Autor |
Wiadomość
|
gabste91
|
Wysłany: Wto 15:51, 03 Sty 2012 Temat postu: Jaki to przebieg |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Panowie moze banalne pytanie ale jednak jaki to przebieg:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Wto 16:02, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
10182 albo X10182 mógł się obrócić kiedyś ale tego to już nie sposób sprawdzić... Wątpię, żeby zliczał z dokładnością do 100m, bo wtedy ostatnia cyfra byłaby wyszczególniona jakoś. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Wto 16:03, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
10182
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Wto 16:21, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
czyli 10 tys? bo gosc mi mowi ze 1 tys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Wto 16:26, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Kupujesz Gazele? Jak na chodzie to przejedź się kawałek i zobacz jak się kręci a jak wyjdzie na nasze to pokaż sprzedającemu i opuszczaj cene Bezsensem byłoby robić w motocyklu licznik, który co 10tyś by się przekręcał...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Wto 16:30, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Motorek jest od pierwszego właściciela i co najwazniejsze lakier jest igła zero rdzy cudna jest tylko ten przebieg musze sie jeszcze dowiedziec czy był silnik rozbierany bo plomby raczej nie ma a wlasciciel mowi ze tylko tysiac ma przebiegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Wto 16:34, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Coś ciężko mi w to uwierzyć, żeby to był tylko tysiąc. Ale nawet jakby miała 10 to nie jest dużo, chyba, że dążysz małymi krokami do fabrycznie nowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Wto 16:37, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Stan wizualny moglby odpowiadac przebiegowi 1tys ale brak plomby jest zastanawiajacy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Wto 16:43, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Trzeba poczekać aż ktoś, kto jeździ Gazelą zobaczy ten przebieg to będziemy mieli pewność Ja na 99% mówię, że to 10 tyś. Kilka dni przed kupnem mojej SHL'ki wiedziałem tylko jaki rocznik - 68, kurde powiem Ci, że modliłem się, żeby to nie była gazela bo byłem po prostu zakochany w M11. A teraz chętnie bym sobie taką pojeździł Widzę, że Ty masz już dwie i do tego trzy wiatry... bierz ją, będzie po równo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Wto 18:40, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
no oczywiście że 10tyś, w polsce wszystkie liczniki miały skalowanie do 99tyś 999km czyli gość cię wkręca. Czemu nie ma plomby bo ktoś zaglądał już do cylindra. A czemu do cylindra? bo musiał go zdjąć by rozpołowić silnik. A czemu? bo prawie wszystkie gazele miały problem z biegami zwłaszcza pierwszym i drugim. Przebieg 1tyś opony oryginalne jak nowe jeszcze z dzyndzlami po boku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Wto 18:43, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Powiem tak faktycznie przebieg to 10 tys cylinder był sciagany bo byly wymieniane pierscienie. Teraz jest sprawa taka ile max mozna dac za taka gazelke jak jest w 100% oryginalna a lakier chromy naprawde w idealnym stanie nic jej nie brakuje sa dokumenty - nie jest szrotem taki jak sie pojawiaja na allegro motorek zadbany i dlatego chyba sie zdecyduje na niego ale jak sadzicie ile moge dac za niego gosc chce grubo powyzej 2 tys zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Śro 10:12, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Jeśli jest w tak dobrym stanie to może i warto się pokusić. Profesjonalna naprawa wyniosła by Cie więcej, a i tak nie miałbyś oryginalnego lakieru. Sprawa do przemyślenia dla Ciebie, bo to ty masz być zadowolony z zakupu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Śro 10:14, 04 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Śro 10:48, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
A może jakąś fotkę więcej ogółu byś wrzucił. Jeżeli jest faktycznie w takim idealnym stanie to może i warto zaoszczędzisz na malowaniu chromach itd. Dzisiaj ciężko jest o Gazele z dokumentami a to że ktoś zaglądał do cylindra to jeszcze o niczym nie świadczy. Co do przebiegu to oczywiście tak jak napisał to już "Picek" ma ona przebieg 10tys.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 14:33, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
|
Mam identyczny licznik wskazujący 46 tys. i gość który go sprzedawał mówił że ma tyle przejechane. Z tego wynika że ty masz 10 tys.
Jeżeli lakier i chromy są orginalne i w idealnym stanie to ja bym się nie zastanawiał i kupował.
Kupno czegoś gdzie musisz zdzierać lakier, malować i być może dokupić trochę części może kosztować tyle samo albo i więcej ale nie będzie to orginalny lakier.
Wartość zabytku z orginalnym lakierem jest zawsze większa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Śro 23:48, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
A ja mam inne zdanie w tym przypadku- to jest gazela a nie M04 czy choćby SHL M06. A przecież była w pięknym stanie i wersja U i T na allegro i nie miał dać kto 3tyś. A M11 Lux co na wiosne poszedł za niecałe 2tyś. Jeśli nawet motocykl jest w super stanie to brak plomb dużo mu odbiera. A dlaczego pierścienie były wymieniane? Bo ktoś zatarł silnik? Rdza na tym motocyklu bardzo szybko wyjdzie i i tak będziesz musiał go pomalować. Nie wiem w jakim układzie kolorów jest ale jeśli chromów nie ma za dużo to też nie duży koszt zrobić. Silnik 10tyś czyli naprawa średnia za pasem i znów wydatek. Gazele mają bardzo złą renomę wśród starszego pokolenia i dlatego bardzo często nie ma kto gazeli kupić nawet za 500zł. Dlatego uważam że nie wart tych pieniędzy. Ja dałbym najwyżej 1,5tyś. Choć zdecydowanie wolałbym kupić za 800zł do remontu generalnego. No chyba że kupisz motocykl dobrze zakonserwujesz i postawisz w pięknym garażu jako eksponat więc wtedy ma wartość.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|