Autor |
Wiadomość
|
benicjanin738
|
Wysłany: Pon 8:56, 08 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Benice; zachodniopomorskie
|
A o co chodzi z podkładkami dystansującymi do skrzyni? ile ich się daje,i gdzie?i co one dają?co poprawiają?...pytam,bo mój Wiatr skrzynią mnie zabija... ...czasem?
Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Skinder
|
Wysłany: Pon 16:54, 16 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
|
Powrót do góry |
|
|
benicjanin738
|
Wysłany: Nie 11:39, 22 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Benice; zachodniopomorskie
|
Fajna maszyna Skinner!
Obejrzałem Twoje filmiki Youtubowe, i chcę zapytać o żarówki jakie zamontowałeś z przodu ,bo świecą super ??
Mam cdi też u siebie,ale takiej jasności nie doświadczam??
Pozdrawiam!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Skinder
|
Wysłany: Śro 20:54, 25 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Na filmach siedziały w obu wsk bańki R2, u mnie bodajże 35/35W, a u Magdy w kosie jakaś lepsza 45/45W. W tej chwili już mam nowy odbłyśnik + żarówkę H4 55/60W i jest lepiej. W kosie muszę podmienić, ale świeci całkiem dobrze to póki co nie ruszam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
benicjanin738
|
Wysłany: Śro 21:01, 25 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Benice; zachodniopomorskie
|
No to się wyjaśniło,a ja zapomnaiałem,że w SHL są inne mocowania na BA20D przecież...
...sierota ze mnie...
Dzięks!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Skinder
|
Wysłany: Śro 21:05, 25 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
No to na takiej właśnie śmigałem, ta 45/45W jest naprawdę niezła, ta moja 35/35W jakoś momentalnie się spaliła. Do wski pasuje odbłyśnik z ursusa pod h4, trochę ciężko go dostać, ale wykonalne. Tylko szkło trzeba przełożyć na wskowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Skinder
|
Wysłany: Sob 12:07, 28 Wrz 2024 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda, ale w sumie to dodam post, zobaczymy.
Ostatnie 2 sezony i aktualny to jakieś śmieszne kilometraże, głównie w ramach testu przed imprezą Cross Country na której startowałem 3 razy z rzędu. 2022 - 2 miejsce, 2023 - 1 miejsce, 2024 - ... Niedopilnowanie naciągu łańcucha spowodowało, że w połowie wyścigu trzeba było odpuścić ze względu na zaklinowanie łańcucha w karterze i między zabierakiem a śrubą amortyzatora.
Ze względu na warunki w jakich to jeździło przydałby się jakiś większy przegląd / serwis. Ale to już nie w tym sezonie, czas na hibernacje do przyszłego roku.
Tak było w 2022:
Tak rok temu - 2023:
A tak było w tym roku i w końcu załapałem się na jakieś fajne zdjęcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seba101626
|
Wysłany: Sob 13:40, 28 Wrz 2024 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 433
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Wiele osób tu zagląda, ale większość przeniosła się na facebookowe grupy.
Piękne zdjęcia, niby te pierwsze trochę za duże jak na te forum, no ale nie narzekam, lepsze takie niż żadne
Pochwal się jak ulepszasz swoje silniki WSK 175, nie licząc wymiany wydechu, elektronicznego zapłonu no i gaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Skinder
|
Wysłany: Nie 18:56, 29 Wrz 2024 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Nie mam pojęcia dlaczego te zdjęcia się tutaj nie kadrują, na każdym forum doprowadzają się same do "normalności".
Co do silników to nie ma żadnych cudów, najistotniejszy jest zapłon, którego wymiana eliminuje jakieś 70% bolączek tego silnika. Następne 25% to zmiana gaźnika. Reszta to już opcja i zależy co się dzieje. Tutaj akurat silnik jest praktycznie seryjny. Twardsza sprężyna sprzęgła, wał z korba duells, tłok RDI i w sumie tyle. Postawiłem na prostotę - nie ma co komplikować tego co chodzi skoro i tak nie mam za dużo czasu na jazdę.
Aktualnie jeszcze seryjna skrzynia "gazelowa", na przyszły sezon chciałbym już wymienić skrzynie na całkowicie inną, dopasowaną od innego motocykla przez co przełożenia wszystkich biegów będą bardziej zwarte i powinno to dużo fajniej chodzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|