Wysłany: Wto 21:38, 07 Kwi 2009 Temat postu: [M11] Jak wyglądaja plomby ?
Czy ktoś ma może zdjęcia plomb silnika S32/u ?
Ostatnio pojawia się coraz więcej aukcji i nie tylko z zaplombowanymi silnikami
niby fajna rzecz ale jak odróżnić oryginalną plombę od założonej metoda "chałupniczą" (zdobycie "surowych" plomb do liczników energii itp to obecnie nie problem) ?
Witam plomby zakładane były między cylindrem a karterem.W ostatnim żeberku cylindra w okolicy otworu na kolanko na samym dole jest dziurka przez którą powinien być przewleczony drucik i zaczepiony przez dziurkę w karterze i cały drucik zabezpieczony plombą z oznaczeniami chyba KT czyli kontrola techniczna.
Z tego co mi wiadomo w Wiatrowskim silniku była druga plomba na śrubce która mocowana dekiel od strony sprzęgła. Chodzi o śrubę z okolicy kopniaka i była ona fabrycznie dłuższa która przechodząc przez dekiel i karter wystawała ok 0,5 cm i zaopatrzona była dziurką przez który przewleczony był drucik wraz z 2 plombą.Ja przynajmniej tam miałem plombę a moto był od 1 właściciela.
Posiadam silnik S01 czyli od Sokoła 125 albo pierwszych SHL M04 z numerami silnika zaczynającymi się od X i właśnie silniczek jest z plomba.Pewny jestem że nie jest to podróbka gdyż po pierwsze plombę zobaczyłem jak silnik umyłem z grubej warstwy syfu a cylinder jest nominalny bez progu. Wiec raczej nikt tego nie ruszał.Jeśli chcesz to mogę pstryknąć zdjęcie mojej plomby
byłbym wdzięczny za zdjęcia
Ostatnio trafiła mi się okazja silnik z plombami do M11 i nie wiem czy koleś po prostu sam je założył czy jest to oryginał.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group