Autor |
Wiadomość
|
motomaciey
|
Wysłany: Pon 20:07, 21 Cze 2010 Temat postu: Cześć. Jestem motomaciey :) |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Witajcie. Jestem fanem tuningu ale nie żadnego wiejskiego tylko mało rzucających się w oczy usprawnień, proszę nie negujcie mnie za to bo ja po prostu chcę żeby mojemu zabytkowi było trochę lżej SHL-kę posiadam od 8 lat, sporo jej brakuje do perfekcji ale jest w ciągłym użytkowaniu. Przeszła już kilka małych remontów ale w tym roku chciał bym jej zrobić taki na jaki zasługuje, z prawdziwego zdarzenia. Chciałbym pomalować ramę, błotniki ale przede wszystkim przeprowadzić generalny remont silnika tak żeby śmigała jak nigdy dotąd i miała szansę obejrzeć ją każda polska droga bez obawy ze coś się sypnie Mam nadzieję że wsparcie kolegów i informacje zawarte na forum mi w tym pomogą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Pon 20:38, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Witam
Ale mam nadzieję ze SHLki nie będziesz tuningował.
I prosil bym o fotki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jon M11
|
Wysłany: Pon 21:02, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Witaj na forum.
- Ważne, że motor jeździ, przystosowałeś go pod siebie, dla Twojej wygody, ale wg mnie, gdy byś założył oryginalne siedzenie, mógłbyś siedziec nieco do tyłu, wtedy nie trzeba by było zmieniec wsporników kierownicy i nogi trzymac na właściwych stopkach a motor by zyskał na wyglądzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Pon 21:45, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Witam, troszke wg mnie przedobrzyłeś z tą SHLka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 22:13, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
|
motomaciey, witam, znamy się z forum mz-klub-polska.
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pon 22:24, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Czesio, fotki znajdziesz w linku poniżej
Jon, mam oryginalne siedzenie (co prawda nie w najlepszym stanie ale zawsze), to pojedyncze to pretekst żeby nikt nie ładował się do tyłu chociaż jedna twarda raz się znalazła a wsporniki są oryginał tylko odwrotnie przykręcone Przewiduję jeszcze jedną modyfikację, mianowicie jakieś zgrabne gmole bo już dwa razy złamało się lusterko z epoki przy przewrotce
pawe86, co kto lubi
Cześć bubu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pon 23:28, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
witaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 17:42, 22 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Wto 18:48, 22 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Witaj na pewno pomożemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jon M11
|
Wysłany: Śro 0:07, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Nie podważam tego, że wsporniki są nieoryginalne - napisałem, że zmieniac, czyli odwracac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Śro 10:25, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
No tak ale po co skoro tak jest wygodniej ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 21:10, 25 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|