Autor |
Wiadomość
|
Gazela
|
Wysłany: Czw 22:41, 08 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Ładna zwierzyna.
Lubię te kształty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kuba_ce
|
Wysłany: Pią 20:08, 16 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Buk
|
Szkiełko (Plastikiełko ) od tylnej lampy jest porysowane. Jak to odświeżyć? [link widoczny dla zalogowanych]
Jak odświeżyć i ile to kosztuje odbłyśnik reflektora? Na zdjęciu nie widac ale część jest matowa i są bable, generalnie nieciekawie [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kuba_ce dnia Pią 20:09, 16 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Sob 8:11, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Klosz masz piękny.
Można go zmatować papierem 2000 i polerka pastą "farekla" ale czy warto?
Odbłyśnik zmatuj i pomaluj na biało lub srebrno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba_ce
|
Wysłany: Wto 8:49, 11 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Buk
|
No jest delikatnie pęknięty, ale w niczym to nie przeszkadza a jest oryginalny wiec suma summarum co z tego? Delikatnie przepolerowałem i jest piękny
Co do odbłyśnika to na biało??? No chyba nie tędy droga dam go chyba do chromowania natryskowego wtedy uzyskam efekt najbliższy oryginałowi.
Mam pytanie o element izolujący czujnik hamulca, [link widoczny dla zalogowanych], mam to wbić żeby na miejscu siedziało czy raczej wkleić?
Musze kupić jeszcze nowe rączki (gripy) do kierownicy razem z końcówkami. Wie ktoś gdzie znajdę dobry komplet? W Skuterze nie znalazłem tych końcówek
PS. Mam nadzieje że do końca tygodnia będzie duży update przy motorze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kuba_ce dnia Wto 8:51, 11 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Wto 14:14, 11 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Malowanie odbłyśnika odpada, chrom również, ale polecam wysłać do regeneracji. Są firmy zajmujące się regeneracją odbłyśników, koszt ok 60 zł, a efekt jak nowe z obu stron
Poszukaj w wyszukiwarce jakiejś takiej firmy, jest tego trochę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Śro 0:10, 12 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Aaaaa odbłyśnik reflektora?
Pisałeś o kloszu to skojarzyłem z odbłyśnikiem tylnej lampki.
Kuba, ja do junaka kupiłem w agromie lampę od czegóś tam i odciąłem nożykiem do tapet odbłyśnik.
Wyszedł za 20 pln.
Dopasuj średnicę tylko.
A tutaj też coś pisałem.
http://www.shlka.fora.pl/wzorowe-remonty,53/m-17-gazela,6798-225.html
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Śro 0:13, 12 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba_ce
|
Wysłany: Śro 6:52, 12 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Buk
|
O dzięki, jeszcze poczekam na wycenę regeneracji mojego odbłyśnika i potem zadecyduje
Jeszcze potrzebuje odpowiedź na dwa pytania:
kuba_ce napisał: |
......
Mam pytanie o element izolujący czujnik hamulca, [link widoczny dla zalogowanych], mam to wbić żeby na miejscu siedziało czy raczej wkleić?
Musze kupić jeszcze nowe rączki (gripy) do kierownicy razem z końcówkami. Wie ktoś gdzie znajdę dobry komplet? W Skuterze nie znalazłem tych końcówek
PS. Mam nadzieje że do końca tygodnia będzie duży update przy motorze |
huh 8h pracy i do motura!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Śro 7:49, 12 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Czujniki stopu wklej na silikon bezbarwny, bo moje lekko wbite co jakiś czas wychodzą.
Gripów szukaj, ja kupiłem z gmoto ale są do d...
Za miękkie i zbyt gumowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba_ce
|
Wysłany: Wto 17:00, 18 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Buk
|
No i dupa, miała być gruba aktualizacja.... miała sarenka na kołach stać a tu lipa obie obręcze porysowane przez majstów.... jedna w centrowaniu druga przy zakładaniu opony, znowu poszły do malowania ;(
Ale byłem u kolesia od szlifów, wszystko wiem będę powoli się za silnik brał no i detale jeszcze musze poogarniać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba_ce
|
Wysłany: Nie 14:09, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Buk
|
Ponieważ temat kół utknął w miejscu a FB przypomniał mi że 4 lata z gazelką już minęły (w międzyczasie zrobiłem dużo rzeczy w życiu, ale gazeli nie zrobiłem za wiele:P ), stwierdziłem że trza sie zabrać za serducho.
[link widoczny dla zalogowanych]
Plany:
1. szlif
2. regenracja wału
3. wyszkiełlkowanie wszystkiego
4. wymiana zużytych części:
- lożyska
- simmeringi
- łańcuch sprzęgłowy
- kółko zdawcze łańcuchowe
- koło łańcuchowe od łańcucha sprzęgłowego (to na wale)
- uszczelki
- cierne tarcze sprzęgła (gdzie kupić?)
5. CDI (jedyna modyfikacja serii jaką dopuszczam )
1 i 2 to w miarę wiem byłem już u majstrów od tych tematów i nie powinno być problemów nie wiem tylko co z samym tłokiem, wymieniać nie wymieniać? na co zwrócić uwagę?
3. przed szkiełkowaniem potrzebuje wszystko porządnie wyczyścić, myślałem o namoczeniu w ropie i potem szorowaniu aż brud zejdzie, pytanie czy mogę wszystko tak potraktować (cylinder, kartery) a następnie szkiełkowanie (oczywiście wszystkie kanały cylindra zabezpieczę czy sa inne miejsca wymagające zabezpieczenia?
4. Wymieniłem kilka rzeczy które na pewno są do wymiany, coś jeszcze? Co warto wymienić?
5. CDI gdzie kupić? Na co zwrócić uwagę? Jak macie jakiś temat wart przeczytania to podrzućcie linka
z góry dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kuba_ce dnia Nie 14:09, 30 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu
|
Wysłany: Nie 14:24, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skoczów
|
Ropa jest najlepsza do mycia ja przed szkielkowaniem wymyłem silnik i inne elementy aluminiowe w ropie . Sprawdź wybierali i wałek skrzyni czy nie ma uszkodzeń itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
benicjanin738
|
Wysłany: Nie 14:49, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Benice; zachodniopomorskie
|
Siemka!
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz tutaj. masz blisko do gościa,a on teraz nawet regeneruje wały,bo zakupił specjalną prasę do wyciskania i wciskania łożysk,czopów itp. Pomagałem ją rozładowywać ,przy odbiorze motoru mojego.
Wystarczy zawieźć lub wysłać silnik i on Ci zamontuje wszystko na miejscu w kilka godzin?
Mam tylko zapłon od niego w Wiatrze moim ,i silnik chodzi super,bo mi jeszcze gaźnik ustawił perfekcyjnie; ale on i skrzynie robi perfect? Wiem, bo jeździłem na dwóch WSK 175 ,które robił,i w obu skrzynia jest perfekcyjna, lepsza niż w moim Wiatrze!!
Pozdrawiam i powodzenia!!
Fotki masz super!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Nie 20:35, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Czyli ja bym mu wału nie wysłał a gdzie sprzęt pomiarowy, a gdzie wyważarka, urządzenia do mierzenia bicia Opinie o jego CDI też różne słyszałem, ale jeśli tylko zamontuje Ci na miejscu i wyjedziesz na kołach to raczej bym się decydował. Tylko małe ale, to będzie CDI z tego ogłoszenia
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo ono tyle nie jest warte, impulsator, cewka WN i moduł to koszt max 60zł, a do tego zestawu potrzebna jest jeszcze tylko cewka zasilająca CDI zrobiona przez nawinięcie innej ilości zwojów na starą oryginalną. Na allegro masz taki zestaw za 200 lub mniej (do poszukania). A może to zestaw z kołem magnesowym i nowym statorem. Wtedy cena byłaby ok. Nikt tu ameryki nie odkrywa, a każdy z producentów dysponuje tymi samymi elementami oprócz osób które przerabiają je na bez masowe, ale to już inna historia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Nie 20:52, 30 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
benicjanin738
|
Wysłany: Nie 20:54, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Benice; zachodniopomorskie
|
Halcik a co słyszałeś?
Pytam ,bo mam w planach remont zapasowego silnika w2a i s32 też,a że nie mam czasu,ani umiejętności ani doświadczenia,to myślałem,żeby jemu podrzucić?; to na razie tylko plany,ale...
??
pozdrawiam!!!
Może ktoś inny podzieli się opiniami, jesli ma z nim jakieś doświadczenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Nie 22:17, 30 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Tylko tyle, że jego zapłony jednak nie są plug and play i że ciężko z reklamacjami drogą mailową i telefoniczną, ale skoro na miejscu to pewnie i inne podejście. A jeśli wyjedziesz motorem to znaczy że będziesz już jeździł. O remontach silników nic nie słyszałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|