Autor |
Wiadomość
|
Pawou
|
Wysłany: Pią 14:49, 18 Paź 2013 Temat postu: POWITAĆ! |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gostyń
|
Witam wszystkich forumowiczów. Od kilku tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem motocykla SHL M06-T z 1959 roku. Ela jest w oryginalnym stanie, w miarę kompletna, z dobrze zachowanym fabrycznym lakierem. Przebieg to niecałe 2000 km, na silniku jest plomba, oryginalne opony DEGUM wyglądają jak nowe. W idealnym stanie zachowało się siodło. Silnik się kręci, iskry aktualnie brak - trwają jej poszukiwania. Przebieg wydaje się dużo prawdopodobny- śruby czy inne podzespoły wyglądają jakby nigdy nie były tknięte żadnym narzędziem (np. fabrycznie zagięte podkładki zabezpieczające na koszu sprzęgła czy magnecie). Przedni błotnik ma lekką wgniotkę i został potraktowany minią- na szczęście wgniotka znikła po puknieciu młotkiem gumowym, a po zmyciu mini benzyną pojawił się piekny złoty szparuneczek i fabryczna wiśniowa farba. Część chromów troszkę zniszczona (choć dużo udało się już reanimować pastą polerską). Przydało by się na nowo zrobić kierownicę, ramkę reflektora, licznika i tłumik. Felgi też warto by było trochę jakoś odświeżyć. Z braków które w miare szybko udało mi się uzupełnić to manetka gazu, klamka hamulca i starter (narazie mam prosty od WFM, ale zdaje się że był jeszcze inny). Do zrobienia sprężyna kopnika, wyprosotwać prawy podnóżek i podreperować instalację elektryczną (połączenie przewodów wychodzących z silnika z kablami z lampy - mam tu mały problem, ale przedstawię go w osobnym temacie). Chciałbym zachować ją w możliwie oryginalnym stanie, ograniczając się tylko do gruntownego czyszczenia i jakiś drobnych wyprawek.
Fotki wkleję jak będę miał taką możliwość (póki co mam ograniczenia nowego użytkownika)
Pozdrawiam z Wielkopolski!
Paweł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 16:49, 18 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
No to witamy, ciekawie się zapowiadają zdjęcia, będę czekać pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Pią 19:36, 18 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Witaj na forum :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Pią 20:16, 18 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Witaj!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
musiej
|
Wysłany: Sob 5:50, 19 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Witaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Sob 21:25, 19 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
witaj i dawaj fotki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawou
|
Wysłany: Pon 13:49, 21 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gostyń
|
Uaktualnienie: w sobotę istrka się znalazła. Klin wału był ścięty (i prawdopodobnie to unieruchomiło motocykl na lata). Nie uwierzycie- ale po podlaniu paliwa pod świecę i w gaźnik motocykl zagadał dosłownie od pierwszego strzału! Poniżej obiecane wcześniej fotki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pon 15:51, 21 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Piękna
Laleczka
Szczęściarz jesteś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WojtekH
|
Wysłany: Pon 16:28, 21 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małogoszcz
|
Cześć ładny motorek. Jak zapaliłes jak nie ma kopnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Pon 23:19, 21 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
Pawou nie waż się jej remontować. tylko dobrze wyczyść, przepoleruj i wymień olej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
musiej
|
Wysłany: Wto 8:48, 22 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Jest Super !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawou
|
Wysłany: Wto 10:11, 22 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gostyń
|
Kopke mam od wfm-ki prostą. Nie jestem pewien czy taka być powinna, wiem że nie była łamana jak m11, ale nie wiem czy czasem nie powinna być lekko wygięta.
Restaurować nie mam zamiaru. Błotnik przywróciłem już do porządku (małą wyprawkę musiałem zrobić), teraz czyszczę koła. Nie chce ich malować na lalę, bo może to głupio wyglądać- potraktuje je tylko delikatnie jakąś srebrzanką. Czeka mnie jeszcze regeneracja amorów, bo są totalnie suche… mam nadzieję że przy pomocy kolegów z forum poradzę sobie z tym tematem:) Wyrwałem ją z ogłoszenia w automobiliście.
Pozdrawiam
Paweł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Monini
|
Wysłany: Wto 21:13, 22 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świętokrzyskie
|
co do srebrzanki... Ja malowałam felgi i cylinder farbą Felgmal i mnie się efekt podoba, chyba jest lepszy niż srebrzanka, a cena też niska ( ok 18zł puszka, której i tak całej nie wykorzystasz)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|