Autor |
Wiadomość
|
Rojek
|
Wysłany: Czw 22:22, 31 Sty 2013 Temat postu: [M06T - M11] - Różnice |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Zaznaczam, że ja znawcą nie jestem, ale skoro zauważyliśmy, że forum się zmienia, to może faktycznie przydałby się mały FAQ. Zachęcam do wspólnego tworzenia tego tematu. To ja zacznę:
1. M06 silnik 150cm (S06) waga 23.5kg, M11 175cm (S32) waga 27kg
2. M06 cieńszy wahacz tylny
3. M06 rolgaz jak w WFMce(nie jestem pewny czy pod koniec produkcji nie wprowadzono rolgazu suwakowego)
4. Inne umiejscowienie automatu stopu
5. M06 Brak osłon bocznych
6. M06 gaźnik g20, M11 GM24
7. Zbiornik paliwa różni sie kształtem umiejscowieniem spustu paliwa kranikiem poj M06 13.5l; M11 13l.
8. Skorupa lampy M06 posiada trzy otwory do mocowania stacyjki.
9. Rama jest dłuższa w tylnej górnej części, jest przystosowana do mocowania uchwytu pasażera za siedzeniem.
10. Licznik z czarnymi rolkami kilometrów w M06; białe rolki w m11; M06U tarcza z logiem WFM.
11. Większa twardość amortyzatorów (teleskopów) przez zastosowanie dłuższych sprężyn w M11
12. Rama ma inny kształt
13. M06 dwa rodzaje stacyjek
14. Inna dźwignia hamulca
15. M06 brak amortyzatora skrętu
16. minimalnie inny korek paliwa
17. M06 brak loga zelmot na oprawie lampy przód
18. Inna osłona łańcucha
19. M11 głębszy tylny błotnik
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rojek dnia Pią 18:54, 01 Lut 2013, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
WojtekH
|
Wysłany: Czw 22:37, 31 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małogoszcz
|
Wszystkie różnice mamy wymieniać?
Ad.1 M06 silnik S06; M11 silnik s32, tak są wszystkie różnice silnikowe załatwione.
7. Zbiornik paliwa różni sie kształtem umiejscowieniem spustu paliwa kranikiem poj M06 13.5l; M11 13l.
8.Skorupa lampy M06 posiada trzy otwory do mocowania stacyjki.
9.Rama jest dłuższa w tylnej górnej części, jest przystosowana do mocowania uchwytu pasażera za siedzeniem.
10.Licznik z czarnymi rolkami kilometrów w M06; białe rolki w m11; M06U tarcza z logiem WFM.
11. Większa twardość amortyzatorów (teleskopów) przez zastosowanie dłuższych sprężyn w M11.
CDN.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WojtekH dnia Czw 22:57, 31 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rojek
|
Wysłany: Czw 22:47, 31 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
A czemu nie? Im więcej szczegółowych informacji tym wg mnie lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Czw 23:11, 31 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
suchy S-06 - 23,5kg
suchy S-32 27kg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WojtekH
|
Wysłany: Pią 10:17, 01 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małogoszcz
|
W sumie to łatwiej byłoby opisać podobieństwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Pią 13:33, 01 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Wołti ruszył bardzo obszerny temat- bo wiem ze o jednym elemencie jest co pisać a tu cały motocykl. Poczekam jeszcze na wypowiedzi innych i nowe tematy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daszkes
|
Wysłany: Pią 15:13, 01 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żyrardów
|
M06:
- Rama ma inny kształt
- były dwa rodzaje stacyjek
- inna dźwignia hamulca
- brak amortyzatora skrętu
- minimalnie inny korek paliwa
- brak loga zelmot na oprawie lampy przód
cdn
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rojek
|
Wysłany: Pią 15:47, 01 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Edytuję pierwszy post i wklejam różnice, które dopisujecie. Mam nadzieję, że się nie gniewacie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Pią 15:48, 01 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
M11 miała głębsze błotniki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daszkes
|
Wysłany: Pią 17:50, 01 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żyrardów
|
No właśnie jeszcze inne błotniki, choć przedni w wersji T chyba masuje do M11.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rojek
|
Wysłany: Pią 18:55, 01 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Właśnie też mi się wydaje, że przednie są takie same.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Pią 19:43, 01 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
nie jestem pewien , ale chyba się różnią trochę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rojek
|
Wysłany: Pią 20:05, 01 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
To może ktoś wskaże te różnice?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Pią 21:17, 01 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
są dwa typy błotnika przedniego, stosowane zamiennie i łącznie. Prawdopodobnie po jakimś czasie została wykonana druga prasa do tłoczenia. Z obserwacji wynika że było to już na poziomie wersji U
11 - amorki tylne są całkiem inne i nie ma co ich porównywać
10 - nie zgodzę się do końca z tym określeniem, było więcej możliwości- taki podział można było by zrobić jako rozdział samej M11. Bo licznik amorki i różne inne rzeczy pierwsze M11 otrzymały po wersji M06.
17 musze to sprawdzić
no dalsze bardzo charakterystyczne różnice?
nie pytam o super szczegóły tak jak w M11 klosz lampy przód mówi który to jest rocznik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rojek
|
Wysłany: Pią 22:22, 01 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
picek napisał: |
nie pytam o super szczegóły tak jak w M11 klosz lampy przód mówi który to jest rocznik. |
O to ciekawe, możesz to jakoś rozwinąć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|