Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pią 21:35, 05 Cze 2009 Temat postu: [M17] 1970 berserkers |
|
|
|
Witam,
tak jak pisałem wczesniej dzis odebralem moja SHL i zabrałem sie do renowacji.
Mam pare pytań, jak ściągnąć kierownice( odkrecilem srebna srubę oraz srube która była pod i dalej siedzi, czy trzeba ja wybić? ) i jak zdjac tylnie koło>>
Silnik tez jest raczej w kiepskim stanie, kopka bardzo luzno chodzi i nie odbija do konca, czy znacie moze kogos kto zrobi kapitalke w Szczecinie lub okolicach lub nawet Poznań czy Łódź- interesuje mnie ktoś sprawdzony
Wyczytałem na forum ze przy renowacji wymieniacie elektryke, czyli wymieniacie wszystko łącznie z kablami?
Może to dla Was glupie pytania, ale kompletnie sie na tym nie znam i to pierwsza moja renowacja...
Kilka pierwszych fotek:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 21:55, 05 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
picek
|
Wysłany: Pią 22:07, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
zainwestuj w literaturę - jest w sieci do ściągnięcia.
Nie śpiesz się i nie rozkręcaj dla samego faktu rozkręcenia tylko z potrzeby naprawy.
Nie rób wszystkiego na raz - albo silnik albo podwozie.
Jeśli nie masz o niczym pojęcia i nie wiesz gdzie można coś zrobić to zastanów się ile czasu jest ci potrzebne na remont. Ja zakładam ze jak zrobisz wszystko na przyszłe wakacje to będzie super szybko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 22:09, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
|
Zaczynam od ramy, piaskowania, chromowania, zrobienia na nowo elektryki, pozniej silnik ... literatura jak najbardziej, narazie jestem na etapie rozbierania, wszystko dokladnie fotografuje by pozniej do kupy zlozyc:))
zalozenia mam takie:
pierw rozbieram całą ( silnik zostaje w całości ) nastepnie daję części do piaskowania a nastepnie do malowania i chromowania..
Pozniej oddaje silnik do kapitalki tylko musze znaleśc kogos zaufanego..
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 22:13, 05 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
irek
|
Wysłany: Pią 22:24, 05 Cze 2009 Temat postu: Re: Renowacja mojej SHL M17 z 1970 roku |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
berserkers napisał: |
... jak ściągnąć kierownice( odkrecilem srebna srubę oraz srube która była pod i dalej siedzi, czy trzeba ja wybić? ) i jak zdjac tylnie koło>>
|
Generalnie jest gdzieś na forum
Ale jakby Ci się nie chciało szukac to rozwiązanie podobne jest do mocowania kierownicy w rowerze.
Zakładam że odkręciłeś górny chromowany kołpak/nakrętkę. Nastepnie wykręcasz śrubę ok 1 cm nad kierownicę. Uderzasz w nią mocno ale bez przesady. tym sposobem luzuje się stożek i można wyciągnąć kierownicę.
Koło ściąga się jeszcze łatwiej. .
A jak Ci się nie spieszy to wpadniemy w przyszłym tygodniu z chłopakami z forum i w dwie godziny rozkręcimy całą na pierwiastki, obiecując przy okazji że nić nie wyniesiemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Pią 22:30, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
no to masz problemy z głowy - irek ci we wszystkim pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 22:38, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
|
Super:)
bede pisał jak sobie nie poradze i jak bede w Szczecinie to zapraszam
Przyda sie ktos kto juz to robił.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 21:31, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
|
Moto już rozebrane i mam kolejne pytania, jak wyciągnąć linke gazu z kierownicy i ogólnie rollgaz oraz które części nadają sie do piaskowania?
Czy tylni wahacz i osłone łańcucha też piaskować?
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 21:31, 09 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 16:44, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
|
Rolgaz ma taką pozycję że możesz go zsunąć, wtedy bez problemu wyciągniesz resztę. (odkręć najpierw śrubę pod aluminiową osłonką rolgazu)
Piaskować możesz wszystko o ile masz rozumnego piaskownika i części nie za mocno skorodowane, chociaż jak obsługujący piaskarkę jest ok to nawet "sitek" nie zniszczy.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 16:46, 10 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:25, 16 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
|
Elementy wypiaskowane i pomalowane - część proszkowo część pistoletem..
Niektóre części pochromowane...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][/img]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:43, 16 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
|
Hehe ciekawy kolor, edycja papieska
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Śro 22:03, 16 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
To takie coś jak znana M 04 ,,defiladowa" , bedzie można opchnąć na alledrogo, że została wykonana dla JPII z okazji 79 roku itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 22:18, 16 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
|
Śmiac się bedzie można jak już bedzie poskladana fakt kolor inny niż wszystkie SHL ale sądze ze bedzie dobrze wygladac, pozatym zawsze chcialem mieć biały motor i taki mi powstał pomysl w glowie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Śro 22:25, 16 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Nikt się nie śmieje, to poważne forum ,moja osoba to gwarantuje A rada cenna, bo na alledrogo naiwnych nie brak
A poważniej to ja też kiedyś myślałem żeby mieć całego białego junaka, na szczęscie jak już był czarny.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Suchy dnia Czw 8:08, 17 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
wild
|
Wysłany: Śro 23:19, 16 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Mnie się kolor podoba. Będzie biały rumak Junak.
A gdzie chromowałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 17:42, 17 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
|
Chromowałem w Wiskordzie w Szczecinie, chłopaki dali rade.
Proszkowo malowałem w ZEKO w Kliniskach
|
|
Powrót do góry |
|
|
|