Tak mi się przypomniało…
Jakiś czas temu oddałem do regeneracji tylne amorki od Gazelki. Przy odbiorze facet powiedział mi ciekawa rzecz odnośnie ich regulacji tłumienia. Powiedział iż na początku był mocno i pozytywnie zaszokowany, ze w takim motocyklu jest ta regulacja. Jednak gdy się im lepiej przyjrzał to ocenił, że ta regulacja to lipa Niby bajery w środku są ale nic nie dają.
Ktoś może swoje zdanie powiedzieć na ten temat ? ja się nigdy nie wgryzałem z ich sposób działania
Z tego co mi wiadomo należny je regulować przy obciążeniu.Czyli siadamy na końcu kanapy albo sadzamy np. ''plecaczek'' tylko taki żeby troszkę siadły amorki i wtedy je przekręcamy.Zasada działania jest prosta w pozycji 1 działa tylko 1 dłuższa sprężyna reszta jest na sztywno.W pozycji 2 działają obie sprężyny i wtedy amortyzator jest sztywniejszy.
Coś w tym stylu jak w MZ Trophy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group