Autor |
Wiadomość
|
Machloj
|
Wysłany: Pią 19:54, 05 Kwi 2013 Temat postu: Jak poskładać koło |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabierzów
|
Witam mam pytanie czy może mi ktoś pomuc w poskładaniu koła tzn.piasta+szprychy+felga ,musiałem rozebrać koło kture miałem w SHL-ce bo bardzo biło próbowałem wycentrować i tu zaczęła się karuzela bo jak jedna szprycha się dała odkręcić to druga nie a jeszcz czecia pękła i wkońcu doszedłem do wniosku że trzeba to rozebrać do części i poskładać na nowo tzn.piaste mam pomalowaną nowe szprychy i drugą felgę z PRL-u w super stanie tylko pytanie jak TO ZROBIĆ I OD CZEGO ZACZĄĆ????????? pomożecie błagam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
dudek83
|
Wysłany: Pią 20:09, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Powiem jak ja robiłem. Niestety na wzór jak idą szprychy najlepiej mieć drugie koło a jak nie to tylko zdjęcia ci zostają.
Najpierw poprzekładaj szprychy przez otwory w piaście. Szprychy do felgi trzeba wkładać pokolei , np wg wskazówek zegara i od razu na każdą nakręcać trochę nypel żeby ci nie uciekła. Najpierw trzeba wkładać szprychy wewnętrzne a potem te które idą po wierzchu. Najlepiej przeciwną stronę felgi okręcić dobrze szmatą, żeby luźne szprychy jej nie porysowały i odkręcaj szmatę systematycznie tylko tyle co potrzeba.
A i jeszcze nie zapomnij posmarowac gwintów na szprychach towotem do łożysk bo inaczej cięzko bedzie ci wycentrować koło i nawet nowa szprycha może ci się ukręcić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Pią 20:28, 05 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Machloj
|
Wysłany: Pią 20:28, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabierzów
|
Dzięki idę próbowac składać, a jak centrować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dudek83
|
Wysłany: Pią 20:39, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
hmm ja dałem do centrowania, ale wstępnie sam troche wycentrowałem i widziałem jak gość to robił więc następnym razem zrobię sam.
Najlepiej nabic dobre łożyska do piasty. Zamocować ośkę w imadle i to odziwo w pionie. Jak nie masz zegara to zrobić sobie z drutu wskaźnik, który będziesz przykładał do wewnętrznego profilu felgi ( tem gdzie idzie fartuch). Nałóż koło na oś i przystaw przyrząd z drutem do profilu. Najpierw skasuj bicie osiowe o dopiero później bicie na boki. Ewentualnie czynność trzeba powtarzać, aż do uzyskania małego bicia bo zerowego nie uzyskasz choćbyś spuchł
A i ważne jest, żebyś sprawdził przed zaplataniem która strona felgi lepiej leży na stole i ją zaznacz a potem bazuj się do niej Bo felgi nie są idealne i będą się byjać na łączeniu. Jak buja się na obu stronach to trochę możesz spróbować podgjąć felgę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Machloj
|
Wysłany: Nie 21:38, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabierzów
|
Witam mam pytanie jaki jest orginalny rozmiar felgi do SHL M11
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gazownik
|
Wysłany: Nie 21:46, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
W roczniku 61 19", w nowszych chyba 18", poszukaj na forum gdzieś już to było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|