Autor |
Wiadomość
|
picek
|
Wysłany: Pon 0:26, 22 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Dzięki za linika, a możesz napisać jak kosztowo cię to wyszło?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
irek
|
Wysłany: Pon 0:30, 22 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
WSR napisał: |
niektore śruby trochę za mocno przeszlifowali i zmienili rozmiar łebków |
Powiedz mi czy przed wysylką przygotowywałeś powierzchnie czy zrobili to chłopaki z firmy.
No i jeśli można zapytać ile Cie ta przyjemność skaleczyła ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 10:48, 22 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
|
Mam pytanie- sam będziesz zaplatał szprychy? Jeżeli tak to mam nadzieję, że pojawią sie fotki i opis .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 16:51, 22 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
|
Staram się robić wszystko sam, ale tu dałem po prostu części takie jak ściągnąem z motocykla. Nie mam porządnej szlifierki taśmowej ani innego sprzętu, którym możnaby to DOBRZE wyszlifować. Kosztowało 420 zł plus wysyłki.
Żałuję trochę, że dałem tłumik, bo w zasadzie usunięcie wgniotek nie wyszło za pięknie no i po szlifowaniu okazało się że jest porowaty i zrobiła się w nim mała dziurka-tłuszcz wypłynął do wanny i nie wyszło najlepiej. Chociaż jak ktoś nie wie to raczej nie zauważy, więc na motocyklu powinno być ok, aczkolwiek ze względu, że staram się robić wszystko najperfekcyjniej jak tylko można pozostał mi pewien niesmak.
Taki był stan wyjściowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Należy pamiętać, że 40 letnie części nie są w idealnym stanie i jeśli ktoś oczekuje że wyjdą jak hamerykańskim czoperze to raczej się zawiedzie. Wżery ciężko jest usunąć tak aby pozostała jeszcze użyteczna ilość materiału, a uzupełnianie ubytków w rozsądnych cenach nie wychodzi najlepiej (o ile mosiądzem może wogóle wyjść perfekcyjnie) chociaż migiem jak się dobrze wyrówna i wyszlifuje to nie widać przejścia. W każdym razie trzeba się porządnie przypatrzeć, żeby zobaczyć jakieś wady. Oprócz tłumika słabo wyszła też nakładka błotnika ( z bliska widać mnóstwo małych kropek) nie wiem, czy to bardziej z wżerów, czy z zatłuszczenia wanny przez tłumik, z daleka nie widać, jak nie będzie mi się podobało na motocyklu, to mam jeszcze jedną w stanie bliskim ideałowi, z fabrycznym chromem Reszta części poza niektórymi zmniejszonymi śrubami jak najbardziej w porządku.
Możliwe, że można znaleść kogoś kto zrobi to lepiej (chociaż nie wiem, czy w tej cenie), póki co to moje 1 chromowanie.
Co do szprychowania to oczywiście, że będę to robił sam
P.S. nie wiem, czy po mnie powyższa firma zdecyduje się jeszcze kiedyś pochromować jakiś nierozbieralny tłumik
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 17:00, 22 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Pon 16:58, 22 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Ale chrom byl kladzony na podkładzie miedzi ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 16:59, 22 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
|
Tak jest
|
|
Powrót do góry |
|
|
Demmli
|
Wysłany: Czw 16:24, 25 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łuków
|
Co do chromowania szprych to słyszałem ze lepiej tego nie robić bo chrom ma wtedy tendencje do pekania i odpadania. Nie testowałem wiec wolałem wziąść ocynk z którego jestem i tak bardzo zadowolony.
Może ktoś cos też słyszał o chromie na szprychach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 23:10, 25 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
|
Też tak słyszałem, ale nigdy nie widziałem pożyjemy zobaczymy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Demmli
|
Wysłany: Pią 13:37, 26 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łuków
|
W każdym razie czekam na relację i oby pozytywną...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 14:03, 26 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
|
Noo to jeszcze spoooooro wody w rzekach upłynie zanim sprawdzę w praktyce Ale relacja będzie
A tu taka szybka przymiarka, będzie z tym trochę zabawy żeby ładnie naciągnąć...
[link widoczny dla zalogowanych]
vs
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście dzięki temu forum ani mi w głowie montować to na nity, będą listwy no chyba że nie uda ich się ładnie odzyskać z 2 siedzenia, ale jestem dobrej myśli
|
|
Powrót do góry |
|
|
SM-500
|
Wysłany: Pią 14:40, 26 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
Porównywałem cenę za chrom w tej firmie z innymi i podobnie wyszło. Najbardziej upierdliwa jest wysyłka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SM-500 dnia Pią 14:41, 26 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 23:59, 26 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
|
SM-500 napisał: |
Najbardziej upierdliwa jest wysyłka. |
Taa, to fakt, ale co zrobić jeśli galwanizerie w okolicy robią tylko nowe rzeczy, a najlepiej to dać im już pomiedziowane...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 20:39, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
|
Są jakieś postępy? Czytając twój temat nabiera się chęci do pracy nad swoim motorem.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 20:41, 27 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 22:13, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
|
Chwilowo mały zastój, części blacharskie leżą w pokoju i w wolnym czasie zajmuję się matowaniem. Muszę dokupić lakieru, wyczyścić moją "komorę lakierniczą" i wtedy jak uda mi się zorganizować jakąś 100% wolną sobotę to pomaluję chociaż czarny W każdym razie na pewno nie zrezygnowałem ani nie mam zamiaru się poddać . Po prostu za mało mam czasu
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 22:14, 28 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 15:47, 18 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
|
Gratuluje świetnego reportażu Fajnie że zmieściłeś tak dużo zdjęć. Dało mi to dużo do myślenia, ponieważ teakże jestem w trakcie remontu Gazeli. Ogólnie to jestem zwolennikiem oryginalnego wyglądu Gazeli, ale kusi mnie małe szataństwo tj. mały tunning. Jestem laikiem mechanicznym, więc silnik od swojej Gazeli oddałem Panu Gąsiorkowi [link widoczny dla zalogowanych] . Polecam bardzo. Pokusiłem się na tunning silnika oraz na sportowy wydech. Zastanawiam się także czy może nie byłoby warto położyć chrom techniczny na cylinder i głowice...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|