Autor |
Wiadomość
|
_KOZIOL_
|
Wysłany: Czw 22:48, 27 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Kurcze to jest dobry pomysł tylko jest mały problem ponieważ lakier do paznokci jest mocno połyskujący a powinien być matowy. Próbowałem błyszczący i wygląda słabo. Dziwnie się moja pani spojrzała gdy poprosiłem ją o lakier do paznokci:) ale niestety ma tylko błyszczące. No nic jak coś to wybiorę się do rossmanna i muszę kupić jakiś ekstra lakier w macie. Będzie śmiesznie.
Zastanawiam się również jak zrobić osłonę widelca i bagażnika czy chrom czy czarny. Jakieś propozycje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gazela
|
Wysłany: Czw 23:48, 27 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Wskazówka po czasie się zmatowi.
Nie kombinuj tylko maluj.
Ja osłonę mam czarną ale bywały chromowane.
Uważam że do czerwieni chrom nie pasuje no i lampę będziesz miał srebrną to też z czarnym się komponuje.
Zobacz tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]
No i zobacz jak w fabryce wyglądała
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Pią 0:09, 28 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
_KOZIOL_
|
Wysłany: Pią 13:50, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
TA DAM!!! No i budzik dostał nowe życie:). Cyferblat wyczyszczony(woda z mydełkiem) ,wskazówka na swoim miejscu oraz umalowana ,nowe szkiełko oraz ramka. Najważniejszy jest spokój przy tym zabiegu i trzeba się obchodzić delikatnie zwłaszcza podczas czyszczenia cyferblatu żeby nie przetrzeć. Przed zmontowaniem przesmarowałem odrobiną silikonu bezbarwnego aby być pewnym ,że będzie szczelnie. Znalazłem rolkę kartonową z taśmą papierową co ma akurat średnicę co ramka i podłożyłem pod spód aby samą ramkę można było pocisnąć a szybka była w powietrzu. Do zaciskania ramki nie polecam śrubokrętów ponieważ może pęknąć. Ja użyłem klucza do spuszczania oleju z kosiarki. jest kwadratowy i przyciskałem sporą płaszczyzną. Parę obrotów i ramka dociśnięta. A oto efekty mojej pracy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pią 14:03, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Miodzio
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maniekgazela
|
Wysłany: Pią 16:10, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MIESBACH
|
Chromy były na początku produkcji, później brakło chyba geldu i było ich mniej a później znowu były w nowszych modelach, z tego co zaobserwowałem to najpierw było dużo chromu później mniej a później znowu dużo,więc jak byś nie zrobił czy na czarno czy w chrom, to i tak będzie książkowo .Podrap trochę zobacz co jest pod lakierem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maniekgazela dnia Pią 16:11, 28 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Pią 21:14, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
No no,teraz to Ganz nówka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
_KOZIOL_
|
Wysłany: Sob 16:44, 01 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Panowie mam małe pytanko. Chodzi mi o stopkę boczną i dźwignię tylnego hamulca. Odebrałem to od cynkowania no i efekty są takie średnie. Czy te elementy nie były przypadkiem oryginalnie chromowane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Sob 18:08, 01 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Nie! nie wiem jak stopka hamulca ale mam nowa podporke boczna z metka ktora jest w żółtym ocynku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Sob 18:55, 01 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
To było cynkowane na bank.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
_KOZIOL_
|
Wysłany: Nie 21:42, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Dzięki wielkie. o to mi chodziło.
Dziś wymontowałem odbłyśnik od przedniej lampy no i nadaję się do renowacji. Czy można go pochromować czy potrzeba go dać do jakiegoś specjalistycznego zakładu. jeśli tak to wiecie może kto robi coś takiego w okolicy Sieradza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Nie 22:51, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Nie warto regenerować.
Hartmann ma nowe w dobrej cenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
_KOZIOL_
|
Wysłany: Śro 11:41, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Zabrałem się dzisiaj powoli za składanie amortyzatorów w Gazelce i moje pytanie brzmi ile oleju wchodzi do amorów i czy amortyzol zda egzamin? Szukałem i w książce i w necie i nigdzie nie mogę znaleźć wzmianki na ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Śro 15:28, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
W Pancewiczu w tabeli na początku autor podaje 44 ml zarówno na przód jak i tył. Co do oleju - zalałem u siebie Hipol, jak ktoś kiedyś radził i o ile jeszcze na tył może być to na przód jest za gęsty. Dlatego dokupiłem Castrol Fork Oil, ale jak się zachowuje... nie wiem. Jeszcze go nie wlewałem, ale na weekend będę go wymieniał to zdam relację.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
_KOZIOL_
|
Wysłany: Śro 16:33, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Dzięki wielkie kolego. Rzeczywiście jest w tej tabeli. Mam olej Repsol Fork oil i chyba nim zaleje. Trochę się obawiam tego zalania i złożenia. Ten korek u dołu w amortyzatorze to go mogę ręką wyciągnąć bez problemu. Czy tak ma być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Śro 18:06, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Ja wlewałem amortyzol- za rzadki, hipol- za gęsty, lux- idealny.
A nie wiem po co się pytają ludziska ile wchodzi?
Przecież nie kupuje się oleju na 100 ml!
Kupujesz litr i ile wejdzie to wejdzie.
Jak nalejesz za dużo, to przed dokręceniem nakrętek wypłynie nadmiar.
Zasada jest jedna, wlewasz do pełna, następnie wciskasz i wyciągasz tłoczysko by się odpowietrzyło i tak ze dwa razy.
Następnie dokręcamy ręką nakrętkę i znów ze dwa razy do góry i do dołu.
Dokręcamy kluczem do bólu i gotowe.
Chcąc zmierzyć ile wlazło rozkręcamy i wylewamy do menzurki ruszając tłoczyskiem góra dół bo wszystko nie wyleci- więc praktycznie nie możliwe do zmierzenia.
A u Pancewicza to czysta teoria nie mająca w tym przypadku nic wspólnego z rzeczywistością.
Odpowiedź na pytanie ile wchodzi brzmi 1 litr oleju.
A jak zostanie to się przyda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|