1. Dolną główkę amortyzatora wkręć w imadło
2. Tutaj przydałaby Ci sie druga osoba - nacisnij górna szklankę da dół
3. W 'pręcie' ktory zobaczysz między górna głowka a górna szklanką bedzie otwór (stara odmiana) lub spłaszczenie na klucz plaski (nowa odmiana)
4. Jesli to stara odmiana to w ten otwor wsadz jakis pręt, lub gwóźć, a jesli nowa to wez plaski klucz (chyba 8 )
5. w głowke amora (tam gdzie jest gumowy element) wsadz tez jakis pret (oczywiscie grubszy) i po prostu odkręc
6. Jak sie z tym uporasz to bedziesz potrzebowal specjalnego klucza (troche podbny do klucza do tarcz szlifierki kątowej)
A tak po za tym to poszukaj w tematach, bo gdzies juz byl ten temat
Pozdrawiam
witam a jaki olej wlewać w amortyzatory??
wiem tylko że na tył 70mm a na przód 80mm
Tak pisze w książce Pancewicza tylko gamoń zywcem skopiował tekst z okresu PRL i zaleca olej CPN WZ4;D nigdzie takiego nie ma;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group