Autor |
Wiadomość
|
arek33h
|
Wysłany: Wto 22:46, 03 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczytno
|
kotekkiti napisał: |
w tym modelu były już zakładane dźwignie sprzęgła i hamulca oraz manetka gazu takie jak w wsk 175?, bo wydaje mi się że takie są |
Klamki masz na pewno od WSK 175. Prawy uchwyt klamki jest też na 100% od WSK. Co do lewego na 100% powiedzieć nie można że jest od WSK. Spójrz czy ma nr katalogowy pod spodem. W M11W prawa podstawa klamki połączona była z rolgazem. Taki typ klamek występował również w końcowej serii modelu M11.
Osłona łańcucha powinna być z gumowym korkiem, i skąd tu ten amortyzator srętu? Nie wsadzisz silnika S32 bez wymiany tylnych uchwytów i przespawania przedniego. Tego akurat nie robiłem, ale opieram się na literaturze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arek33h dnia Wto 23:09, 03 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kotekkiti
|
Wysłany: Wto 23:30, 03 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: psk
|
lakier na pewno nie jest oryginał, , bo kolega od którego ją kupiłem sam ją malował, szparunki są naklejane, był w posiadaniu tej shl od ponad 20 lat, , ale amortyzator skrętu mówi, że był odkąd ją miał, a kupił w oryginale( jedynie cylinder i to co pisałem wcześniej było wymieniane, a że był w posiadaniu dobrego cylindra od wsk to założył i tak przestała do dzisiaj, z częstym odpalaniem itp. osłona łańcucha możliwe że od m11, bo miał dużo części z tego modelu, co mi też się ustały (dwie skrzynki części), lampa możliwe że też nie jest z tego modelu, bo z tego co wiem powinna być z osłoną stacyjki, ale mam taką w dodatkowych częściach razem z osłonką. Co do zdjęć, może na dniach dodam inne, ale nie obiecuję. pozdro aha tylny uchwyt silnika mam, a przedni wiem, że muszę dorobić :-)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kotekkiti dnia Wto 23:31, 03 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Śro 9:19, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
jak zminisz silnika na S32 to nie będą ci pasowały osłony boczne, lampa powinna być z osłoną stacyjki i nie powinno być amortyzatora skrętu (zwłaszcza w tym kolorze). Motocykl posiada osłonę łańcucha zaraz za silnikiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kotekkiti
|
Wysłany: Śro 10:58, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: psk
|
osłony boczne szukam już na allegro, mam dwie aukcje na oku, potrzebuję też właśnie tą osłonkę krótką łańcucha do tego silnika (teraz jest też przykręcona do silnika - z jednej części tj w katalogu części) lampę tak jak pisałem mam z osłoną stacyjki, ale raczej pozostanie ta bez, co do amortyzatora skrętu to wg katalogu części to występowały tylko w wersji lux, no ale słyszałem, że te motocykle to nieraz miały przeróżne rzeczy montowane fabrycznie, co im pod rękę podeszło, a może jakieś zamówienia były przez kupujących na jakieś dodatki?. ps mam jeszcze jeden amortyzator skrętu i chyba z 8 amortyzatorów, ale żaden nie był cały w chromie, tak ze wydaje mi się, że różnie to mogło być z tymi częściami montowanymi w shlkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arek33h
|
Wysłany: Śro 13:47, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczytno
|
Nie niszcz tego motocykla montując silnik S32, jeśli powinien być orginalnie W2A. Doprowadź go do orginału i ciesz się. Później będziesz znów kombinował żeby wsadzić W2A. Wpędzisz się w niepotrzebne koszty. Czepiając się jeszcze szczegółów to kanapa chyba też pochodzi z tej samej M11 co amortyzator skrętu i osłona łańcucha Kopniak od WSK, powinien być prosty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kotekkiti
|
Wysłany: Śro 15:26, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: psk
|
Od zawsze wolałem mieć ten silnik 3-biegowy, z tego co wiem to jest mniej awaryjny, jeśli chodzi o jakieś niszczenie motocykla, to uchwyt na silnik był i tak spawany, tak że poprostu dorobię sobie narazie do tego s32 i zrobie również nowy do w2a, co do tego silnika wiatra to raczej ciężko o części, a s32 mam i to w bdb stanie(narazie rozebrany, polerowany no i szlif zrobiony), co do kanapy to nie wiem, a kopnik prosty mam, ale w tragicznym stanie - raczej już nie do użytku, frezy wywalone, a tak pozatym, nie mam zamiaru jej robić na 100 % oryginał, np chce ją pomalowć na bordowy kolor, złote szparunki, duuuuużo chromów itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jenny
|
Wysłany: Czw 14:40, 19 Lis 2009 Temat postu: Re: Na gorącą prośbę kolegi Suchego |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
kotekkiti napisał: |
Tyle o mnie, pozdrowienia dla braci motocyklistów i do zobaczenia na drodze |
Tak, tak... Jenny znika na chwilę z forum, a tu już dyskryminacja i brak wiedzy na temat forum jest tu jeszcze siostra motocyklistka
Witam serdecznie na forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kotekkiti
|
Wysłany: Czw 18:32, 19 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: psk
|
Oj bardzo mocno przepraszam, mój błąd, mam nadzieję że jakoś mi to wybaczysz :-). Pozdrowienia również dla sióstr motocyklistek :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kotekkiti
|
Wysłany: Pon 11:34, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: psk
|
Silnik po remoncie i polerkach :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 23:19, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
|
można coś więcej o polerce???? a mianowicie czym:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
kotekkiti
|
Wysłany: Wto 0:52, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: psk
|
Oczywiście że można, myślę że to już temat bardzo dobrze znany dla każdego kto się tym interesował. Ja zaczynałem od usunięcia większych wgłębień i wżerów szlifierką kątową z tarczą z gradacją ok 80 (nie wiem czy to poprawna pisownia) następnie papier ścierny - na początku 150, następny 240, 320 i później papiery wodne dokładnie nie pamiętam, ale chyba coś ok 400, później 600, następny na 100% 1200, później 1800 i 2200, na końcu pasta automax i dokładne czyszczenie z efektem lustra na finiszu do tego wełna stalowa w trudno dostępnych miejscach - w tej chwili łatwiej dostępne na alledrogo. Dodam, że zajęło mi to ok 6 dni cały silnik wypolerować (kartery (połówk) i dekle (kapy) - jak kto woli, w sumie 5 elementów po ok 8h dziennie, do tego jeszcze jakieś 2 dni podejrzewam wyczyścić gaźnik i resztę drobnostek, które w moim przypadku są tylko lekko przetarte i trzeba dopracować. Jedynie co mogę polecić to praca, praca i jeszcze raz praca, samo na pewno się nie zrobi żeby to ładnie wyglądało, ale gwarantuję efekt to czysta duma i świetne samopoczucie, że można jednak coś takiego dokonać. Gorąco polecam i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johny4421
|
Wysłany: Wto 12:22, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów/Polkowice
|
Piekna robota, lecz czy mi sie wydaje, czy moze zle widze, zastosowales sruby z łbem na imbus??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kotekkiti
|
Wysłany: Wto 23:27, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: psk
|
niestety dla wszystkich co uważają że wszystko co oryginał to boskie, ja uważam że czasami i fabrykę trzeba poprawić (oczywiście bez szaleństw), dlatego u mnie śruby na imbus, dla mnie wygodniejsze itd itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johny4421
|
Wysłany: Śro 9:23, 17 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów/Polkowice
|
Rozumie, ja tez zastosowalem ten tyb srub, jesli podczas rejestracji weterana bedzie to problem to zmienie przynajmniej te widoczne . (chyba ze dostane wszystkie takie jak trzeba to zamienie komplet)
Swietna robota.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 16:55, 17 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|