Autor |
Wiadomość
|
kuba_ce
|
Wysłany: Nie 12:42, 30 Mar 2014 Temat postu: [M17] Rozebranie amortyzatorów |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Buk
|
Chcę zregenerować swoje amortyzatory, nie niestety nie moge wyjąć całej zawartości zbiornika kompletnego ;(
Fotka przedstawiająca na czym wszystko stanęło:
Próbowałem to wybić ale nie bardzo szło, pewnie coś źle robie jakies sugestie?
//Paweł - Raz dwa trzy i nie trzeba klikać w link
Kod: |
[img]https://lh4.googleusercontent.com/-zpObLnVQPyo/UzfrcqQzq0I/AAAAAAAACVE/zPdJW3DHZ0M/w395-h698-no/IMG_20140323_161836.jpg[/img] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Krzychu
|
Wysłany: Nie 22:37, 30 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieruń
|
Ten simmering ma w środku blachę, przez co guma mocno dolega do ścianek. Prawdę mówiąc, też utknąlem na tym etapie, bezinwazyjnie udało mi się rozebrać tylko 1 amortyzator.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Nie 22:46, 30 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Kuba, wkręć w imadło końcówką tłoczyska i szarpnij za to co trzymasz w lewej ręce.
Tłoczek sam wypchnie zimmera.
Albo poklep gumowym młotkiem w krawędź tulei.
Ten zimering lekko się przykleił do ścianek ale spoko wyjdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba_ce
|
Wysłany: Pon 0:08, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Buk
|
Ok dzięki, próbowałem w ten sposób ale nie wyszło. Spróbuje jeszcze raz dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Wto 16:16, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Albo rozciąć szlifierką dookoła, wyjąć simmering i zespawać całość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Halski_lpu
|
Wysłany: Pią 16:22, 12 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puławy
|
Takie pytanie mam.
Czy w prawidłowo działającym amortyzatorze, po zdemontowaniu sprężyny tłok powinien ciężko chodzić w obie strony czy tylko w jedną?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Pią 19:06, 12 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Tłok powinien chodzić lekko przy ściskaniu amortyzatora i z oporem przy jego wyciąganiu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Halski_lpu
|
Wysłany: Pią 20:51, 12 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puławy
|
Hm, to w moich w obu kierunkach czuć jest wyczuwalny opór i słychać jakby coś się przelewało, ale ze sprężyną pracują ładnie. To dobrze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Nie 22:19, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Dobrze, byle by nie było słychać bulgotania powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 7:09, 15 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
A jak rozróżnić bulgot przelewającego się oleju od powietrza? Ostatnio reanimowałem swoje i niby chodzą ciasno w obie strony, ale bez sprężyny bulgotanie jest dość głośne. Zawsze się zastanawiałem, co się dzieje z powietrzem, spod tłoczka? bo przecież nie jesteśmy w stanie dołożyć tłoczka do tafli oleju, a dopiero wcisnąć całość w prowadnicę. Chyba, że wlanie oleju po brzegi, a później czyszczenie amorka.
Mam się obawiać czegoś? Jak Paweł zalewasz amorki (nie siebie )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pon 7:38, 15 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Jak nalejesz oleju, jeszcze przed dokręceniem nakrętki, amor w imadle i tłoczkiem kilka razy góra dół by pozbyć się powietrza.
Potem dolewasz brakującego oleju i ważne"tłoczek na sam dół"!!!!!!!! i dopiero dokręcasz.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 11:43, 15 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Jak robię tłoczek na sam dół to chyba z uwagi na obecność powietrza olej wylewa mi się poza amortyzator, nawet jak nie naleje całości. Popróbuje jeszcze, dzięki za radę.
Ja na końcu odwracałem do górny nogami i liczyłem że powietrze wyjdzie z przestrzeni ślizgu tłoczyska na zewnątrz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pon 13:22, 15 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Tak ma być.
Owiń go na zewnątrz szmatą by olej miał gdzie wsiąkać i kilka razy góra dół to się odpowietrzy.
Na koniec wduś do samego dołu, dolej oleju i zakręć.
Odwracanie do góry nogami nic nie daje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
J_A_N_E_K
|
Wysłany: Pon 20:35, 21 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Czy przy regeneracji amortyzatora wymieniamy te 3 elementy gumowe czy coś jeszcze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba_ce
|
Wysłany: Pią 20:31, 02 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Buk
|
Tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|