Autor |
Wiadomość
|
kloak
|
Wysłany: Nie 21:17, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Amortyzator cierny skrętu był stosowany do stycznia 1966 r. podaje inż. Pancewicz. Nie podaje jednak jakie kolory były tych srub. Tu nasuwają się pytania, do kiedy był stosowany biały amortyzator skrętu oraz czy materiał tworzący ozdobne pokrętło to biały bakielit czy malowany czarny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Rojek
|
Wysłany: Nie 21:48, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Według mnie jest to białe tworzywo. Widziałem kiedyś takie białe pokrętło z głębokimi rysami i nic czarnego nie wyłaziło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
WojtekH
|
Wysłany: Nie 22:41, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małogoszcz
|
Ja mam rozłupane i jest białe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysiekM11
|
Wysłany: Czw 19:26, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlasie
|
Mam 3 SHL M11, najstarsza jest z 1961r i ma białe pokrętło, w drugiej 1964r (obecnie remontuję) jest czarne pokrętło, natomiast w trzeciej SHL z 1967r już nie ma amortyzatora skrętu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiekM11 dnia Czw 19:51, 16 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szakal1313
|
Wysłany: Nie 0:27, 19 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brześć Kujawski
|
Ja mam SHLkę z 63 i oryginalnie był zamontowany amortyzator z czarnym pokrętłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
buran
|
Wysłany: Nie 9:47, 19 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
W 61r i62r montowano białe pokrętła skrętu pózniej czarne a w67 chyba już wcale nie montowano.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piekarz
|
Wysłany: Wto 16:39, 20 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
W SHLkach z 1967 roku na 100% nie było już amortyzatorów skretu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mprojekt
|
Wysłany: Pią 11:58, 11 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: malopolska
|
potrzebny ten amortyzator? bo konstrukcyjnie w '67 nie zmieniło się nic? a amortyzator wywalili, więc był potrzebny wcześniej. Pytam z praktycznego punktu widzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gazela
|
Wysłany: Pią 12:49, 11 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Ja założyłem nawet do 68 roku w M11W.
Lepiej, wygodniej mi się jeździ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mprojekt
|
Wysłany: Pią 18:38, 11 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: malopolska
|
Ja u siebie nie miałem widać go poprzedni właściciel wyrzucił, ale też bede chciał założyć bo mam z '66
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|