Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[WSK M21W2] 1980 Skinder

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
[WSK M21W2] 1980 Skinder <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
motomaciey
PostWysłany: Pią 20:51, 20 Wrz 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

No przeczytałem ale trochę mało przecinków używasz i ciężko mi się połapać Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skinder
PostWysłany: Pią 20:57, 20 Wrz 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

Skinder napisał:
Rozebrałem ramę i silnik na części. Rama tak jak pisałem wcześniej, do poprawek, silnik był w miarę i w zasadzie na tym się skończyło i maszyna leży rozebrana gdzieś pewnie od kwietnia 2012 i czeka na swoją kolej. Wszystko przez to, że dorwałem drugi sprawny silnik i ramę od dudka na której poskładałem taki motocykl jak ten z nadzieją, że w czasie wyremontuje ten silnik i ramę.

Mało przecinków ? Takie są uroki pisania wywodów, moim zdaniem lepiej tak niż wstawić listę zdjęć i nic nie pisać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pią 21:50, 20 Wrz 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Dawaj skiner jest ok.
Muszę do Ciebie podjechać pooglądać to moją gazelką.
Mam do Torunia 112 km.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jorgo
PostWysłany: Nie 13:08, 22 Wrz 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

Skiner jak dla mnie super relacja z przebiegu remontu ,powiedz jeszcze ile cię kosztował ten wał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skinder
PostWysłany: Pon 18:43, 07 Paź 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

Wał kosztował prawie tyle co zakup WSK, szczegółowo to musiałbym poszukać, na ile ubezpieczałem przesyłkę jak komuś bardzo zależy Mruga Dzisiaj krótko, postanowiłem zabrać się nieco za zapłon. Teoretycznie uzyskałem narazie trochę lepsze ładowanie i lepszą iskrę, w planie jeszcze opóźnianie kąta wyprzedzenia zapłonu i pare innych zmian. Wkrótce jakieś testy drogowe, narazie żałosnej jakości filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=vzu1p9ck_qc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jorgo
PostWysłany: Pon 23:50, 07 Paź 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

Powiedz orientacyjnie jaki to koszt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skinder
PostWysłany: Śro 15:55, 09 Paź 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

Ostatecznie wyniosło mnie to trochę ponad 400zł. Zabawy z zapłonem trwają dalej, wczoraj dałem do dorobienia trochę detali, dzisiaj już czekały do odebrania Wesoly




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Śro 20:35, 09 Paź 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Mógłbyś dać namiary na gościa co to robi. Chcę poskładać zapasowy silnik do Gazeli i może skusiłbym się na taki super wał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skinder
PostWysłany: Sob 13:23, 09 Lip 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

Silnik prawie poskładany Mruga Chyba najdłuższy remont w historii tej marki. Kilka fotek ze składania, dodatkowo "zalana" głowica w celu przeróbki komory spalania. Czekam teraz na króciec do gaźnika dellorto i głowicę. Szukam też jakiegoś innego sprzęgła.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Sob 21:48, 09 Lip 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

A w sumie po co chcesz je zmienić? Chłopaki pakują tam twardszą sprężynę i nie mają problemów nawet przy pojemnościach 200cm3

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skinder
PostWysłany: Nie 14:56, 10 Lip 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

Sam tak zrobiłem, ale w miarę możliwości ciągle szukam innowacji Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 0:15, 11 Lip 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Tutaj są raczej pasjonaci oryginalnych rozwiązań jeśli pozwalają one normalnie korzystać z motocykla. Jak uda Ci się coś dopasować, co będzie niosło ze sobą wymierne korzyści to opisz, z miłą chęcią przeczytam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skinder
PostWysłany: Pon 0:25, 11 Lip 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

Dla mnie nie ma znaczenia jakie sprzęgło zepnie mi skrzynie z silnikiem albo jaki gaźnik zasili, jeżeli mogę coś poprawić to korzystam z możliwości. Maszyna ma dawać fun z jazdy - być niezawodna w trasie i pokazać pazur przy jakiś leśnych upalaniach Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Pon 8:38, 11 Lip 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

jaki tam pazur może pokazać 14KM? Wesoly myślę że wiele można w wuesce poprawić ale raczej na sprzęgło chyba nie można narzekać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skinder
PostWysłany: Pon 10:36, 11 Lip 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

Właściwie fakt, nie może Sprzęgło akurat jest do dupy, jak się mocno przygrzeje na torze albo w lesie to lubi się ślizgać. Przynajmniej w moim egzemplarzu Rotfl

https://www.youtube.com/watch?v=O8oC97NBs-I


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skinder dnia Pon 10:39, 11 Lip 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny Strona 2 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[WSK M21W2] 1980 Skinder
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group