Autor |
Wiadomość
|
gazownik
|
Wysłany: Pon 17:30, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
A za ile by twoja mama zrobiła jeszcze jedną? Oczywiście materiał plus robota???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
JunaKiszka
|
Wysłany: Pią 12:33, 23 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łańcut
|
motomaciey napisał: |
Ładnie czy nie ladnie, wziąłeś się za coś o czym nie masz pojęcia i zabiłeś 40-letni lakier. Jak nie masz do tego nerwów to się za to nie zbieraj. Sporo dało się jeszcze z tego motocykla uratować, szkoda że do remontu podszedłeś bezmyślnie. |
Ten lakier można było spróbować uratować ale właściciel postanowił inaczej może i za pare lat będzie tego żałował .W obecnym stanie też wygląda bardzo ładnie więc aż taka krzywda elce się nie stała .
Właściciel tej WSK M 150 wg mnie to dopiero ...... ,jak można było taki ładny lakier zniszczyć i pomalować . W tak rzadkim modelu !!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 12:58, 23 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2261
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Ej odczepcie się już, to jest motor a nie żyletki. Jak chcecie ponarzekać to wejdźcie na usprawnienia i tam krytykujcie za modyfikacje, podkowy, dysze i inne bajery. Motorek odratowany i jak dla mnie wygląda świetnie, drugie życie przed nim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Pią 21:50, 23 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
JunaKiszka dał link do M150 zobaczcie jaki kolor lakieru jest na błotniku tylnym jeszcze przed remontem - motocykl w przepięknym kolekcjonerskim stanie został całkowicie zniszczony przez odnowę (stracił kolekcjonerską dusze).
Co do właściwego remontu to każdy ma swoje podejście ale oceniając innych jak i będąc ocenianym trzeba pamiętać o nieagresywnym tonie. Obaj go nie zachowaliście. Ja też jestem za zachowywaniem motocykli w oryginalnym stanie, ale rozumie że to jest możliwe tylko wtedy kiedy ma sie kilka motocykli. Patrząc na zdjęcia należał się tej maszynie albo remont albo kolejne 20 lat w garażu tak aby nabrała jeszcze wieku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Inżynier
|
Wysłany: Sob 16:28, 24 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty koło Bielska
|
I masz Picek racje. Ludzie trochę przeginają z tymi remontami i ja stoję murem za Motomacieyem. Ja dzięki niemu uratowałem oryginalny stary lakier choć włożyłem w to z 700 zł by jakimś cudem załatać wszystkie obicia i łaty korozji. To nie jest jednak takie proste. Założę stronę o swojej shl to się przekonacie że jednak się da !!!!
Macie panowie motocykl w garażu, który rdzewieje w oczach i co zostawicie go tak???? To też jest głupota. Trzeba jakoś zabezpieczyć ogniska korozji, które chociaż ukryte, jednak są. To naprawdę nie jest prosta decyzja - malować cały czy łatać czy niech gnije. Mało jest motocykli w CUDOWNYM stanie. Zresztą kto z was nie ma nic na sumieniu???? Cokolwiek robimy to zawsze przerabiamy coś co zostało jakoś zrobione wcześniej.
Z drugiej strony skoro wszyscy są na forum tacy zachowawczy, to czemu w ogóle nie ma ani jednej strony poświęconej RATOWANIU STAREGO LAKIERU. JA kiedyś założyłem to skończyło się na 12 postach!!!
Ale jeśli chcecie mieć zabytkowy motocykl, który wygląda jak zabytek, to za wszelką cenę zostawiajcie co tylko się da oryginalne i w stanie nawet troszkę przyniszczonym. Bo to wszystko co powstaje to nijak nie przypomina tych shl co nawet z Fabryki wychodziły!!!! To są często choinki a nie shl-ki z PRL-U. I proszę was panujcie nad swoją chromomanią. Autor postu przynajmniej półki nie pochromował a to już coś....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Inżynier dnia Sob 16:38, 24 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Nie 0:37, 25 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Inżynier ma w 100% rację, zwłaszcza z tą chromomanią Czasami zastanawiam się czemu niektórzy właściciele shlek chromują każdą nadającą się do tego część. Wygląda to okropnie, kosztuje duże pieniądze, a przede wszystkim psuje kultowy i zabytkowy motocykl .Zamiast przeglądać się w każdej części swojego moto, to niech sobie lustro kupią, wyjdzie im taniej .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 0:44, 25 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
A ja powiem tak, zabytek cieszy oryginalnym lakierem tak samo jak i nowym. Przynajmniej mnie.
Reszta to jest kwestia gustu.
Zresztą czy robić zaprawki czy od nowa to zależy od konkretnego stanu motocykla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Nie 12:44, 25 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Inżynier zachęcam cię do podjęcia się poprowadzenia tematu o ratowaniu starego lakieru na motocyklu- super pomysł bo nie ma tego na forum.
Co do motocykli które stoją u mnie w garażu i rdzewieją dalej- rdzewieją dalej, dlaczego się tak dzieje. Motocykle które pozostawię w oryginale są zabezpieczane, ale jest ich niewiele. Cała reszta czeka na remont, czeka bo to są koszty- niestety u mnie 90%motocykli musi mieć gruntowną wymianę lakieru z tego też powodu zdecydowałem że wezmę się sam za piaskowanie.
Co do remontów innych osób to pamiętajmy że każdy ma prawo przeprowadzić remont tak jak uważa, może zmienić kolor może dodać chromów ale nie może wtedy powiedzieć że odrestaurował motocykl. My mamy prawo do krytyki takiego motocykla ale rozsądnej i rzeczowej a nie ogólnikowej i wulgarnej.
Ja osobiście uważam że warto namawiać wszystkich na restaurowanie do oryginału motocykli, ale nie możemy zmusić nikogo do tego. Ale pamiętajcie że odrestaurować na oryginał motocykl to wielka sztuka, a odnowić według własnego gustu to każdy "głupi" potrafi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 15:42, 25 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
|
Remont zakończony.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Pon 2:17, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
Przednie szkło nie powinno byc czasem przekrecone o kąt półpełny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Pon 9:38, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
ZWIERZU napisał: |
Przednie szkło nie powinno byc czasem przekrecone o kąt półpełny? |
Heh to dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michallres
|
Wysłany: Pon 12:00, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Złoczew
|
Ładnie wyszło i bardzo szybko udało ci się odnowić tą Shl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Pon 13:59, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
A nie dodałem, że wygladą naprawde dobrze ta elka tylko żebyś ją dobrze teraz dotarł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 15:10, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
|
Dotrze się dopiero jak będzie ciepło. Prędzej nią nie wyjadę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 19:34, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
|
Gratulacje !!! Wygląda bardzo ładnie.
I nie będzie ci teraz brakowało grzebania przy motocyklu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|