Autor |
Wiadomość
|
Tomzik
|
Wysłany: Wto 19:26, 14 Lip 2020 Temat postu: Siemanko |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Lip 2020
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kwidzyn / Świecie
|
Witam
25 lat temu zaczęła się moja przygoda z SHL-ką a kilkanaście lat temu zakupiłem swoją i w zasadzie z braku czasu i chęci nie spędziliśmy za wiele wspólnych chwil.
Po wielu młodych latach "użerania się" z polskimi konstrukcjami (najpierw Ogar 205 i Kadet 780, potem Junak M10 i SHL-ka, o której będzie mowa na tym forum) nabyłem w 2008 roku "normalny" motocykl i Hela poszła w kąt, jednak ostatnio próbuję ją wskrzesić oraz - co zapewne nie spodoba się większości z Was - nieco poprawić.
Postaram się w miarę wolnego czasu skrobnąć coś o swoim egzemplarzu, póki co powiem tylko, że jest to zwykła M11, ale postanowiłem wstawić do niej silnik W2A (wcześniej miałem do czynienia z oryginalnym egzemplarzem z 1965 roku i stwierdziłem, że silnik jest za słaby ).
Nabyłem zatem kompletny motocykl, ale bez silnika i dodatkowo kompletny silnik W2A.
I tak powstała moja hybryda
Obecnie moto jest na chodzie, choć spaliłem sprzęgło pod górkę
Mój drugi, "codzienny" motocykl to Yamaha XJ900S Diversion z 2003 roku.
A ponadto mam świra na punkcie włoskich samochodów, zwłaszcza Lancii i Maserati. Posiadam 2 Delty, niestety nie tą najsławniejszą (i najdroższą)
To chyba na tyle na początek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomzik dnia Wto 19:28, 14 Lip 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 20:30, 14 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Witam na forum, zawsze każdy zapalenie jest tu mile widziany.
Mam pytanie, przeróbka jaka zastosowałem aby włożyć tam inny silnik jest zgodna z instrukcją Zalewskiego, czy poszedłeś na całość i spawarka poszła w ruch? Osobiście nie jestem za przeróbkami, które są widoczne, dlatego z czasem z chęcią zobaczę zdjęcia twojej Eli. Mimo wszystko cieszy mnie każda sztuka która zamiast gnić, cieszy właściciela i nabija kilometry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomzik
|
Wysłany: Wto 22:47, 14 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Lip 2020
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kwidzyn / Świecie
|
Przeróbka mocowania zrobiona wg książki Pancewicza i tak przygotowana rama poszła do malowania proszkowego.
Osłony boczne zdobyłem od M11W, koło zębate napędowe zastosowane Z42. Tylko tłumik niestety mam od S32 i szukam oryginału.
W ramach "usprawnień" zastosowałem niklowane obręcze kół i szprychy, półkę widelca i pedał hamulca oraz dołożyłem amortyzator skrętu. Nastąpiła też delikatna ingerencja w elektrykę - mostek z 4 diod prostowniczych zamiast selenu i Hela spokojnie obsługuje żarówkę 12V 35/35W podając jej na wyższych obrotach nawet 18V W planie jeszcze jest boczna podstawka i na tym poprzestanę.
Na dniach postaram się założyć temat o moim egzemplarzu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomzik dnia Wto 22:52, 14 Lip 2020, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
benicjanin738
|
Wysłany: Śro 10:08, 15 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Benice; zachodniopomorskie
|
Wita sie Kolege!
Kolejny Wiatr rusza na drogi!
Powodzenia i czeka sie na fotki i relacje ?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Sob 10:24, 18 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Witam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
morgan
|
Wysłany: Wto 22:57, 04 Sie 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
Witaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|