Autor |
Wiadomość
|
drix1994
|
Wysłany: Czw 0:01, 18 Cze 2009 Temat postu: Wytrzymałośc SHL M11 a M11W. |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Witam, mam takie pytanko. Przykladowo, mamy nowiutka SHL M11 i M11W z fabryki z czasów PRL. I powiedzcie mi który motor wytrzyma dłużej zakładając, że będziemy obydwoma jeździć ''zdrowo'' do danego modelu ;> Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
nowak
|
Wysłany: Czw 7:58, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno - Bielsko-Biała
|
Nie od dziś wiadomo ,że M11 jest bardziej wytrzymalsza od "wiaterka" jeżeli chodzi o sprawę silnika(głównie skrzynia biegów ma złą opinię). A reszta? Jest praktycznie taka sama więc wytrzymałość jest podobna .Zresztą wszystko zależy od sposobu eksploatacji.A poza tym jeśli się dba to się ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Czw 8:22, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wiesz co mam 2 wiatry i przy obu był ten sam problem zaraz po kupnie zdecydowałem się na wymiane pierścieni i co okazalo sie w obu przypadkach była to trafna decyzja nie wiem czy z winy poprzednich właścicieli czy jakiś jest błąd konstrktorów tych silników ale oba motorki miały popękane po jednym z pierścieni zaś przy mojeje wsk mam tez silnik w2a po generalce(nowe fabryczne części: wał,tłok + pierścienie chrom i czar., koszyczek sprzeglowy, łańcuszek, tarcze, zebatki, łożyska SKF, simmeringi) skrzynia w idealnym stanie tak jak i cylinder. Po ustawieniu zapłonu nie mam żądnych problemów z tym silnikime
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Czw 10:37, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
aha, czyli kłucąc się z kolegą, że jeśli się będzie m11 i m11w używać zgodnie z kśiążkami gdzie piszą jak jeździć "zdrowo" to wytrzymaja tyle samo albo podobnie. A pierścienie to może dlatego szybciej siadają, bo silnik wysokoobrotowy? A co do skrzyni biegów to szczeera racja...w moim Wiaterku też już się coś sypie, bo wrzucając szybko 3 bieg to mi wskakuje LUUZ między 3 a 4 xD A co do żywotności, może ktoś ma inne zdanie ;> Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Czw 16:28, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
bo miedzy 3 a 4 tez jest luz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Czw 16:39, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
pomiedzy 3 i 4 nie ma fabrycznego luzu, ale da sie go znaleźć, ja mam silnik w WSK 175 wiatrowski, mam alternator zamiast magneta i uważam ze silnik jest dobry, jak sie wydystansuje skrzynie, załozy wodziki kute, i naprawde wszystko jak fabryka każe to nie problemów zadnych, zrobiłem od remontu ok 5000km i nic nie zawiodło. pierscienie nie dzwonia, ale przez okres dotarcia jak u mnie trwało to ok 2000km 80km/h nie przekroczylem. a wg mnie przyczyna padania skrzyni były albo wodziki z blachy, albo nie zdystansowana skrzynia biegow.
co do porównania silników to chyba jest to samo. bo tyle samo km trzeba zrobic szlif i wał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Czw 20:48, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
hmm extra bo nigdy tego luzu jakby nie miałem albo nie udawało się go wrzucić a teraz da ale to jak szybko zmienie, a jak powoli tzn. że wolno się rozpędzam to tego luzu nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|