Autor |
Wiadomość
|
holipa
|
Wysłany: Wto 19:48, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
co do uszczelek to z dobrej grubej skóry dotnijcie i będzie na 2 lata z głowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Hokunin
|
Wysłany: Wto 21:16, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Dobra myśl tyko wymiaru nie znam.
A co do motorka to myśle coby jej nie remontowac zeby sie swiecila itd.,mam zamiar wyczyscic tylko tlumik kolanko i silnik zalac nowy olej do skrzyni (jakis polsyntetyk mysle) i obczyscic ja z kurzu i innego dziadostwa.Ostatnio posypala sie tez tylna detka wiec chyba wymienie obie.No i myslalem o pomalowaniu rawek srebrzanka.
Mysle ze tyle by bylo roboty.Jak radzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rojek
|
Wysłany: Wto 21:27, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Wyczyścić, wymienić zużyte części i cieszyć się jazdą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
|
Wysłany: Wto 22:12, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
otóż to. wyczyścić , przepolerować co trzeba , doprowadzić mechanicznie do perfekcji i kręcić kilometry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Hokunin
|
Wysłany: Wto 22:38, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
z tym kreceniem kilometrow to nie tak predko:D
prawka nie mam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
|
Wysłany: Wto 22:40, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
*szeptem* ja też kat A niemam , ale jakoś mi to nie przeszkadza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Hokunin
|
Wysłany: Wto 22:52, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
tyle ze ja mieszkam przy drodze wojewodzkiej 2km od miasta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
|
Wysłany: Wto 22:58, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
spoko , u mnie przed domem przebiega krajowa 25'tka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Hokunin
|
Wysłany: Wto 23:11, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Aha,a mam jeszcze pytanie,wiem ze nie tutaj ale dotyczy mojego motoru.
W instrukcji ktora posiadam w rozdziale o wymianie oleju pisze tak ze trza lac olej Lux 10 albo Lux 5 w zimie ale przed wzalaniem nowego oleju trzeba spuscic stary i wlac OLEJ WRZECIONOWY i ilosci 0,5l i nastepnie wykonac krotka jazde podczas ktorej kilkakrotnie zmienia sie biegi.Po tych czynnosciach trzeba spuscic OLEJ WRZECIONOWY i wlac odpowiednia ilosc nowego oleju.
I tu zapytuje:Co to jest OLEJ WRZECIONOWY?Gdzie go dostane?Jak to sie ma do dzisiejszych warunków?
Od razu mówie,ze nie mam zamiaru lac zadnych luxów ,mixoli czy innych mineralnych kopciuchów,myśle nad jakims polsyntetykiem np. ORLEN Platinum do silnikow 2 suwowych.
PS:Sorry za off topic,Ale nie chce zakladać kolejnego tematu na fotum a wcinac sie tak w rozmowe innych o olejach pod innym kontem nie umiem:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
|
Wysłany: Wto 23:18, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
ja ci powiem tak. przy zmianie oleju w sprzętach stosuję płukankę najtańszym rzadkim olejem hydraulicznym , zwie sie toto boksol , czy coś takiego.
tyle że mi załatwiają 5l za czteropak browarka (po znajomości)
zlewam stary olej , wlewam boksolu tyle ile się normalnie leje i robię rundkę , czy dwie po podwórzu , zmieniając parę razy biegi.
po tym spuszczam ten olej i leję właściwą oliwę (castrol 10W60)
tak wiem , syntetyk do dwusuwa...blablabla...nie będę nikomu mydlił oczu. jak wymieniam w aucie to zazwyczaj mi zostaje taki , więc go stosuję do motocykli też.
jak na razie sprawdza się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Hokunin
|
Wysłany: Wto 23:22, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Dzieki.Czytalem kiedyś ze polsyntetyk jest lepszy od mineralnego a syntetyk to juz niebo a ziemia tylko ze kosztuje majatek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Suchy
|
Wysłany: Wto 23:24, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Hokunin, instrukcje, trzeba czasem z przymrużeniem oka traktować. Ja na ciepłym silniku, spuszczam stary olej i wlewam nowy. :-) Można LUX 10 bo najtaniej, albo inny przekładniowy. Ale ilu weteraniarzy tyle patentów, teorii nt oleju. Więc machnij ręką i rób jak Ci wygodnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Suchy dnia Wto 23:43, 28 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Hokunin
|
Wysłany: Wto 23:39, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Ok dzieki,jak zmienię to sie tu podzielę z wami:D
Dętka zmieniona na razie jest ok,choć zdążyłem dojechać tylko do bramy bo kranik który kupiłem się zatyka co chwilę.Wina Tuska-znaczy chciałem powiedzieć uszczelki która jest zrobiona z mieszanki gumy i korka co powoduje kruszenie się pod wpływem przekręcania kluczyka.Muszę poszukać kawałek skóry i wyciąć uszczelki do odstojnika,może w końcu coś to da.Może mi ktoś podać wymiary uszczelek do odstojnika???Oleje odkładam na dzień jutrzejszy bądź późniejsze.
PS:Nie kupujcie kraników współczesnej roboty bo nadają się na smar do czołgu...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hokunin dnia Czw 23:23, 30 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marco
|
Wysłany: Sob 23:05, 01 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Witam . Ładna maszyna . Zrób prawko i ciesz się jazdą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Hokunin
|
Wysłany: Wto 23:04, 04 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
A jeszcze się spytam....(sorka za offtop)licznik mam chyba w milach bo pisze KPH,czy to jest licznik od Luxa czy w zwykłych SHLkach też takie montowali?
I drugie pytanie:Da sie coś zrobić z tymi podnóżkami przednimi bo się źle jeździ troche i chamuje,dziadek jeździł na niej w zimie do pracy i zaliczył z tego co wiem dwie wywrotki wiec mniemam że przez to są krzywe,no i ten odprzysk i wgniecenie na prawej osłonie.....
Pozdrawiam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|