Autor |
Wiadomość
|
ronin
|
Wysłany: Śro 9:57, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice (Jaworzno)
|
Moje były ok więc założyłem je do motocykla. W skuterze nie mają?
I nadal proszę Wszystkich o wskazówki, porady, opinie itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 17:05, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
no właśnie w skuterze mają tylko przednie w dodatku same gumy.. ale to jeszcze przejdzie, a tył ??
Co do amorka, spróbuj może na allegro kupić, taki, żeby sie numery zgadzały z tymi 3 co masz lub spróbuj uszczelkę wiesz dopasować samemu do nakrętki, albo nakrętkę do uszczelki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Śro 17:05, 05 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ronin
|
Wysłany: Czw 10:26, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice (Jaworzno)
|
Tylko zanim znajdę na allegro i dostanę paczkę to miną ze 2 tygodnie... W ogóle to mam wrażenie, że tylko Ty i ja coś robimy z amortyzatorami. Reszta chyba miała w stanie idealnym i nie wymieniała nawet oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Czw 14:55, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Albo nie chcą się przyznać W sumie amortyzatory to podstawowa sprawa remontu :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szalik
|
Wysłany: Sob 9:40, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Też mam problem z wylanymi przednimi amortyzatorami i bede za kilka tygodni regenerował i rozkręcał więc mże ktoś jakieś zdjęcia by wkleił jak to wszystko sie robi i jakie uszczelki kupić, jaki olej i ile bo te z allegro uszczelniacze to czasem są nie dopasowane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Sob 14:20, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
szalik
Na forum juz ten temat byl poruszany,szukajka i jedziesz :)jesli masz ksiazke Pancewicza to tam tez jest opisane dosc.
Pozdrawiam.
W sumie ja sam nie mietam ile uszczelniaczy idzie na jeden amor.Trzy-maly sredni i duży? Jak tak to juz wiem ile kupic.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hokunin dnia Sob 17:36, 03 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Sob 22:11, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Kup zestaw uszczelniaczy do amorków to będziesz miał wszystkie. Chyba jest jedna uszczelka pomiędzy nakrętką a cylindrem i druga pomiędzy nakrętką na tłoczyskiem ( najczęściej padająca).W każdym sklepie są te zestawy, również w skuterze. Regeneracja amorków to nic trudnego, ale lepiej to zrobić przed malowaniem bo trzeba złapać pożądnie w imadle. Ja sobie wygiełem szeroki płaskownik 2,5 mm i wyciełem widełki dopasowane do nakrętki - i cały klucz Później to już tylko trzeba zachować czystość, żeby syfu tam nie zamknąć. Wymiana uszczelniaczy nic nie pomoże jeśli tłok będzie wytarty lub będzie pęknięty pierścień. Trzeba też przeczyścić zaworek na tłoku. Ja rozebrałem wszystko i posprawdzałem. Jakieś zdjęcia znajdziesz na moim remoncie. Co do oleju to są różne teorie - ja wlałem amortyzol (mineralny) ale podobno na Hipolu są sztywniejsze. Ja nie narzekam. Oleju wlałem po 5 ml więcej niż podaje Pancewicz - więcej powoduje zbyt duże ciśnienie i wypycha uszczelnienie pomiędzy nakrętką a cylindrem. Aha amortyzatory tłumią przy szybkim wyciąganiu tłoczyska więc się nie zdziw że przy wciskaniu będą słabo trzymać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Sob 22:41, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Ja mysle w swoje wlac mixolu a co do imadla to zrobie tak zeby nie porysowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bylin
|
Wysłany: Wto 23:31, 15 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Ogólnie dzisiaj się wziąłem za swoje tylne amory w M11W...
Dwie uszczelki do wymiany (tłoczyska i nakrętki). Wiadomo, w Pancewiczu wszystko pięknie opisane. Olej to Motul 15W. Opór jest wyraźnie większy, niż przy wciskaniu, ale nie wymaga jakoś bardzo dużo siły. Niestety nie jestem w stanie w tym momencie tego zmierzyć, a wiem, że każdy pewnie definiuje poziom siły indywidualnie . Jakieś wskazówki?
Nowa uszczelka nakrętki to dno, nie wiem już co z tym zrobić - jest za gruba - chyba jutro zbiorę trochę tej uszczelki od zewnątrz pod progiem, bo przy dokręcaniu wyskakuje zawsze w jednym losowym miejscu z rowka i odkształca się.
Jednego amora na razie złożyłem na starej i ładnie trzyma.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bylin dnia Wto 23:32, 15 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Wto 23:47, 15 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Chyba jeszcze wiele wody musi upłynąć w Wiśle i innych polskich rzekach, żebyśmy się doczekali współczesnych części dobrej jakości. W PRLu ze wszystkim było ciężko ale robili lepiej niż teraz, kiedy mamy dostęp do dużo lepszych technologii i materiałów.
Ja do tylnych amortyzatorów mam wlany Hipol, a do przednich wlałem Castrol Fork Oil.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Drut66
|
Wysłany: Pią 11:27, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mieścisko
|
Zabieram się za amorki i czytam w Pancewiczu że do nakładania uszczelki tłoczyska potrzebujemy specjalną tulejkę?Konieczne to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pią 14:28, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|