Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->[M11] Koła 19?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
[M11] Koła 19? <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
wild
PostWysłany: Wto 9:35, 14 Kwi 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Z tymi obręczami to jest dziwna sprawa, bo od jakiegoś czasu czekam na 19 ale ich nikt nie wystawia. Weź pod uwagę to jakie masz szprychy - żeby nie były za długie albo za krótkie Wesoly Moim zdaniem na tył 19 a przód 18 skoro tato mówił że nic nie zmieniał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Wto 13:08, 14 Kwi 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

tak jak napisał bitels, a jak chcesz sprawdzić to na oponie powinna być data produkcji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 23:59, 14 Kwi 2009 Temat postu: Felgi







Witam,

Chciałem jednak zrezygnować z tego tył 19 przód 18 bo to trochę dziwne Wesoly. Z przodu o ile dobrze pamiętam, to jakieś 10 lat temu jak, jeszcze trochę tym motorem jeździłem to chyba ja podmieniłem to koło(takie czasy, że człowiek nie zwracał na to uwagi ).

Trochę dziwiła mnie ta 19 skoro podobno w tym roczniku powinny być teoretycznie 18.

Pisałem do faceta na allegro który wystawiał chromowane 19 ale brak odzewu.

Problem się jednak sam rozwiązał bo udało mi się wyrwać 18 x 1.85 chromowane obręcze nie używane po 25zł sztuka więc się nie zastanawiałem.

Teraz pozostaje jeszcze zdobycie odpowiednich szprych bo oryginalne na 18 mam tylko na jedno koło ale zobaczymy najpierw polerka bębnów bo do tych szprych z allegro coś nie jestem do końca przekonany.

Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 0:05, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Śro 20:40, 15 Kwi 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

polerka bebnow to wg mnie bez sens, kiedys zrobilem cos takiego i wcale ladnie to nie wygladalo, lepiej juz wyszkielkowac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 23:13, 10 Cze 2009 Temat postu:







"podkleję się pod temat"
Mam M11 z 65roku (przy piaskowaniu poległa tabliczka znamionowa niestet.. cóż nie zdjęli, a mieli to wykonąc ) mam przód i tył 19"
Mam pytanie Seryjnie obręcze były chromowane czy malowane lakierem? Bo nie wiem czy mam też piaskować i malować, czy na chrom odkładać

Niedługo MOTO-WETERAN to się jeszcze zobaczy Mruga

BTW.
Jak malujecie/piaskujecie to rozbieracie te koła nie? Trochę lipa, bo samemu raczej się nie wycentruje Ktoś wie ile +/- taka usługa kosztowała u Niego?

Dzięki


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 23:21, 10 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Czw 7:04, 11 Cze 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Miałeś malowane w tym roczniku. A do piaskowania najczęsciej się rozbiera, ale nie wiem czy to dogmat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 13:00, 11 Cze 2009 Temat postu:







Aha, dzięki,
może wiesz jaki tam był kolor? Srebrny czy jakiś szary- jaki rodzaj farby to był?

A i taki OT mały, klamki i manetki- czy klami z tymi "kulkami" powinny być,a manetki z "gazem wewnątrz" tzn. linka w kierownicy ;|
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Czw 14:31, 11 Cze 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Taki srebrny trochę metalik, a rodzaj chyba piecowy we fabryce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 17:01, 11 Cze 2009 Temat postu:







OK
Coś się wymyśli z tym kolorem.

A nie wiesz może jakie klamki winny być w moim modelu? M11 z 65 roku? Czy proste czy z "kuleczkami na końcu"?
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Czw 17:18, 11 Cze 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

W mojej z 61 i 66 roku wszędy są płaskie aluminiowe Hyhy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Czw 22:08, 11 Cze 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Kuleczki na końcu to po marzec 1967 ale tam już jest całkiem inna kiera ,rolgaz i mocowanie klamek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 11:21, 12 Cze 2009 Temat postu:







Dzięki za zainteresowanie.
Kurcze nie wiem jakie manetki, rolgaz.
Czy takie WueSKowe:
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam taką inną, raczej oryginał zrobię fotki jak będe miał chwilkę- i tam linka idzie chyba wew. kierownicy tylko mam urwany zaczep do linki wew. tej manetki chyba

oo coś takiego jak tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 11:23, 12 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wojt@s
PostWysłany: Sob 23:48, 13 Cze 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Według literatury którą posiadam piszę ewidentnie: felgi malowane proszkowo ( piecowo ) na kolor srebrny, pokrywy bębnów tzn. strona zewnętrzna była polerowana.

Co do tej polerki to kwestia jakich past ludzie stosują, można zrobić na lustro co według mnie mija się z oryginałem, z wykopanych shl-ek, zauważyłem że fakt była polerka ale taka na zasadzie wyrównania powierzchni i lekkiemu świecidłu.

Poza tym witam kolegę z okolic łodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 15:30, 14 Cze 2009 Temat postu:







Ok. wielkie dzięki.
Również witam

Skoro jesteś z ŁDZ to Cię pomęczę- robiłęś chromy? Jak tak to gdzie w danex`ie [zgierz] czy wysyłałeś do Wa-wy?
Powrót do góry
Wojt@s
PostWysłany: Nie 20:47, 14 Cze 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Daj sobie spokój z wszelakimi chromami w naszym rejonie. Tandeta.
Danex w zgierzu to stare zakłady boruty, jeśli mnie pamięć nie myli. W łodzi tylko jest dobre piaskowanie, lakiernia proszkowa z tych rzeczy. Jak coś więcej potrzebujesz wal na gg.

Polecam:
- Galux +048 32 43 50 125
- faceta spod bydgoszczy, rewelacyjne chromy, 600 019 837


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny Strona 2 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->[M11] Koła 19?
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group