Autor |
Wiadomość
|
cross2900
|
Wysłany: Pon 19:59, 04 Lut 2008 Temat postu: SHL Amortyzator rozkładanie ? |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
------
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cross2900 dnia Sob 1:55, 06 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
lehoom
|
Wysłany: Pon 20:53, 04 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: London,Bydgoszcz
|
Amorek rozkładasz w tai sposób że naciągasz górną szklankę amorka w dół i ok.1-2cm pod mocowaniem górnym ukaże ci się otwór w prowadnicy amorka. Wkładasz tam jakąś przetyczkę/poprzeczkę i odkręcasz góny ochwyt amorka który jest na gwinice prowadnicy. Wczesnije włożona poprzeczka służy do przytrzymania prowadnicy przy okrecaniu uchwytu. Dalej jak zdejmiesz szklankę, podkaldki i psręzynę to zostanie czy własciwe tłoczysko a na jego górze będzie nakrętka która jest wkręcona w obudowe tłoczyska, chyba na klucz hakowy. Odkrecasz ową nakretke i wyjmujesz wnetrze amorka. TYlko nie pomyl kolejności częsci na tłoczysku. Pozdro.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Pon 21:18, 04 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Do malowania nie musi wyjmowac tłoczyska przeciez Wszystko co napisał Lehoom sie zgadza, tyle ze jest jeszcze drugi typ amortyzatorów (lepszy) w którym nie ma tego otworu, tylko są dwa wycięcia na klucz płaski. No i dalej tak samo, czyli sciskasz gorną szklankę, wsadzasz klucz w te wycięcia, a w głowke amortyzatora jakis pręt no i odkręcasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arek33h
|
Wysłany: Pon 21:32, 04 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczytno
|
Prosze zapodać mi jakiś adres serwera co by można tam sobie plik umieścić Zrobiłem foto w książce - 4 pliki i spakowałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 23:45, 04 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
|
Ja chciałem w ostatnią sobotę rozebrać amortyzatory pierwszy raz w celu ich obejrzenia i ewentualnej regeneracji ale widzę, że już kolega temat założył i wiem o co kaman. pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
lehoom
|
Wysłany: Wto 2:42, 05 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: London,Bydgoszcz
|
arek33h napisał: |
Prosze zapodać mi jakiś adres serwera co by można tam sobie plik umieścić Zrobiłem foto w książce - 4 pliki i spakowałem. |
Do fotek polecam [link widoczny dla zalogowanych] jest lepsze niż imageshack bo nie zamula
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cross2900
|
Wysłany: Wto 10:57, 05 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
--------------
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cross2900 dnia Sob 1:54, 06 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
arek33h
|
Wysłany: Wto 17:13, 05 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczytno
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Wto 21:13, 05 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Zależy który rocznik motocykla, rozbiera się inaczej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cross2900
|
Wysłany: Wto 21:27, 05 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Ja miałem ten pierwszy z dziurką. Już rozkręciłem i wyczysciełem wszystko jutro lakieruje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 16:26, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
|
Zdziurką to starszy typ póżniej się ztego wycofano gdyż tłoczyska często pękały właśnie na dziurce Nowszy typ miał nacięcia na klucz płaski 8mm.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 19:52, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
|
Ja na razie rozebrałem 2 z 8 amorów. Ale wypolerowałem chromowane szklanki i wygaldaja dosyc dobrze, wiec nie bede chromował chyba nic w swoim motocyklu. Ja mam w amorach dziurke w celu ich rozkrecenia. [/list]
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pon 9:03, 11 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
sorka za wtrącenie w temat ale tamte fotki które zapodał arek33h znaczy linki do fotek nie działają. Mi wyskakuje bład, że foty już nie ma...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doli_M11
|
Wysłany: Pią 11:26, 15 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
No widocznie juz wygasły, w koncu zostały wrzucone ponad pol roku temu. Pozdroawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 10:48, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
|
Witam,
trochę odświeżę temat.
Mam pytanie do kolegów w związku z rozbieraniem amortyzatorów.
Jak poradziliście sobie z uszkodzonym gwintem na nakrętce tłoczyska amortyzatora. Nakrętki te są zapunktowane na obudowie tłoczyska, także podczas odkręcania, gwint ulega zerwaniu. Ja musiałem dorabiać nakrętki, żeby można było solidnie skręcić tłoczysko. Pytam, bo widzę takie opisy bezproblemowe z tymi amortyzatorami, a z własnego doświadczenia wiem, że to takie przyjemne nie jest.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|