Autor |
Wiadomość
|
lehoom
|
Wysłany: Pią 15:46, 27 Cze 2008 Temat postu: SHL M06 za granicą. POMOCY dla miłośnika Naszych sprzętów!!! |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: London,Bydgoszcz
|
Jak w tytule. Drogą pantoflową nawiązałem znajomość z gościem z Holandii który ma SHL M06U 1959r. i poszukuje informacji, danych, fotek i wszelkiego info nt tej maszyny bo ma zamiar ją remontować do stanu dawnej świetności. Tak więc zwracam się do Was - szanownego grona fanatyków SHL o materiały i opisy nt. M06 bo ja bardziej siedzę w M11 i WFM i niechciałbym dać jakiejś gafy w informacjach.
- Przede wszytkim określmy czy jest to w miarę oryg. sprzęt na podstawie fotek. Wydaje mnie się że tak bo skąd w Holandii częsci od innych SHL z którymi mogła być pomieszana. Poza tym widzę ze nie jest to typowa exportówka bo tabliczka znamionowa jest w języku polskim.Jeśłi wogóle M06 były exportowane.
- Jakie wzory malowania powinny być? Czy takie jak są ślady starej fabry na niej? Żółte logo na baku?
- Gdzie chromy mają być?
- ile było wyprodukowanych M06U a ile M06T , ile M11 dla porównania. W jakich latach były produkowane?
- Czy ktoś wie od czego da się podpasować platynki? W Holandii nie ma częsci do polskich sprzętów ale może od jakiejś Jawy/MZ itp. da się?
- Czy ktoś byłby chętny wspomóc zdobyć części do niej? Ja obecnie przybywam w UK więc nie dam rady kupić i wysłać osobiście ale może jakoś w połączeniu razem damy radę? Oczywiście kolega by zapłacił za nie. Mam konto na ebay.uk oraz platności Paypal więc nie jest tak źle.
- Czy macie fotki 100% oryginalnych lub 100% odrestaurowanych M06U dla wzoru?
Poniżej są fotki jego SHL-ki i może ktoś ze speców np. SM-500 - Sherlock Holmes SHL-ek spojrzy na tabliczkę znamionową i porówna ze stanem motocykla z fotek?
Przydałaby się jakaś literaturka do M06U/T która mógłbym przetłumaczyć u podesłać temu gościowi. Wydaje mnie się że mam coś na M06 ale nie wiem co i gdzie
Ok. To chyba tyle. Jak cos mnie sięprzypomni to dopiszę. Liczę na Waszą pomoc. Już dziś odpiszę mu co nieco i podeślę kilka fotek i info. Resztę później jak coś wymyślimy. Dzięki i pozdro.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SM-500
|
Wysłany: Pią 19:20, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
No piękniuni motocykl. Wszystko w jak najlepszym porządku. Jedynie zbiornik w tak wysokim nr powinien mieć boczne gumy ale, jak się dzisiaj dowiedziałem w M06U gumy na zbiorniku były doklejane. Z takim logo się jeszcze nie spotkałem. Mam katalog części ale niechciałbym mu zamieszać bo tam są też opisane elementy do M06T. M06U wyszło ok 10000 M06T 20000 a M11 150000 podaję z głowy przybliżone dane. Nwet lampkę z tyłu ma jak trzeba !!! Podpytaj, może wie skąd się tam wziął ten motocykl, a może sam wyśledzi? Podeślę Ci na maila kilka zdjęć. Marcin mógłby służyć radą. Ma SHL M<06U odrestaurowaną i juz na żółtych blachach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lehoom
|
Wysłany: Sob 7:17, 28 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: London,Bydgoszcz
|
Ok. Dzięki. Maila dostałem od Ciebie. Przyda się bardzo. Ja sam nie jestem pewien czy to żółte logo powinno być żółte. Jak już to niebieskie. Niestety niewiele M06 zachowało się do dziś więc trudno określić co z czym. A ta skąd się wzięła w Holandii to wogóle nie mam pojęcia. Zapytam co i jak.
Koła powinny być malowane czyż nie?
Czy platynki będą pasowały od WSK/WFM? Raczej tak mnie się wydaje.
pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Pon 7:29, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
platynki spokojnie od WSK nie od WFM bo tam jest inaczej ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jenny
|
Wysłany: Pon 9:38, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Pięknie zachowana i widzę że już pomagacie, brawo!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lehoom
|
Wysłany: Czw 1:59, 03 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: London,Bydgoszcz
|
Ok. Mam już trochę info od gościa. Pisze że kupił tą sHL przez jakąś aukcję od ludzi którzy nie wiedzą jak SHL dostała się do Holandii.
Co zabawne SHL ma polską rejestrację.
nr. ramy: 011282
nr. silnika 16792
Rok 1959
nr.rej LL5050
Czy LL to może byc Lublin?
Jaka firma robila zapłon/przerywacz w tamtych czasach? Gość mi pisze że to prawdopodobnie Zenith ale przecież sami robiliśmy platynki w PL a nie od Zenitha.
I jeszcze jedno: Jaki stosunek oleju do paliwa ma być w SHL M06U?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lehoom dnia Czw 2:44, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 23:01, 25 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
|
Platynki, tak jak cały iskrownik z kołem magnesowym robił warszawski Zelmot. W stosunku 1:25
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Sob 14:34, 26 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
LL jest to lublin miejski - seria LL szła teoretycznie od 56 do 76 roku, ale ja bym stawiał ze jednak zaraz po zakupie ktoś go zarejestrował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|