Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Powitalnia->Czołem!

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
Czołem! <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
szept z sali
PostWysłany: Pią 22:24, 18 Maj 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Myslalem, ze te kyfry to cos podobnego do kufrow jakie miala MZ Jaskolka. Lampa tylnia tez nie jest orginalna z tego co widze- chyba MZ.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 23:16, 18 Maj 2012 Temat postu:







Chromy były robione już przez dziadka (to nie jest wersja LUX). Kufry chyba wywalimy i lampa tylna też nadaje się do zmiany - faktycznie pochodzi od MZ. W pierwszej kolejności trzeba będzie zrobić próbę uruchomienia zanim zaczniemy doprowadzać poszczególne części do stanu użytkowego. Czeka nas sporo pracy.
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Sob 9:41, 19 Maj 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

A ja te kufry bym pomalował i odnowił wraz z całym motorem ponieważ nadają klimat tamtych lat.
Co do całości to mocno rozgrabiona ta m11 ale wszystko da się zrobić Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 10:40, 19 Maj 2012 Temat postu:







Powiem szczerze, że nie jest z nią tak źle. Planujemy oddać części do piaskowania, a lakierowaniem to zajmę się raczej ja. Fajnie jest zrobić coś samemu i cieszyć się później z efektów, mając tą satysfakcję. Dzisiaj będziemy próbowali odpalić naszą maszynę. Zdradzę jeszcze, że będziemy prowadzili taki dzienniczek z tego co robimy, tj. zdjęcia i opisy.
#Edit
Jeżeli kufry nadają klimatu, to być może zostaną, zobaczymy Mruga


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 10:41, 19 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
szept z sali
PostWysłany: Sob 10:44, 19 Maj 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Ja te kufry tez bym zostawil. Zawsze mi sie takie w Jaskolkach podobaly i zalowalem, ze w SHL-kach nie bylo takich.
Z tego samego powodu chyba przykrece do swojej Heli przednia owiewke, choc wiadomo, ze odbije sie to na spalaniu, ale jest ona z moim motocyklem od nowosci i jest dosc unikatowa, bo niewiele widac SHL- ek z szyba z przodu.
Takie detale powoduja, ze sie ludzie na ulicy obracaja za nami czesciej, niz za scigaczami.

Fajnie, ze bedziecie prowadzic webloga z warsztatu, bede zagladal regularnie. Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 11:47, 19 Maj 2012 Temat postu:







Faktycznie pomimo , że kuferki to samoróbka mogą nadać fajny klimacik motocyklowi - pomyślimy czy da się je jakoś doprowadzić do porządku aby nie psuły efektu całości. Dodatkowo mamy do kompletu takie owiewki na nogi chyba też dorabiane. Później Patryk wstawi fotkę liczymy na waszą opinie w tej sprawie.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Sob 14:07, 19 Maj 2012 Temat postu:







http://www.shlka.fora.pl/ogolne,1/koszulki-naszego-forum,2021-45.html#53490 - zapraszam.
Powrót do góry
CZESIO1958
PostWysłany: Sob 16:41, 19 Maj 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Wesoly Witam
Po malutku dacie radę .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 20:56, 19 Maj 2012 Temat postu:







Hmm cała sobota zleciała a my nie ruszyliśmy z miejsca Smutny
Na początku nie było iskry ale po ustawieniu przerywacza iskra sie pojawiła.
Zrobiliśmy trochę mieszanki wlaliśmy do przedłużonego przewodu paliwowego (bo zbiornik na paliwo ściągnięty) kilka kopnięć i nic ani dychu. Nie mamy jak go popchać bo koło też zdjęte (brak zębatki). Nie wiem czy mogę tu pisać bo pewnie są na forum odpowiednie do tego działy - jeśli tak to proszę na mnie nie krzyczeć.
Jak pisałem wcześniej mamy blade pojęcie o mechanice ale chcemy próbować sami wszystko robić - większa satysfakcja będzie na koniec.
Napiszcie koledzy czy ja dobrze dedukuję? Wlewam do rurki paliwowej mieszankę a ona wycieka mi od strony filtra powietrza. zastanawiam się czy to wina gaźnika (może przepuszcza paliwo czy coś) lub powodem jest brak koła wówczas paliwo wypływa z drugiej strony bo jest niżej a pod górkę raczej nie poleci Wesoly wydaje mi sie jednak tak na chłopski rozum , że paliwo tak sobie raczej nie powinno przelatywać przez gaźnik.
Kolejna sprawa to zębatka okazało się że znalazła się z kilkoma innymi częściami i to nawet 2 sztuki ale o tym napiszę może później bo i tak już mocno się rozpisałem.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Sob 21:12, 19 Maj 2012 Temat postu:








------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A więc to są zdjęcia zębatek, oraz miejsca gdzie powinny być. Teraz pojawiają się następujące pytania: Która z tych zębatek powinna zostać zamontowana, w jaki sposób? Oraz: Dlaczego wycieka paliwo, j/w tato napisał i jak mamy go odpalić? Całą sobotę poświęciliśmy na próbę odpalenia naszego pojazdu, ale ten niestety do nas nie przemówił.. Czekamy na dobre rady.
#Edit
Ah, zapomniałem dodać, że jedna zębatka od drugiej ma jakby.. grubsze ząbki, jeżeli w ten sposób można to ująć.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 21:16, 19 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Nie 10:36, 20 Maj 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Ta jedna zębatka po prostu jest zużyta.
Co do silnika zdejmijcie cylinder i umyjcie benzyną skrzynię korbową, przy okazji zobaczycie stan tłoka pierścieni i gładzi cylindra.
W gaźniku może być zablokowany pływak i dlatego zalewa go paliwo, a po takim czasie to bardzo możliwe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 18:04, 01 Cze 2012 Temat postu:







http://www.shlka.fora.pl/kupie,12/kupie-oske-do-kola,6045.html#54213
Szukam ośki do tylnego koła, ma ktoś?
Powrót do góry
Malefic
PostWysłany: Nie 13:46, 03 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/okolice Lublina

Witaj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Powitalnia->Czołem!
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group