Autor |
Wiadomość
|
Marco
|
Wysłany: Czw 22:12, 01 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
1,5 zł za kilogram to raczej normalna cena przy kupnie. Za całość zapłacisz może trochę ponad 100 zł . Mogłeś dźwignąć jak miałeś okazję lub wtargać na wagę.
Sprawdź przed kupnem wszystkie elementy, niepotrzebne sprawne zawsze możesz sprzedać na Alle...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
daszkes
|
Wysłany: Czw 22:48, 01 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żyrardów
|
Ja bym odradzał kupno czegoś takiego, z tego co się orientuję to ludzie zwykle na bazie bardziej kompletnych moto robią cafe racer'y.. Zaczniesz kompletować po kawałku i koszty wyjdą konkretne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Czw 22:58, 01 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
No tak - bierze się w miarę jeżdżący sprzęt i raczej się z niego zdejmuje wszystko co zbędne
Mi raczej chodziło o samą kierownicę bo do cafe racera - nawet pojechałem z kluczami a on nie chciał dać. Jakbym kupił tą ramę to bym pewnie szukał takiego mtocykla, żeby mieć jakieś części na zapas. Niesty części do starych japończyków to nie są takie tanie jak do shlek. Podejrzewam, że jakbym sprzedał same amorki to by mi się zwróciło. A tarcze hamulcowe do niektorych motocylki są droższe od samochodowych.
A motocykl musi być z papierami - jeszcze nie wiem co kupić - może stara honda.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Czw 23:00, 01 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
daszkes
|
Wysłany: Pią 0:09, 02 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żyrardów
|
Jak chcesz to mam kierownicę do cafe racera, zdjąłem ze swojej Hondy, bo chciałem mieć oryginalną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Nie 12:06, 25 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Wczoraj byłem u znajomego na złomie i znalazłem parę drobiazgów, m.in.:rama komar 2350 z 1974r.,tłumik do niej,wał korbowy i głowicę,bak do ogara,podnóżek od jawy i od ogara,klakson i półka górna od wczesnych wfmek <otw>,2x fajka zapłonowa,klucz do szprych,ruski odblask w ładnym stanie,świeca Bosch sprawna działająca,gumka do zapinania akumulatora z haczykami,boczek lewy do WSKi 125 w bdb stanie i ruski zegarek z paskiem,niestety nie sprawny,kiedyś jeszcze był tam dobry kanister 20l ale nie miałem jak wziąć.Wymontowałem jedynie sprężynę z komara od podstawki centralnej bo takowej potrzebowałem do SHL,w międzyczasie znalazłem drugą chyba od WFM bo miała ciut większe ucho niz ta z komarze przez co lepiej było założyć.Dzięki temu już mi stopki nie dyndają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jakub350
|
Wysłany: Sob 13:52, 07 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Kolejne . Z działu "Szkoda wsiąść , żal zostawić "
Silnik się kręci
Oraz jakiś czas temu wpadły
2 Ramy .
Jedna WSK m06Z 1960 r .Zetke zabrałem z kołem od SHL i wyszło 20 zł .
Druga WSK m06 B3 1973 r. B3 razem z kołem od WSK i bebechami silnikowymi do prawie dwóch s38/017 /czy innych wytworów Rometa drugie 20 zł
Są bezwypadkowe , proste to zabrałem . B3 skompletuje a Zetka niech leży
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jakub350 dnia Sob 13:53, 07 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Sob 21:52, 07 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Popieram, trochę złomu u motocyklisty nigdy za wiele. Tym Komarem to chyba jakiś grubas jeździł, że sobie podwójne amory z tyłu wstawił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 11:03, 08 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Proszę zmień rozdzielczość zdjęć albo wstaw miniatury bo strona się rozjechała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Wto 11:16, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
A ja dzis taka sobie rawke wydarłem.18 cali i nawet dobry stan.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Wto 12:03, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
faktycznie stan całkiem dobry. gratuluje znaleziska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Wto 18:51, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Ta rdza niby od srodka jest na powierzchni polaczona z brudem bo byla na niej opona z detka,nawet powietrze bylo jeszcze no i troche wody.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Wto 20:12, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
spryskaj płynem do mycia felg lub silników i spłucz ciepłą wodą pod dużym ciśnieniem. powinno w większości puścić. reszta szczotką drucianą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Wto 20:22, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Ok,dzięki.A wiesz może jak odratować nyple?Są troche zapieczone a szkoda wyrzucać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Wto 21:03, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Najlepiej spryskać nyple jakąś chemią żeby puściło. Potem nypel w imadło, szprychę wyginasz i odkręcasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Wto 21:12, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
ja bym wrzucił te szprychy tak jak są nyplami w dół do pojemnika z naftą albo płynem hamulcowym na parę dni. potem tak jak towot napisał.
nyple w imadło , a szprychę gniesz i wykręcasz.
tylko nie skręć za bardzo imadła bo zniszczysz nyple.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|