Autor |
Wiadomość
|
WSR
|
Wysłany: Śro 7:51, 20 Cze 2018 Temat postu: Tłumik Gazela |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Cześć!
Bardzo proszę o podzielenie się wrażeniami z użytkowania "replik" tłumików do Gazeli. Uprzedzając wiem, że współczesny jest krótszy i robiony w puszkach od M11. Ale mam pytania:
1. jak brzmi?
2. czy silnik dobrze na nim pracuje?
3. czy rozwija pełną moc?
4. czy nie zubaża mieszanki?
Jestem w trakcie składania, założyłem zdobyty kiedyś oryginał, niestety mimo, że nie najgorszy to nie pasuje stanem powłoki do odnowionej reszty i waham się nad współczesnym. Do chromowania nie dam, bo już raz w ten sposób straciłem tłumik, a chromownia wannę kwasu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WSR dnia Śro 7:51, 20 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Patafil65
|
Wysłany: Pią 0:33, 22 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Torunia
|
Ja chromowałem oryginała od Gazeli z powodzeniem, na podkładzie miedzi. Tłumik był wcześniej przecięty i wyszkiełkowany w środku, a następnie zespawany Po tej operacji nie ma śladu. Gazela ma większą moc od M11 w związku ze zmianą czasów rozrządu, dlatego powątpiewam, aby te krótsze tłumiki były tak samo dobre jak oryginały, gdyż mają inną objętość. Brzmienie to sprawa drugorzędna, ale daje jakieś pojęcie o oddawanej mocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WSR
|
Wysłany: Pią 7:21, 22 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
A gdzie to robiłeś? ciąłeś wzdłuż zgrzewów, czy trochę niżej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patafil65
|
Wysłany: Wto 9:33, 26 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Torunia
|
Trzeba ciąć u podstawy zgrzewu od wewnętrznej strony, potem spawanie i gilanie szlifierką. Trzeba ciąć jak najcieńszą tarczą, a przy spawaniu włożyć coś w miejsce kolektora o trochę większej średnicy, aby kolanko wlazło po spawani. Spawy trochę ściągają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WSR
|
Wysłany: Śro 14:35, 27 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Dzięki, a gdzie chromowałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|