Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pon 16:32, 19 Mar 2012 Temat postu: Rozmiary śrub mocowania silnika |
|
|
|
Witam . To tak jak w temacie , interesuje mnie na jaki klucz montujecie sruby mocujace silnik do ramy w shl m 11 ? Woryginale były to sruby m8 lecz nie tak jak wspolczesne na klucz numer 13 tylko na klucz 14 . Czy ktos zwraca na to szczegolna uwage ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rojek
|
Wysłany: Wto 0:16, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Szczerze mówiąc to nie wiem jakie śruby mam u siebie ale gdybym miał wybór to skręcałbym na oryginalnych Zawsze może się zdarzyć tak, że przyjdzie gdzieś na zlocie jakiś "znawca" i powie: "Panie co pan tu pieprzysz, że masz stary motor wszystko w oryginale jak ja tu widzę śrubę na klucz 13" Tylko, że taki "znawca" prawdopodobnie nigdy sam nie podjął się uratowania jakiejś SHLki czy WSKi i nie wie, że czasem ciężko o oryginalne części.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wild
|
Wysłany: Wto 1:33, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Pyt. nr 1 - oczywiście klucz 14, długość wg katalogu.
Co do dalszej dyskusji to pewnie że zwraca. Śruby to newralgiczny punkt motocykla, część która łatwo przepadła podczas eksploracji, oryginały są bardzo cenne. Utrzymanie oryginalności mechanicznej znaczy więcej niż powłok lakierowanych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 10:41, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
|
Dzieki za odpowiedz wiec bede skladal na mozliwie oryginalnych czesciach lub jezeli nie odbiegaja zbytnio od oryginalu na zamiennikach
|
|
Powrót do góry |
|
|
|