Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->Sprężyny tylnych amorków

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Sprężyny tylnych amorków <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
luce11
PostWysłany: Śro 0:07, 16 Gru 2015 Temat postu: Sprężyny tylnych amorków


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrzeg Czechowice

Panowie i..... ewentualnie Panie, mam pytanko. Pancewicz pisze, że tylne sprężyny mają nie równo ułożone zwoje- bardziej ściśnięte należy dać do górnej szklanki, natomiast ja mam wszystkie zwoje ułożone tak samo. Tutaj pojawia się pytanie, czy we wszystkich m11 było identycznie, zastaniawiam się czy mam sprężyny od m11 czy od czegoś innego....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 10:04, 16 Gru 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

A co to za różnica? sprężyna i tak pracuje cały czas całą swoją długością, bo po drodze się o nic nie podpiera. Ja mam takie jak powinny być. W osach widziałem i takie i takie, ale tam są krótsze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luce11
PostWysłany: Śro 20:07, 16 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrzeg Czechowice

nie no chodziło mi głównie o to czy mam oryginalne czy nie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 22:55, 16 Gru 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Niech ktoś więcej się wypowie, ja powiedziałem na przykładzie Osy, że były rożne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Czw 0:40, 17 Gru 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

U mnie w Wiatrze są "nie równo".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lis12
PostWysłany: Nie 15:33, 20 Mar 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 53
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: leszno

u mnie w shl m11 63r. tez sa nie równo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JCB
PostWysłany: Pon 8:21, 09 Maj 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska Centralna

halcik napisał:
A co to za różnica? sprężyna i tak pracuje cały czas całą swoją długością, bo po drodze się o nic nie podpiera. Ja mam takie jak powinny być. W osach widziałem i takie i takie, ale tam są krótsze


Różnica jest taka, że te nawijane nierówno to zwykle sprężyny progresywne - przy obciążeniu następuje zblokowanie bliżej nawiniętych zwojów przez co ilość zwojów pracujących się zmniejsza a co za tym idzie spręzyna robi się sztywniejsza. Bliżej nawinięte zwoje powinny iść do góry bo po gdyby były na dole to po zblokowaniu stanowiłyby dodatkową masę nieresorowaną (poruszając się razem z whaczem).

Tyle na temat teorii bo w praktyce nie sądzę aby ktokolwiek wyczuł tyłkiem taką dodatkową masę nieresorowaną :-D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JCB dnia Pon 8:24, 09 Maj 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fighter-600
PostWysłany: Czw 17:02, 27 Gru 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto

Witam
To skoro w tylnich jest więcej nasuniętych przy górnej szklance to czy tak samo jest na przednim zasiądzie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->Sprężyny tylnych amorków
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group