Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pią 0:46, 25 Gru 2009 Temat postu: shl m11 numer ramy |
|
|
|
Witam, piszę ten post, poniewaz chciałem sie podzielic z wszystkimi pewna informacją i jednoczesnie zapytac, czy ktos z Was spotkal sie z czyms takim.
Posiadam shl m11 z 1962 roku (przynajmniej taki rok jest na tabliczce, tabliczka jest autentyczna, nie wyglada na jakas kombinowana), numer silnika tego motocykla to 16510, natomiast numer ramy to 347, a przeciez w roku 62 powinien on byc duzo wyzszy. I dlatego chciałem zapytac, czy mozliwe jest to, ze w fabryce zawieryszyła sie ta rama?? Czy poprostu ktos cos kombinował z ta shl? Z góry dziekuje wszystkim za pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pią 0:57, 25 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
To ja Ci powiem tak. Mam silnik SHL M11W, a ramę z przerobionym mocowaniem od M11. Na tabliczne znamionowej, dane są z silnika M11 ale TYLKO numer silnika jest z M11W. Nawet mam do tego dowód rejestracyjny. Jeśli zrozumiałeś mnie jak to mam z SHL to rozumiesz, jak polak potrafi kombinować A tabliczka wygląda na oryginał pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pią 0:58, 25 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 2:38, 25 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
|
Ja mam Ciekawiej:D SHL M11 Silnik S06 z cylindrem 175 cm3 Zarejestrowana i na tabliczce jako M06T i silnik S06 150cm3 rok 1960. Wszystkie nr. mi sie zgadzają jakoś to pokombinował dziadek:D (poprzedni właściciel) Ale polak wszystko potrafi:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Pią 10:49, 25 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Po pierwsze zapraszamy do powitalni!!!
Po drugie zapoznaj się z regulaminem forum!!!
Po trzecie nie rób bałaganu na forum!!!
Taki temat ma swoje miejsce ,co świadczy o tym co napisałem w punkcie drugim.
A po czwarte zwracam się do starych użytkowników forum jeżeli widzicie temat w niewłaściwym dziale, nie odpowiadajcie na niego tylko upomnijcie piszącego ,sami robicie bałagan na forum.
Udzielajcie odpowiedzi tylko i wyłącznie w właściwym dziale!!!
Na następny raz nie będę już przenosił tematu tylko go usunę!!!
Moderował: Bitels
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Pią 15:28, 25 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
I z liścia IM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 23:40, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
|
Chciałem przeprosić wszystkich za mój błąd, i nie umieszczenie tego postu w odpowiednim dziale.
Chciałbym też prosić o wszelkie informacje na podobny temat, gdyż dzisiaj był u mnie rzeczoznawca, i on nie odpowiedział mi na pytanie postawione w temacie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Wto 23:46, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
za mało danych
konieczne-
zdjęcie tabliczki
zdjęcie numerów ramy
zdjęcie numerów silnika
zdjęcie jeśli jest całego motocykla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 0:08, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Rama jest w tej chwili u ekspertyzy dlatego przesyłam fotki jedynie silnika i tabliczki. Ale tabliczka mówi za wszystko.
P.S. Prośba do drix1994, umieściłeś bardzo duzo zdjęć. A czy mógłbys umieścić tez zdjęcie taliczki??
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 0:21, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 12:58, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Fotka mojej tabliczki znamionowej(na tabliczce, w numerze ramy na końcu jest 7 i widnieje rok 1963, a w dowodzie 1968 :
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha, i pytanie. W dowodzie rejestracyjnym nr. ramy mam: 40047 a na ramie i tabliczce jest 040047 - to jakiś błąd ?? czy jak ?? Żeby było ciekawiej to dodam, że w dowodzie rejestracyjnym, numer silnika to: 26643. A na tabliczce widnieje numer silnika W2A, który leży w częściach w komórce i dowodu rejestracyjnego z jego numerem nie mam. Sądzę, że mój tata rejestrując kiedyś SHL, jakoś się musiał dogadać z rejestrującym, żeby nie patrzył na tabliczkę znamionową...
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Śro 14:12, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jorgo
|
Wysłany: Śro 14:08, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lublin
|
numeru ramy nie pisali w dowodzie z poprzedzającym 0 ja tez tak mam w junaku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arek33h
|
Wysłany: Pią 22:13, 01 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczytno
|
Ktoś zrobił przeszczep ramy z M11 a reszte założył od M11W. Najbardziej prawdopodobne według mnie jest też to że ten silnik który masz w częsciach ma przebity numer z M11 bo W2A z takim numerem już nie wychodziły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pią 22:18, 01 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
ujjj.. ten przeszczep to jeszcze się da przeżyć.. ale jeśli faktycznie silnik ma przebite numery, to trzeba będzie go na allegro opchnąć albo zostawić i się nie przejmować...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Pią 22:31, 01 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Szczep jak nic. Rama to typowa M11 z 63 a numery na silniku musiały zostać przebite bo do niedawna numer silnika też był sprawdzany na przeglądach czy przez przedstawiciela władzy.
A że w dowodzie jest rok 1968 - trójkę nabitą numeratorem można odczytać jako ósemkę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arek33h
|
Wysłany: Sob 1:30, 02 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczytno
|
Na Twoim miejscu szukałbym ramy z kwitem od M11W jeśli myslisz o odrestaurowaniu. Osobiście nie toleruję takiego nieporządku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arek33h dnia Sob 1:31, 02 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Sob 8:35, 02 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Albo kupić silnik s32 wspawać właściwe mocowanie i mieć motocykl jak w książce pisze.
A jakie masz osłony boczne wiatrowskie czy od s32?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|