Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Powitalnia->Cześć

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Cześć <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
gesior
PostWysłany: Wto 11:04, 10 Gru 2013 Temat postu: Cześć


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radymno

Witajcie.
Jestem gęsior.
Moja historia z SHL to kilka lat marzeń uwieńczonych kupnem wymarzonego motocykla.

A było to tak:
W pewnym momencie coś mi powiedziało, że muszę mieć coś starego na 2 kółkach Wesoly. Kupiłem Rometa w stanie agonalnym. Odremontowałem, łącznie z malowaniem (tyle, że ja nie malowałem, nie mam do tego zdolności).
Później na urodziny dostałem od żony kurs na prawko kat. A. Mając to prawko posiadanie Rometa było bez sensu. Marzyła mi się SHL, codziennie przeglądałem najróżniejsze ogłoszenia (a było to prawie 3 lata temu), ale wiadomo, finanse. Sprzedałem Rometa kupiłem WSK 125 z 1981. Kupiłem ją w wersji puzzle. Poskładałem, ale bez malowania. Była sprawna, ale bardzo brzydka. Nadarzyła się okazja, żeby ja sprzedać i kupić wymarzoną SHL. No i teraz finał. Mam SHL w jako takim malowaniu. tyle tylko że jest cała czarna, bez szparunków i bez malowania zbiornika na srebrno.

Z jednej strony chciałbym ją rozłożyć na części pierwsze i zrobić od podstaw, łącznie z oddaniem do malowania.

Ale z drugiej są finanse, syn półroczny, który potrzebuje ojca w domu a nie w garażu. I takie tłumaczenie, że wystarczy dać komuś do pomalowania zbiornik, i do nałożenia szparunki. Porobić parę innych rzeczy, jak np. wycentrować koła, i z 1 lub 2 lata można jeździć, zanim się zabiorę za poważną renowację.

Kilka lat temu marzyłem o takich problemach Wesoly
Ale jeśli macie jakieś sugestie to proszę pisać.

I oczywiście na wiosnę-lato koniecznie jakiś dalszy wyjazd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Wto 15:49, 10 Gru 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Witam, historia fajna, miło się czytało Wesoly Co do ewentualnego remontu jest kilka dróg. Można zacząć od silnika, żeby sprawował się zawsze świetnie lub od zawieszenia aby komfort jazdy był jak najwyższy albo zadbać o stylistykę i zacząć od malowania. Wybór jest na pewno uzależniony od tego co sobie jego właściciel obierze za priorytet. U mnie priorytetem jest zawsze silnik (spore koszty), następne zawieszenie (dużo taniej), a wygląd moto zostawiam na sam koniec, ponieważ dla mnie najważniejsze, żeby był w pełni sprawny i cieszył moje, nie cudze oko.
Pozdrawiam i zachęcam do buszowania po forum w poszukiwaniu wielu przydatnych informacji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Wto 17:15, 10 Gru 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

Witaj
Powoli do celu, nic w pospiechu, to 100% zadowolenia z wykonania wymarzonego jednośladu. Ja swój remontowałem 6 lat podobnie jak większość nas - finanse opóźniały efekt końcowy. Ale warto było. Jeszcze mam kilka drobnych poprawek i .. zostaje czekać tylko na przyjemność z jazdy.

3majsię
rudyweteran Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
musiej
PostWysłany: Śro 8:55, 11 Gru 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska

Witaj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Śro 9:09, 11 Gru 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Witaj na forum

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gesior
PostWysłany: Śro 13:44, 11 Gru 2013 Temat postu: Cześć


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radymno

Silnik rozbieram zaraz po świętach. Motocykl naprawdę jest mój tylko wtedy gdy silnik jest przeze mnie zrobiony Wesoly

A oto i kilka fotek. Na ostatnim moje odbicie w zbiorniku. Przy powitaniu trzeba chyba się pokazać, nie Mruga

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gesior dnia Śro 13:45, 11 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Czw 11:59, 12 Gru 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

po zdjęciach widzę ze rok 1963 lub 1964 (jeśli wszystko od tego motocykla)

nara Rudyweteran


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gesior
PostWysłany: Czw 12:12, 12 Gru 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radymno

1965
Czyli coś jest nie tak, hmm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Czw 13:47, 12 Gru 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

z tego co pamiętam w 1965 były nieco inne silniki lub jedna kapę - tą od sprzęgła ktoś Tobie zmienił, ale się nie martw. Tylko lej paliwo i ..
nara
rudyweteran


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gesior
PostWysłany: Czw 14:47, 12 Gru 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radymno

nr silnika się zgadza z tabliczka znamionową, więc pewnie tylko ta kapa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gesior
PostWysłany: Pią 13:25, 07 Lut 2014 Temat postu: Cześć


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radymno

rudyweteran
Jak rozumiem powinienem mieć taki dekiel?
Mój jak widać ma ciekawe ślady zmieniania biegów, więc pewnie będę chciał go wymienić.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pią 21:11, 07 Lut 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Gęsior nie jest źle.
Zrób tak by się trochę nacieszyć jazdą a ona cię zachęci do dalszej pracy.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ewaoliwo
PostWysłany: Pią 21:23, 07 Lut 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

Czytając Twoje przemyślenia, polakierowałbym płuca baku oraz wykonał szparunki i zobaczysz że wizualnie będzie już okey oraz tak jak piszesz zrobić porządnie silnik i delektować się jazdą. Resztę pomału się zrobi. To oczywiście tylko moja rada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Powitalnia->Cześć
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group