Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M17 Gazela->SHL Gazela M17 by _KOZIOL_

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
SHL Gazela M17 by _KOZIOL_ <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
_KOZIOL_
PostWysłany: Czw 22:48, 27 Lut 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

Kurcze to jest dobry pomysł tylko jest mały problem ponieważ lakier do paznokci jest mocno połyskujący a powinien być matowy. Próbowałem błyszczący i wygląda słabo. Dziwnie się moja pani spojrzała gdy poprosiłem ją o lakier do paznokci:) ale niestety ma tylko błyszczące. No nic jak coś to wybiorę się do rossmanna i muszę kupić jakiś ekstra lakier w macie. Będzie śmiesznie.
Zastanawiam się również jak zrobić osłonę widelca i bagażnika czy chrom czy czarny. Jakieś propozycje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Czw 23:48, 27 Lut 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Wskazówka po czasie się zmatowi.
Nie kombinuj tylko maluj.
Ja osłonę mam czarną ale bywały chromowane.
Uważam że do czerwieni chrom nie pasuje no i lampę będziesz miał srebrną to też z czarnym się komponuje.
Zobacz tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]
No i zobacz jak w fabryce wyglądała
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Pią 0:09, 28 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_KOZIOL_
PostWysłany: Pią 13:50, 28 Lut 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

TA DAM!!! No i budzik dostał nowe życie:). Cyferblat wyczyszczony(woda z mydełkiem) ,wskazówka na swoim miejscu oraz umalowana ,nowe szkiełko oraz ramka. Najważniejszy jest spokój przy tym zabiegu i trzeba się obchodzić delikatnie zwłaszcza podczas czyszczenia cyferblatu żeby nie przetrzeć. Przed zmontowaniem przesmarowałem odrobiną silikonu bezbarwnego aby być pewnym ,że będzie szczelnie. Znalazłem rolkę kartonową z taśmą papierową co ma akurat średnicę co ramka i podłożyłem pod spód aby samą ramkę można było pocisnąć a szybka była w powietrzu. Do zaciskania ramki nie polecam śrubokrętów ponieważ może pęknąć. Ja użyłem klucza do spuszczania oleju z kosiarki. jest kwadratowy i przyciskałem sporą płaszczyzną. Parę obrotów i ramka dociśnięta. A oto efekty mojej pracy.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pią 14:03, 28 Lut 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Miodzio

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekgazela
PostWysłany: Pią 16:10, 28 Lut 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MIESBACH

Chromy były na początku produkcji, później brakło chyba geldu i było ich mniej a później znowu były w nowszych modelach, z tego co zaobserwowałem to najpierw było dużo chromu później mniej a później znowu dużo,więc jak byś nie zrobił czy na czarno czy w chrom, to i tak będzie książkowo .Podrap trochę zobacz co jest pod lakierem.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maniekgazela dnia Pią 16:11, 28 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Pią 21:14, 28 Lut 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

No no,teraz to Ganz nówka Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_KOZIOL_
PostWysłany: Sob 16:44, 01 Mar 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

Panowie mam małe pytanko. Chodzi mi o stopkę boczną i dźwignię tylnego hamulca. Odebrałem to od cynkowania no i efekty są takie średnie. Czy te elementy nie były przypadkiem oryginalnie chromowane?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabste91
PostWysłany: Sob 18:08, 01 Mar 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Nie! nie wiem jak stopka hamulca ale mam nowa podporke boczna z metka ktora jest w żółtym ocynku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Sob 18:55, 01 Mar 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

To było cynkowane na bank.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_KOZIOL_
PostWysłany: Nie 21:42, 02 Mar 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

Dzięki wielkie. o to mi chodziło.
Dziś wymontowałem odbłyśnik od przedniej lampy no i nadaję się do renowacji. Czy można go pochromować czy potrzeba go dać do jakiegoś specjalistycznego zakładu. jeśli tak to wiecie może kto robi coś takiego w okolicy Sieradza?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Nie 22:51, 02 Mar 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Nie warto regenerować.
Hartmann ma nowe w dobrej cenie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_KOZIOL_
PostWysłany: Śro 11:41, 12 Mar 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

Zabrałem się dzisiaj powoli za składanie amortyzatorów w Gazelce i moje pytanie brzmi ile oleju wchodzi do amorów i czy amortyzol zda egzamin? Szukałem i w książce i w necie i nigdzie nie mogę znaleźć wzmianki na ten temat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Śro 15:28, 12 Mar 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

W Pancewiczu w tabeli na początku autor podaje 44 ml zarówno na przód jak i tył. Co do oleju - zalałem u siebie Hipol, jak ktoś kiedyś radził i o ile jeszcze na tył może być to na przód jest za gęsty. Dlatego dokupiłem Castrol Fork Oil, ale jak się zachowuje... nie wiem. Jeszcze go nie wlewałem, ale na weekend będę go wymieniał to zdam relację.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_KOZIOL_
PostWysłany: Śro 16:33, 12 Mar 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Lut 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz

Dzięki wielkie kolego. Rzeczywiście jest w tej tabeli. Mam olej Repsol Fork oil i chyba nim zaleje. Trochę się obawiam tego zalania i złożenia. Ten korek u dołu w amortyzatorze to go mogę ręką wyciągnąć bez problemu. Czy tak ma być?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Śro 18:06, 12 Mar 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Ja wlewałem amortyzol- za rzadki, hipol- za gęsty, lux- idealny.
A nie wiem po co się pytają ludziska ile wchodzi?
Przecież nie kupuje się oleju na 100 ml!
Kupujesz litr i ile wejdzie to wejdzie.
Jak nalejesz za dużo, to przed dokręceniem nakrętek wypłynie nadmiar.
Zasada jest jedna, wlewasz do pełna, następnie wciskasz i wyciągasz tłoczysko by się odpowietrzyło i tak ze dwa razy.
Następnie dokręcamy ręką nakrętkę i znów ze dwa razy do góry i do dołu.
Dokręcamy kluczem do bólu i gotowe.
Chcąc zmierzyć ile wlazło rozkręcamy i wylewamy do menzurki ruszając tłoczyskiem góra dół bo wszystko nie wyleci- więc praktycznie nie możliwe do zmierzenia.
A u Pancewicza to czysta teoria nie mająca w tym przypadku nic wspólnego z rzeczywistością.
Odpowiedź na pytanie ile wchodzi brzmi 1 litr oleju.
A jak zostanie to się przyda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny Strona 3 z 8

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M17 Gazela->SHL Gazela M17 by _KOZIOL_
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group