Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pią 18:59, 12 Lip 2013 Temat postu: [Shl M11W] 1968 - Maverick - remont generalny |
|
|
|
Czesc.
Bede zaczynac od doprowadzenia do stanu uzywalnosci, elementow blacharskich, blotniki, boczki.
Zdjecia wstawie jak juz bede mogl.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 11:03, 14 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
|
Wczoraj pojechalem do Dziadka pokazać mu zdjęcia moto.
Było widać wzruszenie, któremu towarzyszył komentarz "duzo pracy Cię czeka"
Dziadek jak sprężyna wstał z miejsca i szybkim krokiem gdzieś poszedł.
Jak wrócił oznajmił, że jak sprzedawał swoją "Elkę", to nowemu właścicielowi przekazał wszystko co do niej miał.
Ale przekazał mi duży śrubokręt, opowiadając przy tym, że wszystkie swoje moto (silniki), naprawiał właśnie nim i na ten śrubokręt mógł zawsze liczyć.
Tym razem to ja sie wzruszyłem i od wczoraj z moim nowym talizmanem się nie będę rozstawał.
Zdjęcia zamieszczę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 12:52, 14 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
No i śrubokręt też koniecznie zamieść.
Ja po swoim dziadku miałem scyzoryk który mój starszy brat dorwał i niestety przepadł bez śladu więc pilnuj śrubokręta jak oka w głowie bo zawsze się znajdzie ktoś kto nie zna znaczenia przedmiotu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 13:24, 15 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
|
Cześć,
Już mogę wstawiać zdjęcia!
Poniżej foty mojej "Elki".
Zdjęcia śrubokręta zamieszczę może jeszcze dzisiaj.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Wto 14:18, 16 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
No jest trochę roboty, ale najwazniejsze, że jest prawie kompletna.
Ja bym szukał nowych błotników w dobrym stanie bo napracujesz się jak ja a trafiają się błotniki po 30 - 40 zł z oryginalnym lakierem. Klamki od hamulca przedniego nie dostaniesz raczej, ale spawacz za 10 zł dospawa ci kulkę i sobie obrobisz. Jakby co to przeglądaj tematy juz zakończonych remontów - zaoszczędzisz duzo czasu na czekanie na odpowiedzi na pytania, które się pojawiają przy remoncie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Śro 0:14, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Po oględzinach zdjęć stwierdzam że nie jest aż tak tragicznie.Przedni błotnik tylko wydaje mi się dość pracochłonny.Czy twoja Ela czasem nie ma aby głowicy od WSKi 175?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 15:59, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
|
Dokładnie tak.
Przedni błotnik wymaga pracy.
Dużo klepania i prostowania. Szpachla też będzie musiała wyrównać niedoskonałości.
Co do głowicy nie wiem czy to WSK.
Nie orientuje się jeszcze tak w temacie.
Czy jak wstawię zdjęcia dokładniejsze, pomożesz/pomożecie określić z jakiego moto jest głowica?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Śro 16:59, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Tak, głowica nie jest od tego silnika. W silniku W2A tłok nie pracuje w osi symetrii cylindra, jest nieco przesunięty w lewo, więc komora spalania też jest nieco przesunięta. W tej głowicy, którą masz, komora jest w osi symetrii i dlatego jest przesunięta w lewą stronę. Dodatkowo głowice do silników W2A mają jednolite żebra Musisz poszukać innej... i ja też, bo mam połamane żebra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 20:53, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
|
Dzięki za wskazania.
Czy głowice WSK i SHL Wiatr były plug'n'play z cylindrem?
Czy w moim przypadku trzeba zmienić samą głowicę?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Śro 21:48, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Hehe nie, to rozłączne elementy. Zmieniasz samą głowicę i po problemie. Wystarczy odkręcić 4 śruby. A i pamiętaj, że w tych silnikach nie było uszczelki pod głowicą, więc nie szukaj jej na siłę, choć może się zdarzyć, że będziesz miał taką uszczelkę - u mnie była.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 0:02, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
|
Dzięki Pawlasty, to że rozłączne to wiem:)
Nie wiedziałem czy głowica WSKi pasuje do cylindra SHLki, ale jak widać pasuje:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|