
Wysłany: Wto 11:37, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zyrardow
|
Jaca napisał: |
scorpi napisał: |
echh niema to jak s32:D |
Możesz mi wyjaśnić co to ma do rzeczy?
Szept, daj znać jak będziesz szukał porządnych pierścieni bo te „Wiadomo Jakiej Firmy” to dyskwalifikacja na starcie. |
Spoko- dzieki za oferte, czekam na odpowiedz w sprawie tloka, jak tylko bede wiedzial co i jak to sie odezwe. Dzisiaj odebralem przesylke z nowym kolankiem, bo moje bylo juz nie pierwszej swiezosci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
scorpi
|
Wysłany: Wto 13:15, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
Silniki wiatrowskie w shl i wsk miały to do siebie ze potrafiły pekać pierscienie i blokować silnik robiąc przy tym demolke w cylindrze. Było to bardzio niebezpieczne bo potrafiło zblokować koło przy wiekszych predkosciach. Prawdopodobnie za szeroki kanał wydechowy był czy coś takiego, niepamietam ale kazdy mechanik motocyklowy z tamtych lat potwierdzi ze rtak było no i do tegop ta nieszczesna skrzynia biegów.... Ale za to jest moc:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jaca
|
Wysłany: Wto 13:31, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
scorpi napisał: |
kazdy mechanik motocyklowy z tamtych lat potwierdzi ze rtak było |
To ja w takim razie znam zupełnie innych mechaników z tamtych lat.
scorpi napisał: |
nieszczesna skrzynia biegów.... |
Kolejny mit, jak wygrzewanie tłoków w oleju.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jaca dnia Wto 13:31, 06 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Wto 14:55, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
Jaca akurat wygrzewanie tłoków w oleju coś daje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jaca
|
Wysłany: Wto 15:02, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Dla Ciebie na pewno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|