Autor |
Wiadomość
|
Doli_M11
|
Wysłany: Czw 23:12, 03 Sie 2006 Temat postu: SHL - V-max |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Witam!
W danych technicznych jest napisane ze SHL M11 pociągnie 90km/h... ile wyciągaja wasze maszyny? oraz jak mozna podrasowac silnik nie skracajac jednoczesnie jego zywotnosci... ciekawi mnie czy stozkowe filtry powietrza tak reklamowane na allegro rzeczywiscie daja jakikolwiek przyrost mocy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
barteq
|
Wysłany: Pią 9:23, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
tak jak w większości polskich jednośladów i nie tylko wartości podane w danych technicznych są zaniżone, wynika to z wzorów konstrukcyjnych, po prostu skonstruowana jednostka ma zazwyczaj większą moc
każda SHLka w dobrym stanie bez problemu wyciąga 100 km/h (silnik fabryczny, bez przeróbek!)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Pią 12:43, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Tzn moim zdaniem po prostu w czasach gdy np SHL M11 byla produkowana jakosc oleju i paliwa nie byla taka jak dzis... w prawdzie wtedy nikt nie rozrabial jej z woda ale nie bylo 98 oktanowej
aha ... no i jak z tym stozkowym filtrem powietrza? oplaca sie kupic? czy ktos go ma?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gawin
|
Wysłany: Pią 15:41, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
stozek to po pierwsze bedzie glupio wygladal w shlce, a po drugie nic nie da.
jak chcesz sprawdzic ile ci da stozek to zdejmij gumowa koncowke od filtra powietrza i sprawdz czy bedzie lepiej. nic nie poczujesz.
stozek moze dac ok 1KM ale w samochodach ktore maja po 100KM
czyli 1%
ile da w SHLce? 1% z 9KM (ok 7 kW) to 70 WATÓW (przy optymistycznym założeniu)
więc jak bez włączonych świateł.
tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Pią 21:07, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
gawin napisał: |
ile da w SHLce? 1% z 9KM (ok 7 kW) to 70 WATÓW (przy optymistycznym założeniu)
|
dokładnie wszystkie te stozki itp na allegro to jedna ściema dla łebków w takich małych silnikach to nic nie daje, zamiast tuningowac jakiś mały motorek to po prostu za tą samą kase kup sobie mocniejszy
co do tuningu shlki jest opisany na mojej stronce i jest to profesjonalny tuning tego motocykla jaki stosowali zawodnicy startujący na tych maszynach
co do prędkości to wtedy SHLki też latały ponad 100 bez przeróbek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Pon 19:53, 07 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Tak czytalem dzieki za info...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 17:10, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
|
nie wiem czy było ale zamiast filtru orginalnego który jest do dupy można założyć filtr papierowy z jawki mustang pasuje idalnie i daje lepsze efekty tzn nie przpuszcza syfu ponieważ jest zrobiony z papieru
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 14:56, 04 Paź 2006 Temat postu: filtr papierowy |
|
|
|
Witam wszystkich.
Filtr papierowy załozony z jawki jest dobrym rozwiazaniem ale nie na długo ponieważ się szybko zabije i bedzie mulic silnik co będzie zwiazane z częstym jego wymjenianiem.I wydaje mi sie że z jawki jest troszke zamały proponowałbym może z malucha tylko tam fi wew. jest chyba innne niż fi zew. w gazniku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Czw 21:06, 05 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Dzieki wszystkim za info ale teraz juz wiem ze jedyna ingerecja w oryginalnosc mojej Ślicznej będzie przerobienie instalacji elektrycznej na 12 V
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 23:19, 14 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
|
Panowie jestem bardzo ciekaw jak przerobic instalacje na 12 v bo jakos nikt na żadnym forum jeszcze tego niezaprezentował.Moja hela na 19 ma prędkośc około 100
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Nie 16:44, 15 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Gadałem z ludzmi i z elektrykami i z tego co mi wiadomo to cewki nalezy przeinąc na 12 V, polączyc je tak aby łądowaly akumulator i cos tam jeszcze, ale nie jestem elektrykiem z fizyki jestem baaardzo słaby wiec szczegułow nie znam Ale jak bede moja przerabial na 12V a bedzie to nie dlugo to dam znac co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 12:11, 10 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
|
Moja shl:
M11 175U
Silnik oryginalny, po remoncie bez przerobek jedynie zmieniony i dostrojony uklad zasilania.
Gaznik jest z mz etz 150-konstrukcja o wiele lepsza od pegaza i nie tylko łatwiej usprawnic gaznik ale przedewszystkim mozna dobrze go wyregulowac czego sie nie da w przyadku pegaza-jezeli sie myle to chcialbym zobaczyc taka shl ktora pali 2,5 l benzyny a silnik ciagnie bardzo dobrze w calym zakresie obrotów a do tego odpala na dwa kopniecia stojac wczesniej przez rok nieodpalany w garazu.
Co do osiagow maksymalnych nie polecam wykrecac na maxa naszych kochanych motorkow-nie sa to silniki wysokoobrotowe a przez to tez narazone na przegrzanie jezeli za dlugo jedziemy na pelnym gazie.
Predkosci maksymalnej nie moge dokladnie podac-co sami pewnie stwierdzicie ze mam racje gdyz wskazania licznika shl nie sa dobre.
Udalo mi sie jednak uzyskac o ok 5 km/h wiecej od mz etz 150 ktorą po mału ...ale wyprzedzilem.
Na liczniku mojej shl bylo ok 110km/h
Na liczniku mz ktora jechal kolega 115km/h
Z tego wynika ze gdybym pewnie mial licznik mz 150 to pokazywalo by mi 120km/h
Tak ze nie przejmujcie sie wskazaniami naszych licznikow bo to sa wartosci bledne.
a to ze ktos poda ze jechal 90km/h to rownie dobrze mogl jechac tak naprawde wiecej.
W swojej shl przestawilem wskazowke w liczniku a i tak nie pokazuje jeszcze dobrze...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Pią 13:59, 10 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
No wskazania liczkia predkosci chyba nałatwiej stwirdzic czy sa prawdziwe jadac na maxa na rowni z kolega w samochodzie i wtedy bedziemy wiedzieli ile tak na prawde jechalismy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Pią 20:45, 10 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
S-H-L napisał: |
Gaznik jest z mz etz 150-konstrukcja o wiele lepsza od pegaza i nie tylko łatwiej usprawnic gaznik ale przedewszystkim mozna dobrze go wyregulowac czego sie nie da w przyadku pegaza-jezeli sie myle to chcialbym zobaczyc taka shl ktora pali 2,5 l benzyny a silnik ciagnie bardzo dobrze w calym zakresie obrotów a do tego odpala na dwa kopniecia stojac wczesniej przez rok nieodpalany w garazu.
|
moja pali 3 litry przy jeździe 90 we 2 osoby, pozatym odpaliłem ją po 30 latach za pierwszym szlagiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 16:01, 16 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
|
kurde a moje kiepsko pali ale to pewnie dla tego ze jest w oplakanym stanie jak na razie. na dniach rozkrecam ja i do dziela!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|