Autor |
Wiadomość
|
tomasz504
|
Wysłany: Sob 13:01, 24 Lut 2018 Temat postu: Składanie Silnika |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Lut 2018
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Proszę o pomoc forumowiczów.
Składając silnik połówkę na co składacie.
- Silikon czerwony
- hermetik.
Czy pomiędzy głowica a cylindrem dajecie silikon czy na sucho.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Sob 14:21, 24 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Silikon czarny odporny na benzynę. Paliwo nie odparza go jak zwykły. Pod głowice oprócz uszczelki cienko silikonu, ale silikon z czasem sam odpada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Sob 21:37, 24 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Jak pisze przedmówca
Silikon czarny i nie za dużo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MGrzegorz
|
Wysłany: Sob 23:26, 24 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Wrz 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawiercie
|
Każde mazidło do składania,które nie pachnie octem jest dobre.
Takie moje skromne zdanie,ale uszczelkę tak jak fabryka zawsze daje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MGrzegorz dnia Sob 23:27, 24 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
benicjanin738
|
Wysłany: Nie 12:04, 25 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Benice; zachodniopomorskie
|
A ja mam złożone na uszczelkę tylko. Posmarowana pokostem do drewna przed złożeniem. I trzyma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bogdi
|
Wysłany: Pon 22:19, 26 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Gru 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kiełczów
|
zastanawiam się tylko po co ten silikon na uszczelką pod głowicę - w jakim celu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pon 23:29, 26 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Jak pisałem wyżej dla własnego sumienia, przecież sprawna uszczelka i tak wypchnie silikon na zewnątrz przy dokręcaniu. Ładnie to widać przy demontażu. Chyba że wolisz to napiszę wprost, silikon pod i nad cylindrem jest zbędny, a z racji że nest to silikon może nawet generować problemy ... bo tam jest benzyna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bogdi
|
Wysłany: Śro 20:49, 28 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Gru 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kiełczów
|
właśnie chodziło mi o wypowiedzi osób, które go stosują w tym miejscu - po co ?, bo jestem tym lekko zaskoczony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Czw 10:38, 01 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
po co? spieszę z wytłumaczeniem. ja dawałem w Pannonii celowo silikon pod głowicę. Tam fabrycznie nie ma uszczelki i potrafi się pocić. Po zastosowaniu silikonu problem od ręki zanika. Benzyna nie jest w stanie rozpuścić takiej ilości (mam na myśli to co wypłynie po dokręceniu śrubami). Przynajmniej po 3 sezonach. Po prostu jest to dodatkowe uszczelnienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Czw 11:16, 01 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Według sztuki powinieneś splanować obie powierzchnie, ale ja również tak zrobiłem w MZ Trophy. Ten sam powód
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Czw 12:29, 01 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Hmm
Mz Trophy miała taką cieniutką blaszaną uszczelkę pod głowicą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Czw 13:01, 01 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
halcik napisał: |
Według sztuki powinieneś splanować obie powierzchnie |
Bez planowania bym tego nie zakładał aluminium jest podatne na temperaturę. Do tego nieidentycznie dokręcone śruby na głowicy i gdzieś znajdowało ujście. Uszczelka lub właśnie silikon temu zaradzają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Czw 14:00, 01 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
CZESIO1958 napisał: |
Hmm
Mz Trophy miała taką cieniutką blaszaną uszczelkę pod głowicą. |
Zależnie czy się tam zmieści, czy nie. Według serwisówki sprawdza się odległość denka tłoka od głowicy i reguluje. Są też dwa typy głowic (no może więcej) żeberka pionowe i poziome, cylinder ma pierścień ogniowy lub nie (różnica między TS i ES
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|