Autor |
Wiadomość
|
rudyweteran
|
Wysłany: Pią 12:49, 10 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
Ja mam tak naprawione bębny od 30 lat i jeżdżę nadal. Wytoczony żeliwny i wciśnięty nowy żeliwny. Problem jest tylko w nowym z dobrej jakości (bez porów) pierścieniu żeliwnym. Pierścień mam zaklinowany dwoma malutkimi klinikami stalowymi. a przebieg na nich tak sądzę około 15000-20000 tyś km.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rudyweteran dnia Pią 12:51, 10 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gordon_Shamway
|
Wysłany: Pią 13:15, 10 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kaszczor
|
Zrobię zdjęcia i Wam pokażę jak to wygląda...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pią 13:47, 10 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Można kombinować tylko po co?
Taniej kupić inny dobry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gordon_Shamway
|
Wysłany: Sob 13:52, 11 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kaszczor
|
Tak wygląda po przetoczeniu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma w tej chwili 161mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Sob 23:49, 11 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Ja bym wyrzucił.
Żeliwa już nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudyweteran
|
Wysłany: Nie 8:24, 12 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
Zobacz zwykłym magnesem czy przyciąga. Jak tak to jest to żeliwo jak nie to aluminium. Jak masz jakiekolwiek to lepiej go nie zakładaj. Bezpieczeństwo przede wszystkim. A co do mojego pierścienia mogę powiedzieć że te 30 lat temu mój wujek bo on to robił nie miał dostępności do nowych lub dobrych bębnów, dlatego tak zrobił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomekshlm06t
|
Wysłany: Nie 23:44, 20 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Lut 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze wsi
|
rudyweteran napisał: |
Ja mam tak naprawione bębny od 30 lat i jeżdżę nadal. Wytoczony żeliwny i wciśnięty nowy żeliwny. |
30 lat temu było w ... bębnów i kół, nawet do m06t. Po co to było robić?
A odnośnie średnicy granicznej, to sami decydujemy. Tak jak w tarczach przy aucie. Lub bębnach.
100 lat temu toczyłem tarcze do fiata mimo, ze się gięły. dzisiaj kupuje nowe, choćby zamienniki.
Nie wiem jaką grubość ma wkładka żeliwna bębna w Twojej konkretnie shlce. Producent napisał, że graniczna grubość, to 161 mm. Lepiej mu uwierzyć.
Może jest jakiś sens we wstawieniu tulei, ale jednak poszukałbym lepszego bębna.
Rudyweteran pisze, że działa. Wiadomo, że do momentu, aż nie działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|