Autor |
Wiadomość
|
luce11
|
Wysłany: Śro 0:07, 16 Gru 2015 Temat postu: Sprężyny tylnych amorków |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrzeg Czechowice
|
Panowie i..... ewentualnie Panie, mam pytanko. Pancewicz pisze, że tylne sprężyny mają nie równo ułożone zwoje- bardziej ściśnięte należy dać do górnej szklanki, natomiast ja mam wszystkie zwoje ułożone tak samo. Tutaj pojawia się pytanie, czy we wszystkich m11 było identycznie, zastaniawiam się czy mam sprężyny od m11 czy od czegoś innego....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Śro 10:04, 16 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
A co to za różnica? sprężyna i tak pracuje cały czas całą swoją długością, bo po drodze się o nic nie podpiera. Ja mam takie jak powinny być. W osach widziałem i takie i takie, ale tam są krótsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luce11
|
Wysłany: Śro 20:07, 16 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrzeg Czechowice
|
nie no chodziło mi głównie o to czy mam oryginalne czy nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Śro 22:55, 16 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Niech ktoś więcej się wypowie, ja powiedziałem na przykładzie Osy, że były rożne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Czw 0:40, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
U mnie w Wiatrze są "nie równo".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lis12
|
Wysłany: Nie 15:33, 20 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 53
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: leszno
|
u mnie w shl m11 63r. tez sa nie równo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JCB
|
Wysłany: Pon 8:21, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Centralna
|
halcik napisał: |
A co to za różnica? sprężyna i tak pracuje cały czas całą swoją długością, bo po drodze się o nic nie podpiera. Ja mam takie jak powinny być. W osach widziałem i takie i takie, ale tam są krótsze |
Różnica jest taka, że te nawijane nierówno to zwykle sprężyny progresywne - przy obciążeniu następuje zblokowanie bliżej nawiniętych zwojów przez co ilość zwojów pracujących się zmniejsza a co za tym idzie spręzyna robi się sztywniejsza. Bliżej nawinięte zwoje powinny iść do góry bo po gdyby były na dole to po zblokowaniu stanowiłyby dodatkową masę nieresorowaną (poruszając się razem z whaczem).
Tyle na temat teorii bo w praktyce nie sądzę aby ktokolwiek wyczuł tyłkiem taką dodatkową masę nieresorowaną :-D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JCB dnia Pon 8:24, 09 Maj 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fighter-600
|
Wysłany: Czw 17:02, 27 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3miasto
|
Witam
To skoro w tylnich jest więcej nasuniętych przy górnej szklance to czy tak samo jest na przednim zasiądzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|