Autor |
Wiadomość
|
towot
|
Wysłany: Pią 22:43, 19 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
No tak, ale jak się człowiek nie zna, to fachman od razu się skapuje z kim ma do czynienia. A jak robi raz dobrze, a raz źle, to ja dziękuję za taką usługę. Może będzie robił mój wał i będzie akurat miał zły humor... Dlatego lepiej sobie z nim dać siana. Do silnika W2 można kupić dobre tłoki, więc ja bym radził najpierw szlif, a potem wał ze sworzniem do regeneracji. Co do składanie się nie wypowiadam, bo moja Gazela wciąż czeka, a w tym temacie mruty jest specjalistą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
myszap
|
Wysłany: Sob 15:25, 20 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Dzieki za wszystkie informacje. Trochę poczytałem o [link widoczny dla zalogowanych] i chyba tam oddam wał plus szlif.
Dzisiaj bawiłem się z piaskowaniem i uzyskałem następujący efekt. Jak już gdzieś ktoś pisał "jaki dostarczysz materiał taki uzyskasz efekt". Wezmę jeszcze papierem zjadę większe rysy i jeszcze raz wypiaskuję.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez myszap dnia Sob 18:15, 20 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
myszap
|
Wysłany: Pon 12:01, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Kurde jestem w kropce jeżeli chodzi o regeneracje walu i szlif . Czytając komentarze Pan Lubiński z Iławy czasem robi lepiej czasem gorzej natomiast Marek Olachowski [link widoczny dla zalogowanych] ma wysoką cenę . Już sam nie wiem co robić i gdzie wysyłać.
Dzwoniłem do obu Panów i ceny kształtują się następująco:
Zakres prac: Regeneracja wału (centrowanie, wyważenie itp.), nowa tuleja na korbowodzie oraz łożysko, szlif cylindra oraz nowy tłok z pierścieniami (u Pana Olechowskiego tłok z epoki).
Pan Lubiński z Iławy - ok. 250 - 280zł
Pan Olachowski z Poznania - ok. 480 - 550 zł
Jak łatwo zauważyć rozbieżność cenowa jest spora trochę mnie zabiła cena z Poznania . Macie może jeszcze jakieś inne zakłady ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez myszap dnia Pon 12:01, 22 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Pon 20:06, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
O kurdę, to są ceny dwukrotnie wyższe niż 2-3 lata temu. Ciekawe czy przypadkiem są takie wysokie bo to wał do Gazeli, bo jakieś 2 lata temu za regenerację wału do M11 u M.Olachowskiego zapłaciłem chyba 220 zł.
Ja po akcji z Panem Lubińskim na własnej skórze nauczyłem się, że tanie mięso to psy jedzą, atkże u tego ostatniego absolutnie nie zrobię już nic.
Ostatnio mój kolega robił szlif i regenerację wału u Pana Krzysztofa Jankowskiego, który ma warsztat przy ul. Targowej w W-wie. Oglądałem jego robotę, to wygląda OK, więc jak chcesz to zadzwoń do niego, nr tel. 601-38-22-16. Nie powiem nic na temat ceny, bo nie wiem ile płacił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba_ce
|
Wysłany: Pon 21:12, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Buk
|
Niektórzy tutaj robią [link widoczny dla zalogowanych] jeszcze nie przystępowałem do tematu więc osobiście nie mogę nic polecć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzychu
|
Wysłany: Czw 11:40, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieruń
|
kuba_ce napisał: |
Niektórzy tutaj robią [link widoczny dla zalogowanych] jeszcze nie przystępowałem do tematu więc osobiście nie mogę nic polecć |
Jak wysyła się wał z cylindrem do Pana Olachowskiego to Pan Mostowy dobiera tłok, robi szlif i koryguje kanały .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
myszap
|
Wysłany: Czw 16:54, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
W końcu się zdecydowałem gdzie oddam do Pana Olachowskiego. Trochę mnie to będzie kosztowało, ale zależy mi na jakości. Wczoraj wysłałem paczkę wiec teraz tylko czekać i kompletować resztę części tj. łożyska, uszczelniacze itp. Zleciłem szlif cylindra + dobór tłoka razem z pierścieniami oraz pełną regenerację wału. Jak części wrócą wrzucę zdjęcia.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Czw 21:34, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Mam nadzieję, że będziesz zadowolony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 9:10, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Z korygowaniem kanałów to warto dać więcej i mieć spokój, u Lubińskiego możesz zapomnieć o tym i krawędzie jak żyletki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
myszap
|
Wysłany: Wto 14:53, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Apropo twojej odpowiedzi
"Z korygowaniem kanałów to warto dać więcej i mieć spokój, u Lubińskiego możesz zapomnieć o tym i krawędzie jak żyletki."
to znaczy, że dobrze czy źle z tymi kanałami ? I czy on to robi czy nie ? Bo nie wiem o co chodz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 13:37, 05 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Nie robi, a powinien, jak nie będą okna fazowane to pierścienie mogą zahaczyć i pęknąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
myszap
|
Wysłany: Wto 13:13, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Witam po przerwie. Jestem aktualnie po złożeniu silnika i próbie odpalenia. Za cholerę nie mogę go uruchomić nie wiem co jest grane. Wydaje mi się, że problem jest po stronie zapłonu, ponieważ iskra jest dobra paliwo z gaźnika dostaje się do komory spalania niby wszystko jest oki. Zapłon ustawiłem 3,5 mm przed GMP, odstęp na przerywaczu 0.25 mm, odstęp na świecy 0,4 mm wszystko ze szczelinomierzem oraz na żarówkę. Próbowałem też zmieniać ustawienie zapłonu raz w jedna raz w drugą ale nie dało to skutku. Jak kopię to nóżka odbija czasem strasznie mocno i nawet się zdarzy, że motocykl odpali na jakąś 1 - 2 sek przy odkręconej manetce na maxa. Ustawienie gaźnika pegaz, iglica na 3, śruba pionowa wkręcona do oporu, śruba pozioma 1,5 obrotu od maxa.
Zastanawiam się już nad zakupem zapłonu CDI może to pomoże, ale chciałbym najpierw odpalić i zobaczyć czy wszystko chodzi jak powinno po szlifie itp.
Macie jakieś pomysły jak go uruchomić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Wto 14:54, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Opóźnij troszkę zapłon i przejrzyj gaźnik czy przypadkiem dysza pod iglicą się nie poluzowała.
Wygląda na to że zalewa go.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Wto 14:55, 21 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bromba111
|
Wysłany: Wto 16:28, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: kraków
|
Jak zalany to trzeba maksymalnie pochylić motór na lewo odkręcić gaz na maksa i kopać . Po czterech 5 kopnięciach powinien zaskoczyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Wto 22:30, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
A jak obluzowana dysza pod iglicą to nic nie da pochylenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|