Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Sob 11:22, 03 Paź 2009 Temat postu: [M17] Gazela wahacz tył pytanie |
|
|
|
Witam.Wszystko odnowiłem i pomalowałem. Zaczynam powoli składać i trochę z tym schodzi czasu bo a to to by sie nowe przydało a to to zużyte.Mam pytanie odnośnie wahacza, czy po skręceniu go maksymalnie powinien on lekko pracować w górę i w dół?? Jest jakoś ciasno i trzeba się zaprzeć drugą ręka np o stopkę pasażera żeby nim poruszać?? Proszę o poradę. Przedni wahacz po skręceniu na maksa leciutko bez żadnego oporu pracuje. Czy tył też tak powinien?? pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 10:39, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
|
Nikt nie wie jak powinien zachowywać się skręcony wahacz??
|
|
Powrót do góry |
|
|
jorgo
|
Wysłany: Pon 15:07, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lublin
|
moim zdaniem wachacz zawsze powinien pracowac suwliwie tj. z małym oporem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
irek
|
Wysłany: Pon 23:56, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
U mnie było tak:
Wahacz chodził leciutko jak piórko (oczywiście niewłaściwie) powód - wahacz obracał się na gniazdach tulejek poliamidowych a nie jak Pan Bóg przykazał.
Wkleiłem tulejki w wahacz, poprawiłem smarowanie tulejek stalowych, zamontowałem i chodzi
Jak - z lekkim oporem. Opór jest na tyle duży i nie duży że wachacz sam lekko opada (bez zamontowanych amorków), ale nie wali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 20:40, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
|
A ja mam pytanie gdzie mogę zdobyć [link widoczny dla zalogowanych] , [link widoczny dla zalogowanych] takie tulejki. Po lakierowaniu proszkowym niestety mi trochę wypłynęły
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Pon 22:32, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Zobacz w skuterdebica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ronin
|
Wysłany: Wto 9:18, 26 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice (Jaworzno)
|
Trzeba je było wybić przed malowaniem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 16:06, 26 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
|
No niestety na błędach się uczę najszybciej a w skuterdebica przeglądałem w dziale shl i nie ma. Potrzebuję wymiary, najwyżej gdzieś dorobię.
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Śro 8:16, 27 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Zobacz dział wsk bo to jeden hu**
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Śro 14:42, 27 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Wymiary możesz sobie sam zdobyć. Wystarczy mieć suwmiarkę i trochę pomyśleć. Wybij tulejkę zmierz wewnętrzną średnicę w wahaczu gdzie siedziała i głębokość, następnie zmierz oś wahacza i po krzyku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 20:20, 27 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
|
Dzięki za pomoc, czasami najprostsze rozwiązania są najbardziej skuteczne. Mi czasem myślenie zawodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
|