Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Nie 13:27, 13 Kwi 2008 Temat postu: [M04] wersja Kielecka i Warszawska - różnice |
|
|
|
Witam wszystkich posiadaczy tego pięknego motocykla.Mam pytanko dotyczące drobnych różnic w budowie tych dwóch w sumie bardzo podobnych motocykli.Chodzi mi o dokładne szczegóły.Sam składam SHL m04 i mam problem gdyż posiadam podwójne częsci różniące się od siebie i mam problem bo nie wiem które z której wersji pochodzę.
Postaram sie porobić zdjęcia i przedstawić co i jak.
A tymczasem proszę o jakieś wskazówki co do tych różnic najlepiej poparte zdjęciami.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mcfrag
|
Wysłany: Nie 22:18, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DWL
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 20:15, 14 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
|
Dzięki kolego bardzo dobrze znam tą stronę i sporo się dowiedziałem ale dokładnych różnic i szczegółów o które pytam tam niema.
|
|
Powrót do góry |
|
|
SM-500
|
Wysłany: Pon 22:30, 14 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
POLL, a może zagadaj do właściciela strony. Szczerze Ci powiem że "szywniaków" u nas mało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 0:02, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
|
Kolego masz luxa w oryginale czy po swojemu zrobionego na wzór oryginałów.Bo bardzo mnie interesuje ta sprawa.Bo też zamierzam składać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
SM-500
|
Wysłany: Wto 9:36, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
GACA napisał:
"A teraz do rzeczy:
POLL. Napisz może czego byś się spodziewał zobaczyć na stronie, a być może pomożesz nie tylko sobie. Strona nie jest ukończona, a zdjęc detali ciągle brakuje. Jeżeli masz propozycję to wal śmiało."
Pozostałe posty przeniosłem:
http://www.shlka.fora.pl/ogolne,1/opinie-na-temat-forum,1016.html
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SM-500 dnia Wto 9:36, 15 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mcfrag
|
Wysłany: Wto 11:07, 15 Kwi 2008 Temat postu: Re: SHL M04 wersja Kielecka i Warszawska - różnice |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DWL
|
POLL napisał: |
Witam wszystkich posiadaczy tego pięknego motocykla.Mam pytanko dotyczące drobnych różnic w budowie tych dwóch w sumie bardzo podobnych motocykli.Chodzi mi o dokładne szczegóły.Sam składam SHL m04 i mam problem gdyż posiadam podwójne częsci różniące się od siebie i mam problem bo nie wiem które z której wersji pochodzą
Wypunktuje co mam i czym sie rożni.
1.Kierownica mam 2 sztuki o tych samych kształtach lecz na jednej sa tylko 2 dziury na końcach na kołeczki
mocujące korki oraz mam druga kierownicę która ma jeszcze 2 dodatkowe dziury z gwintem po prawej stronie w okolicy klamki oraz wybite numer oraz literaX i cos bardzo nie wyraźnego obok
|
Kiera M04 nie ma żadnych otworów. Otwory nie są oryginalne, ktoś je musiał dorobić pózniej.
Cytat: |
2 2 wersje gaszaków jeden z mocowaniem obejmą wokół kierownicy oraz drugi mocowany na 2 śrubki wewnątrz i taki bardziej płaski.
|
W 04 byly gaszaki na opaskach. Nic nie wiem o przykrecanych. Pewnie masz jakiegoś niemca.
Cytat: |
3.Numer na jednej główce ramy wynosi 11 960 |
Kielecka U48 lub wczesna 04. Rok 49/50
Cytat: |
4. szkło z lampy mocno wypukłe na pewno nie wfm i w środku są 3 błyskawice i coś bardzo niewyraźnego wewnątrz co słabo odcisnęło sie w hucie.Na odbłyśniku data 1950 oczywiście oryginalny odbłyśnik z mocowanymi osobno 2 oprawkami.
. |
ZWAO. To szkło od pierwszych kieleckich SHL, identyczne ksztaltem z przedwojennym Marciniakiem. ZWAO - Zaklady Wytworcze Aparatury i Oswietlenia, czyli Marciniak po nacjonalizacji. Szkło jak mnajbardziej wlaciwe do ramy z tym numerem
Cytat: |
5.Lampa ma wystające szpilki i takie masywne mosiężne nakrętki bez dziury na wylot oraz wewnątrz bezpiecznik
|
Tak ma być w kieleckich. Sruby chromowane pojawiły się w późnych warszawskich i w M05.
Cytat: |
6Syszałem ze rożne były równierz dźwignie cham. nożnego
były dwa rodzaje. Z jednym i dwoma krawedziami przegięcia. Sam kształt pedału był ten sam, inne było jego gięcie.
7.Siedzenia tez sie ponoć różniły |
Tak. Kieleckie było nitowane co 3cm jak przed wojną,a warszwskie miało szycie do blachy.
Cytat: |
8. Numer silnika X14904 z żurawiem oczywiście kartery z żeberkami,prądnica 15/17 wat o niskim numerze serii.Na moje szczęście mam jeszcze plombę więc silnik w dziewiczym stanie
|
Jest OK. Numery z X miały Sokoły 125. Czy to silnik z tej ramy? co mówi tabliczka
Cytat: |
9 Gaźnik IKOV bardzo podobny do Polskiego G16
|
Jezeli to jikov 2714 ze skrecanym deklem komoty plywaka, to jest OK. Bywaly takie we wczesnych SHL 125
Cytat: |
10.Ponoć dzwignie rozrusznika i zmiany biegów w róznej postaci występowały??
|
Pierwsze slyszę.
Cytat: |
W tej chwili to wszystko co mi przyszło do głowy Jeśli mielibyście jakieś wątpliwości co do opisu którejś części mogę porobić zdjęcia i naocznie przedstawić o co mi chodziło
|
Pokaż swój kranik.
Cytat: |
Bardzo dziwne żeby nikt nic na ten temat nie wiedział??
Z ciekawostek które spostrzegłem mogę dodać że mam dodatkową kalamitkę u dołu pod skosem w główce ramy.
|
To normalne w SHL z 49/50r.
Cytat: |
Słyszałem że była równierz wersja U48 ze składanym tylnym błotnikiem ale nic ciekawego na ten temat nie wiem a tym bardziej czym się różniła?? |
miała krotszy trapez, tylną lampkę typu paluszek, rolgaz na suwaku, inne klamki i parę drobnych zmian.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mcfrag dnia Wto 11:11, 15 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 15:48, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
|
Witam ta kierownica co ja mam wydaje mi się że ma fabryczne otwory tak mi się wydaje oraz poza innym kształtem gaszak niczym innym się nie rożni od tego z opaska dookoła kierownicy.Kranik mam rozkręcany na tylko 2 części,a numer silnika dość duży X14904 więc sam się zastanawiam co i jak.Wieczorem wstawię fotki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:23, 22 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
|
Prosze o pomoc w ustaleniu dokładnie modelu i roku produkcji mojej shl 125 poniewaz brak jest tabliczki znamionowej i numery karoserii są nieczytelne. fotki są w galerii
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 21:26, 22 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|