Witam piękny sprzęt i ładna okolica. Ważne na jakim tle te fotki były robione. Może to wydać się trochę dziwne, ale ja postarałbym się części karoseryjne pozostawić właśnie tak jak są. Oczyścić i zabezpieczyć ogniska korozji. Jakby rama była bez pęknięć to już byłoby w ogóle super. Następnie doprowadzić ją do stanu sprawności technicznej. Myślę że nawet takim samym zabiegom poddałbym wszystkie elementy chromowane cynkowane i niklowane. Zawsze masz możliwość dać nowy kolor i zastosować zabiegi galwanizacyjne, ale już nigdy nie dasz rady wrócić do oryginału. Troszkę szkoda, że zbiornik jest tak wgnieciony Widziałem WFMke jeżdżącą tak zachowaną i uważam, że to jest dopiero historia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group