Autor |
Wiadomość
|
mruty
|
Wysłany: Śro 17:45, 01 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Wszystkie kable oprócz akumulatorowych są o przekroju 1,5mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Halski_lpu
|
Wysłany: Śro 18:52, 01 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puławy
|
A te od akumulatora?
Elektryka w mojej Gazeki to totalna porażka; nawet kabel od kondensatora mam łączony z dwóch. Co za czasy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Śro 20:40, 01 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Masowy dałem 6mm bo taki miałem w oryginale a plusowy też 1,5mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Halski_lpu
|
Wysłany: Śro 20:51, 01 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puławy
|
A może wiesz ile metrów każdego koloru kabla potrzeba kupić na nową instalację (stacyjka 3-położeniowa)
Przepraszam, że tak wykorzystuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Czw 18:02, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Nie przepraszaj bo po to tu jestem.
Ciężko mi jest określić ile każdego będzie bo nie ma mnie w Polsce ale powiem tak, najwięcej będziesz potrzebował czarnego i czerwonego i po 10metrów to będzie przesada ale lepiej mieć trochę w zapasie, jak to się mówi: "Jeść nie woła". Zielonego około 2 metrów, białego też 2m. W wiązce jest też czerwony z czarnym paskiem ja go nigdzie nie szukałem tylko po prostu na końcach zrobiłem paski z czarnej izolacji.
P.S Gazele oryginalnie miały miały tylko stacyjki 3 pozycyjne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Halski_lpu
|
Wysłany: Czw 21:44, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puławy
|
Obiecane zdjęcia silnika:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Elektryka:
[link widoczny dla zalogowanych]
Kondensator:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Czw 22:31, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Uuu szkoda ze silnik nie oryginał
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gabste91 dnia Czw 23:11, 02 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Halski_lpu
|
Wysłany: Czw 22:38, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puławy
|
Możesz rozwinąć swoją myśl?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Czw 22:50, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Mostek prostowniczy który widać w szczególności na przedostatnim zdjęciu jest z WSK widocznie standardowo zawiódł selen o którym aż wrzało na forum. Przy okazji czytania o selenie dowiesz się czy go zastąpić i jak zrobić aby wyglądało oryginalnie.
Swoją drogą ładną plątaninę masz z elektryką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Halski_lpu
|
Wysłany: Czw 23:01, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puławy
|
elektryka jest "debeściak" Dziś trochę pogrzebałem (-16*C ) i już działa w 100%, nawet wszystkie stopy są
Może ktoś rozwinąć myśl kol gabste91?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Czw 23:09, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Może nie tyle szkoda co nieoryginalnie że go nie ma i tyle. Służył jako półprzewodnik do ładowania ale ponieważ wytrzymywał tylko 3 ampery to zawsze były z nim problemy. Ja u siebie wyporzystałem tylko obudowę a do środka wsadziłem zwykły mostek gretza cać takk jak masz Ty tylko zabunkrowane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Czw 23:10, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
A wiec tak cylinder masz od gazeli bebechy moze tez ale to stwierdzic mozna jak rozłożysz go kartery sa od wsk z silnika 060 czyli nie oryginał inaczej mówiac sa pełne nie maja wgłębienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Czw 23:11, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Jakie masz oznaczenie czyli pełny numer silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Halski_lpu
|
Wysłany: Czw 23:12, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puławy
|
Ok. z tym nie problem. Chodziło mi raczej o wypowiedź o nieoryginalności silnika.
Fakt, numery silnika nie zgadzają się z tabliczką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Czw 23:13, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Nie o to chodzi jaki masz początek W2, W2A, W2B ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|