Autor |
Wiadomość
|
pawe86
|
Wysłany: Pon 14:57, 28 Maj 2007 Temat postu: [SHL 250R] Poszukuje wiecej danych |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
witam wszystkich. Ostatnio wpadłem na taki wspaniały pomysł, ze sobie zrobie SHL 250R i z tego co wiem to w silniku tego motocykla zmieniono cylinder, głowice, tłok(te czesci od MZ chyba Tropic), zwiekszono skok tłoka(i tutaj nie wiem czy przerobka istniejacego w S-32 walu czy z MZ) i załozono inny zaplon. Rama jak w M11 tylko wzmocniony wachacz tylny i inne amortyzatory, pojedyncze siedzenie oraz skrocony blotnik, no i przod teleskopowy bardzo podobny do przodu od jednej z wsk
Ja chce sprobowac zalozyc cylinder tlok i glowice od MZ Tropic i przymierzyc wal a jak nie bedzie pasowal to wytoczyc nowe polowki pelne do czopow i zlozenia igielkowego z S-34(oczywiscie na wiekszy skok tłoka. aby cylinder umocowac do karterow chce go obspawac aluminium itd. Przod zalozyc od WSK perkoz (z aluminiowymi "goleniami") no i wachacz tylny od WFM.
Jak myslicie cos takiego da rade smigac???
i mam prosbe jak ktos ma jakies dane techniczne tego lub jakies inne informacje dot. zmian o ktorych tutaj nie napisalem niech da znac.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Pon 15:17, 28 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Mam Motor z 67 (chyba) i jest w nim artykul o tym motocyklu. Skan przesłałem Barteq'owi. Jesli on bedzie szybszy to on to tu wrzuci a jesli nie to ja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Pon 21:54, 28 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
na stronce już jest conieco o tym modelu
a tutaj można pobrac artykuł [link widoczny dla zalogowanych]
co do tych części z MZ to nie wydaje mi sie żeby tam coś takiego dawali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Wto 7:50, 29 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
dzieki za artykul.
ale co do czesci od MZ to w ksizce Zielinskiego jest napisane ze cos wykozystali, a na zdjeciach widac ze ten cylinder i gflowica sa bardzo podobne do MZ i srednica tez sie zgadza tylko nie moge znalezc ile wynosi skok tloka w mz
Oj widze ze to nie bedzie takie łatwe bo co jakies info to inne dane:(
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Nie 9:05, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
nie wiem czy w 250R był ze MZ ale w 250Cross-1 na pewno były robione w fabryce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|