Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pon 16:04, 03 Maj 2010 Temat postu: Podlasie Wita ; ) |
|
|
|
Witam wszystkich.
Jestem z okolic Suwałk, mam 16l. na co dzień zajmuje się naprawami motocykli, motorowerów, quadów. Zdaje się nie jestem już tu całkiem nowy, bo prosiłem o pomoc wcześniej. Chodziło o shl, którą dostałem do odrestaurowania i miałem kilka pytań odnośnie powłoki lakierniczej..
Mniejsza z tym Shl'ka m11 mnie urzekła i postanowiłem nabyć ten piękny sprzęt, tak więc i się stało. Obecnie jestem posiadaczem M11 65r, którą kupiłem za 1200zł z papierami w oryginalnym lakierze, na chodzie.. Ogólnie jestem zadowolony z zakupu choć motor wymaga remontu mechanicznego: luz poosiowy wału oraz spalone tarcze sprzęgłowe, wiadomo wymiana uszczelniaczy i łożysk też mnie nie ominie..
Zdjęcia:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście proszę Was o radę, bo jestem w ogromnym zakłopotaniu. Problem dotyczy (jak, że by inaczej) lakieru. Na wakacje lub jak nie będzie czasu - zimą planuję odrestaurować sprzęt i nie wiem co robić gdyż powłoka jest w dość dobrym stanie i czy ją usuwać i kłaść nową czy jakoś odświeżyć? Bak tak czy siak muszę malować, bo jest w opłakanym stanie, ramę spawać więc jak bym zrobił zaprawki to by rewelacyjnie nie wyglądało.. Doradźcie coś
Aha poza Shl posiadam jeszcze wsk'e M06B3 i jak czas pozwoli złożę drugą..
Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Pon 21:13, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2082
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Witam
piekna Maszyna
Po oglądnięciu fotek Ja bym powiedział zeby jak najwięcej zostawić w orginale. Maszynka się pięknie zachowała a co orginal to orginał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Pon 21:19, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
witam
naprawdę piękna elka wspaniale się zachowała żeby każdy projekt można było zacząć od takiej bazy życzę powodzenia w pracach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rybamlooda
|
Wysłany: Pon 23:46, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
witaj, ja bym ratował oryginalny lakier, sam niestety nie miałem takiego wyboru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Wto 16:20, 04 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
witam, no no ładny sprzęt, warty 1200 zl nawet więcej Na twoim miejscu poprawił bym przede wszystkim dolne szklanki amortyzatorów, koniecznie siedzenie (listy aluminiowe), ew. bak... tzn. tą srebrną część.. noo i może szparunki.. pozdro I powodzenia w remoncie silnika.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Wto 16:21, 04 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek
|
Wysłany: Śro 11:53, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: boguchwała
|
Witam i gratuluje zakupu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 14:56, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 17:32, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
|
Dzięki dzięki
No właśnie z daleka to wygląda całkiem nieźle, ale z bliska niestety nie jest już tak pięknie, bo bak ma porobione brzydkie zaprawki i farba odstaje. Także pomyślałem by poszukać na allegro baku w dobrym stanie w oryginalnym lakierze. Przedni błotnik tak samo pognieciony trzeba poszpachlować i kłaść nową powłokę, boczki w dobrym stanie, lecz trochę porysowane.. Więc już nie wiem co robić jednak będę musiał pewnie robić zaprawki i zostać przy oryginalnym lakierze.. Oryginał to w końcu rzadkość..
|
|
Powrót do góry |
|
|
irek
|
Wysłany: Czw 22:59, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Siemanko
Na sam początek zaprawki i pasta tempo
I powinno być gut.
Remont racze zacznij od drobnych rzeczy (łożyska, zimeringi, wszelkie smarowania) co by jeszcze za ciepłego lata troszkę pośmigać. A na zimę będziesz mógł się brać za poważniejsze rzeczy.
Pzdr i miłej zabawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcinshl
|
Wysłany: Sob 12:03, 08 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Busko-Zdrój
|
Witam
Gdyby ten motocykl był u mnie to posłuchałbym rady irka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 12:00, 28 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 20:39, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|