Autor |
Wiadomość
|
kuba_ce
|
Wysłany: Pon 22:24, 15 Sie 2016 Temat postu: [M17] Gazela 1968r kuba_ce |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Buk
|
Coraz więcej mam drobnych pytań więc postanowiłem wreszcie utworzyć temat z moim zwierzem Gazelkę kupiłem jakieś 4 lata temu, od razu chciałem robić pełen remont na oryginał (jedynym odstępstwem będzie zapłon CDI). Idzie mi to opornie jest to mój pierwszy taki remont, popełniłem masę błędów które powodowały robienie sobie dodatkowej roboty no ale nic, następny motor będzie zrobiony lepiej i szybciej
Aktualnie jestem na etapie składania karoserii, znajduje jeszcze jakieś drobne braki i staram się wszystko jakoś powolutku ogarnąć.
Jeśli chodzi o silnik to będę robił kompletny remont mam, cylinder mam w nominale (o ile dobrze to zmierzyłem) więc będzie szlif + wymiana wszystkiego co trzeba. Od razu pytanie, czemu głowica ma takie wgłębienia? Da się to jakoś zregenerować czy trzeba szukać nowej?
Url do galerii: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Patafil65
|
Wysłany: Pon 23:52, 15 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Torunia
|
Witam
Wygląda na to, że mamy motocykle z tego samego dnia produkcji, moja Gazela ma nr ramy ok 10050, ale kupiłem ją w nieco gorszym stanie. Te ślady po wewnętrznej stronie głowicy są po pękniętym pierścieniu, jeśli nie zależy Tobie na biciu rekordów prędkości, to w normalnej eksploatacji nie będzie to miało większego znaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Wto 13:58, 16 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Taaak
Kolega ma rację.
Pierścień lub zabezpieczenie dostało się nad tłok i narobiło dziur.
Kuba nie przejmuj się nimi.
Jak się da to troszkę papierem wyszlifuj i gitrra.
Piękna ta Twoja Gazelcia.
Ładnie robisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patafil65
|
Wysłany: Śro 21:27, 17 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Torunia
|
Sprawdziłem nr ramy i mam 10551, zapomniałem o tej 5 w środku, więc jednak nie są z tego samego dnia. Co ciekawe mam niższy nr silnika od Twojego. Sorry bo trochę poza tematem z tą numerologią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Czw 5:23, 18 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
W PRLu nie takie kwiatki z numerami wychodziły
Nie przejmuj się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba_ce
|
Wysłany: Nie 22:39, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Buk
|
Czyli nici z certyfikatu matching numbers jak w Porsche? heh
Pytanie mam o 'szpilki' które miałem w siedzeniu [link widoczny dla zalogowanych]
W spisie części te elementy wyraźnie są oznaczone jako śruba obrzeża siodła [link widoczny dla zalogowanych] kojarzy ktoś taki temat? Zastanawiam sie czy to jakaś przeróbka była czy może przez jakiś czas było zastosowane takie rozwiązanie.
Kolejne pytanie mam związane z tą blachą [link widoczny dla zalogowanych] kojarzę że była ona umieszczona w siedzeniu lecz na schemacie jej nigdzie nie ma i teraz nie wiem czy mam ją gdzieś instalować cz nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba_ce
|
Wysłany: Nie 22:39, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Buk
|
Czyli nici z certyfikatu matching numbers jak w Porsche? heh
Pytanie mam o 'szpilki' które miałem w siedzeniu [link widoczny dla zalogowanych]
W spisie części te elementy wyraźnie są oznaczone jako śruba obrzeża siodła [link widoczny dla zalogowanych] kojarzy ktoś taki temat? Zastanawiam sie czy to jakaś przeróbka była czy może przez jakiś czas było zastosowane takie rozwiązanie.
Kolejne pytanie mam związane z tą blachą [link widoczny dla zalogowanych] kojarzę że była ona umieszczona w siedzeniu lecz na schemacie jej nigdzie nie ma i teraz nie wiem czy mam ją gdzieś instalować cz nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba_ce
|
Wysłany: Sob 0:11, 03 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Buk
|
Nic nie piszecie to mały update:
[link widoczny dla zalogowanych]
A kanapa w trakcie obijania te szpilki dorobiłem z kawałka blachy
[link widoczny dla zalogowanych]
Poszukuje:
- klina kierownicy,
- brakującego uchwytu od bagażnika (chodzi o ten uchwyt znajdujący się zaraz za siedzeniem kierowcy), jakby ktoś coś wiedział to proszę dać znać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kuba_ce dnia Sob 0:15, 03 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Sob 8:35, 03 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Kuba, u mnie te linki nie działają.
Klin kup w rowerowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Sob 10:10, 03 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
u mnie linki są ok. klin faktycznie w rowerowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba_ce
|
Wysłany: Pon 8:19, 05 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Buk
|
A kliknąłeś w link czy czekasz na miniaturke trzeba kliknąć bo link nie ma rozszerzenia i forum nie ogarnia. I co się pojawia jak klikniesz?
Na wszelki wypadek w 1 poście jest link do całej galerii [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kuba_ce dnia Pon 8:20, 05 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Pon 9:47, 05 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
te linki które wrzuciłeś w poście poprzedzającym wypowiedź Gazeli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pon 14:31, 05 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Blachy takiej jak na foto u mnie w siedzeniu nie miałem.
A zamiast tych blaszek do listewek dałem śrubki fi3 z łbem stożkowym.
Po małym przeszlifowaniu po przeciwnych stronach łebka, pięknie wchodzą w listewkę.
Po założeniu listewek, oryginalne blaszki, podkładeczki i nakrętka.
A na koniec poucinałem fleksem nadmiar śrubek.
Śrubki moim zdaniem lepiej dociągają listewkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba_ce
|
Wysłany: Pon 19:39, 05 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Buk
|
Zgadza sie, ale miałem tak w oryginale listewka od błotnika ma śrubki i tak zostawię Jak najmniej odchyleń, taki mam cel
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba_ce
|
Wysłany: Czw 22:03, 08 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Buk
|
Ok, klin faktycznie pasuje co prawda ma nieco inny kształt ale działa
Co do siedziska to ogarnięte [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kuba_ce dnia Czw 22:04, 08 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|