Autor |
Wiadomość
|
Jacek635
|
Wysłany: Wto 10:35, 14 Lip 2015 Temat postu: SHL M11 dystans, tulejka koła przedniego |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Koło przednie w motocyklu M11 zamontowane jest w wahaczu i opiera sie z jednej strony o wahacz bezpośrednio poprzez bęben hamulcowy a z drugiej strony przez stalową tulejkę - dystans, która jest jednocześnie jakby osłoną zimeringu. Tej tulejki często nie ma i ja też jej nie mam dlatego chce ją dorobić. Żeby to zrobić musze znać jej wymiary. Proszę któregoś z was o zwymiarowanie jej i wrzucenie tu wymiarów. Jestem pewien, że mi pomożecie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacek635 dnia Śro 7:41, 15 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gazela
|
Wysłany: Wto 10:43, 14 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Jeśli przód to dziś będę zaglądał do koła i zwymiaruję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacek635
|
Wysłany: Pon 7:42, 20 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Ponawiam swoją prośbę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Wto 22:27, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Proszę
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacek635
|
Wysłany: Śro 11:57, 22 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Dzięki Paweł ale myślałem ,że te elementy są razem jedną całością.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Śro 12:01, 22 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Ten duży pierścień jest z blaszki i ma straszne luzy na tulejce i na bębnie.
Po założeniu osłonki na tulejkę ja jeszcze naciskam stary oring od kopki i dopiero w bęben wciskam.
Ten oring powoduje, że osłonka nie dryndoli podczas jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|